Jump to content

Wat vind jij van cheaters?


T@rget

Wat vind jij van cheaters?  

47 leden hebben gestemd

  1. 1. Wat vind jij van cheaters?

    • Als ze mij niet lastig vallen doen ze maar
      31
    • Laats ze lekker single player cheaten
      44
    • Ik cheat zelf als je het 1 keer doet is het vet
      11
    • Elke cheater moet ban
      44


Recommended Posts

Tja....wat vind ik er van.

Ik vind het gewoon dom.

De game verpesten voor andere is niet leuk, en ik weet het.

Laat ze in Single Player maar cheaten, maar niet op de Multiplayer.

Bij MTA, gebruiken ze vaak trainers en gecrackte clients.

Ik hoop echt dat MTA SA zo goed beschermd is dat dit niet meer mogelijk is.

Maarja, er is altijd wel een manier om te cracken!

Dat voorkom je niet!

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
  • Reacties 86
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • meetlat

    7

  • .Maze.

    4

  • Caltson

    4

  • -Niels-

    3

degene die de gecrackte MTA heeft uitgevonden moet in zijn gezicht getrapt worden met kisten, das mijn mening omdat hij/zij voor honderden en misschien wel duizende mensen mta hebben verpest

Link to comment
Delen op andere websites

leuke bump :puh:

ach zolang er cheaters zijn & blijven heb ik tenminste wat te bannen :engel:

Hij mag gewoon reageren als het maar over de topic gaat.

En niet offtopic

Ik zeg cheat maar en word lekker banned:P

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

ik zeg,laat ze single player cheaten...zelf doe ik ook geen mta dus maarja ik kan het me wel voorstellen,dan zit jij iemand bijna doodteschieten en dan als voorbeeld doet die de cheat voor een tank. ja, hallo!

single player heeft niemand er last van.-->buiten jijzelf natuurlijk als je cheat invoert dat iedereen je aanvalt.

vice :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • 8 years later...

maar kijk ik ben het zat om 10 keer op mensen te schieten en dan te moeten gaan lopen omdat ze niet dood gaan duzz wil ik ze terug kunnen pakken :s is dat nou zo erg dan want als je gwwn een cheat intypt he dan gebeurt er niets hoor vandaar dat ik het wil weten

Ik cheat altijd.. ik speel nooit multi player alleen single player. reden.. ik download de games altijd dus koop ze nooit. met een crack kan je niet eens online spelen dus cheaten in MP nee. maar hoe doen ze dat. tegenwoordig hoef je geen cheat code in te geven je toets de naam van de game in BV google dan Call of duty Ghost TRAINER... trainer is een software erg klein bestand die zovele game code bevat die met de hand door ~ toets inj te drukken en bv god in te typen dat er dan staat god mode on (onsterfelijk) een CHEAT TRAINER omzeilt die codes en activeert de code via de achter deur. Buiten dat omzeilt de TRAINERS ook de anti-cheat softwares.. o.a.: Punkbuster , Easyanticheat, X-Ray Sommige game makers o.a. Ubisoft heeft deze software in zijn setup gemaakt. wanneer je tijdens de game installatie ook Punkbuster installeert is cheaten d.m.v. handmatige code in te toetsen onmogelijk. Deze zorgt ervoor dat je niet cheaten kunt in single player en multiplayer. Maar een Cheat Trainer omzeilt deze anti cheat softwares. waardoor cheaten gewoon mogelijk is. Daarom kiezen vele cheaters voor trainers cheats.

de ene trainer heeft +5 cheats de ander +12 dat betekend 12 cheats gevonden voor het spel. meestal druk je op F1 om de cheat te activeren en met numpad toetsen druk je in numpad 1 = Infinite health (God mode) numpad 2 is no recoil, numpad 3 = no reload (je geweer niet hoeven te herladen) numpad 4 = infinite ammo (monutie die nooit op raakt) en zo zijn er wel meer cheats. nadeel aan TRAINERS.. die werken ook in MP.. gewone cheats zoals een code god in te geven of "give all" (geeft alle wapens , kogels en keys) werken niet in MP wel single player tenzei de game een console ondersteund. tegenwoordig niet meer en word alles met Trainers cheats gedaan. gewoon de naam van het spel in geven op google en daar achter TRAINER.. dan krijg je de cheat. je start EERST de trainer.. in meeste trainers zit muziek in... als je de muziek hoort is de trainer bereid om de cheats voor je te activeren. nadat je de trainer gestart hebt start je daarna het spel.. de muziek in de trainer gaat uit.. dat betekend dat de trainer tijdens het opstarten van het spel de game code door scant.. en dan in de game menu druk je op F1 dan hoor je Trainer activated! of Activate.. numpad toetsen hoor je dan "on" betekend cheat activeert druk je nogmaals op de numpad hoor je "off" soms hoor je ook activate of de-activate... soms komt het voor dat de trainer activeert is maar de cheat niet doet. dit komt omdat je de trainer van een andere versie game hebt bv crysis 3... ga je naar start > configuatiescherm > software > crysis 3 daar achter staat bv.. Versie 1.0 of versie 3.0 dat heeft met een game update te maken. dan toets je in google in crysis 3 trainer for 1.0 dan zie je de trainers voor 1.0 staan en die werken dan wel.. dus hoe cheaten ze in MP ? met trainers! die werken in single player en multi player.

Ik persoonlijk. cheaten in multiplayer?? nee waarom mensen hebben echt voor hun spel betaald. sommige spellen zijn gewoon duur en wil je waar hebben voor je geld. je speelt tegen echte mensen en niet tegen de computer. vind ik dat je realistisch blijven moet. de vraag word vaak gesteld. waarom cheaten mensen? omdat ze niet kunnen winnen? nee dit is niet waar. ik cheat ook altijd met de volgende reden.

1 - Ik kan het niet hebben als ik 10x dood ga op de zelfde punt en steeds de hele level opnieuw spelen moet en steeds op de zelfde punt en plaats dood ga. dit kan leiden tot agressief worden vloeken tieren etc vandaar de cheating, dan ga je tenminste niet steeds dood op de zelfde punt.. reden 2 - niemand speelt een spel uit op hardcore mode of nightmare mode. dat krijg je niet klaar. alleen met cheats. waarom spelen op de zwaarste stand? omdat je als je die uit speelt extra bonussen in het game krijgt of een game video krijgt te zien. dit is niet als je een spel uit speelt op easy mode. ook een reden.. punt 3 - een spel speel je niet altijd uit.. gewoon omdat die te moeilijk is. alleen met cheat kan je door de hele level heen lopen alsof het een film is. zonder een keer af te gaan je tijd gaat sneller en de spanning blijft er in want je wilt steeds verder komen. maar als je steeds dood gaat ga je je ergeren en stop je met gamen. en tot slot. ik heb het spel toch niet gekocht. maar download het altijd.. dus heb niet waar voor me geld waarom omdat ik nooit een spel 2x speel. 1x uitgespeeld is het voor mij klaar.. buiten dat is gamen zonder cheats ook saai.. waarom je kunt met cheats ook andere dingen doen dan ontsterfelijk te zijn etc. je kunt zelfs het spel compleet ombouwen zo hoe jij dit wilt. voorbeeld: Grand theft auto , Euro Truck Simulator 2.. kan je bv nederlandse politie in laten rijden de brandweer de aldi winkel op de hoek zetten etc deze vorm van cheaten heet "Modificeren" of "modderen" dit kan alleen met PC. daarom vele mensen liever op de pc gamen. een originele spel heeft standaard naamloze auto's erin saaie gebouwen. etc. bij euro truck simulator 2 kan je bv een coca cola truck in de game modereren , een trailer van 20 meter lang met een titanic schip erop als trailer en dat zulke dingen. extra bomen , echte tankstations namen enzo in het spel bouwen. bij gta word zo'n 88% gemodificeert door pc gamers. bij playstation en xbox is dat niet mogelijk. dan moet je voorstellen dat je in de gta de world trade center tegen komt de burger king , mc donalds , de albert heijn , de lidl, aldi , bp tankstation , connexxion of veolia bus , politie , ambulance noem maar op kan je helemaal uitbouwen de game. dat is modificeren niet echt cheaten. is ook een vorm van cheaten. alleen dan maak je het spel zoals jij het wilt zien. en modificeren is trouwens veel werk maar eind effect??? kom je gewoon een nederlandse wout tegen die je bekeurd in de game. daarvoor toets je op google in bv.. Euro Truck Simulator 2 MODS in of GTA 5 MODS voor cheats TRAINER.. hoop dat ik je wat wijzer hebt gebracht. late reactie maar ja ag was zo aan het google en kwam het ff tegen. enne niet cheaten he bij MP :puh: oja voor ik het vergeet. voor alle gamers. bij de nieuwste spellen dat waar je geen cheats codes kunt vinden, dan noem ik cheat codes (codes die je met de hand in het spel geven moet) niet te vinden zijn. zoek dan de trainer! want die bestaat dan namelijk weer wel :) de trainers komen meestal gelijktijdig uit zodra de game gepubliceert is op het net.. games met crack... adviseer ik Skidrow games. dat zijn games die door skidrows gemaakt zijn en deze crack altijd goed is. een crack is dus geen drugs he,,, wanneer je de spel installeerd hebt word vaak naar een CD-KEY gevraagd. tuurlijk die zit 9 van de 10x niet erbij want de code is maar 1x of 2x te gebruiken. zoek je gewoon de crack.. bv call of duty black ops 2 crack.. de crack ziet er altijd het zelfde uit als het spel icoontje.. soms staat er nog een paar kleine .dll filetjes bij maakt niet uit alles wat in de crack map staat doe je kopieren en druk je op het spel rechter muisknop dan eigenschappen dan bestandslocatie openen of C:/program files (x86) map van de game openen daarin doe je de inhoud van de crack map in die directory (installatie map) van de game plakken. alle data's overschrijven selecteren. dan kan je het spel spelen zonder cd key. dat is een crack heel practisch! enjoy

Bewerkt: door DJ-BRANCO
Link to comment
Delen op andere websites

(...) ik download de games altijd dus koop ze nooit. met een crack kan je niet eens online spelen dus cheaten in MP nee.

Het is op GTAGames.nl niet toegestaan om Warez te bespreken. Ik vind persoonlijk het jammer dat mensen niet de kans nemen om überhaupt een spel te kopen. Rockstar Games krijgt een miljard met Grand Theft Auto V. Maar er zullen heel veel ontwikkelaars failliet gaan als iedereen maar begint te downloaden. Ik moet dan ook wel zeggen als er geen geldige reden is om gewoon zelf te downloaden. Heb je geen Optische Drive? Daar bestaat Steam tegenwoordig ook voor. Teleurstellend dat mensen alles maar downloaden wat maar kan.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...