Jump to content

[SA|OV]Hoe installeer ik deze mod?


Beagle

Recommended Posts

  • Reacties 47
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Beagle

    12

  • _Night-Men_

    4

  • joeri1994

    3

  • Love_Magic

    3

  • 1 maand later...

Hallo,

Ik heb deze mod gedownload, en de readme zegt: replace all the textures with img Tool. dat werkt wel, maar moet je al die 524 bestandjes 1 voor 1 vervangen? kan het ook in 1 keer? is er anders een plek op dit forum waar ik kan vragen wie deze mod al heeft, of diegene even de player.img wil uploaden?

mvg, Vincent.

Link to comment
Delen op andere websites

@ Ghost_Rider Thanks, maar daar was ik al achter. ik vroeg me dus af of het niet in een keer kon. Toch bedankt voor je reactie;)

@ Beagle Precies wat ik zocht!, thanks! nu nog kijken of het mij lukt..:puh:

Groet!

Edit: Gelukt! :D

Bewerkt: door vinzss
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Dit staat eigenlijk gewoon in de tutorial:

Een model of texture[/b] modificatie installeren.

1. Pak het volledige archief uit in een map waar je het gauw kan vinden, bijvoorbeeld in temp op je bureaublad. Verandert deze mod kleding, of iets anders?

2. Start IMG Tool op. Ga naar file -> Open. Als je kleding verandert, open je het bestand in Rockstar Games\San Andreas\models\player.img. Anders open je Rockstar Games\San Andreas\models\gta3.img.

4. Ga naar edit -> find en typ de naam van een bestand die vervangen moet worden. Bijvoorbeeld: comet.dff, of comet.txd.

5. Als je de juiste hebt te pakken, ga je naar edit -> replace en zoek je de gemodde versie op.

6. Doe dit ook voor het eventueel andere bestand(en).

Rebuild archive is niet nodig, aangezien je alleen de functie replace hebt gebruikt, en het dan niet hoeft.

In jouw geval moet je gta3.img openen, en de bestanden carshow_sfse.txd en carshowglass_sfsx.txd vervangen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Halo ,

ik heb een probleem ik heb met de mod installer er een mod in gezet

maar als ik het spel open waar kan ik de mod dan openen ?

want ik zie hem niet automatisch komen ofso

please antwoord naar me mail:

>>> Door Dutchy010: Allereerst is een grote quote niet overzichtelijk, daarnaast zijn e-mailadressen niet teogestaan op dit forum. ;)<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Halo ,

ik heb een probleem ik heb met de mod installer er een mod in gezet

maar als ik het spel open waar kan ik de mod dan openen ?

want ik zie hem niet automatisch komen ofso

please antwoord naar me mail: ...

Welke mod heb je gedownload? Dit zal misschien helpen... En wat ik ook zou zeggen, werk niet met Mod Installers zoals SAMI maar gebruik gewoon de IMGTool ;)
Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Beagle ik heb cleo 3 mod geinstaleerd wat je zei maar je zei daarna mod uitpakken gedaan met winzip

en nu als ik op die cleo 3 icoontje druk (dat is een computer ) moet ik hem steeds weer downloaden echt raar

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

okee bedankt beagle ^_^

ik heb alleen nog 1 vraagje:

als ik bijvoorbeeld een aston martin DB9 in het spel mod (http://www.gtainside.com/en/download.php?do=download&id=18701) dan replaced hij deze voor een Majestic.

Maar als ik dan ga naar de plek waar normaal een majestic staat, staat er niks meer.

Moet er dan gewoon als er normaal een majestic langs rijd een aston martin DB9 langs rijden?

Ik kan bijvoorbeeld wel een bepaald vliegtuig (een hydra) replacen door bijvoorbeeld een ufo, want voor de hydra heb ik een code, dus die kan ik zo laten verschijnen.

Maar een of andere auto die hij replaced...

Hoe kan ik die dan vinden in het spel??

Hey ik heb IMG Tool, SAMI en MultiMG. Ik heb net IMG Tool gebruikt, maar in jouw handleiding staat dat ik dan mijn gta san andreas moet openen. Maar bij de progamma's waaruit ik kan kiezen, staat niks anders dan GTA San Andreas User Files. En als ik gewoon meteen de mod wil selecteren, open ik de map, maar dan staat er niks in! En bij SAMI zei die dat ik een mod had geinstalleerd. Maar toen ik in het spel keek gebeurde er niks. En even ter informatie, de mod is een een .txd bestand. Kan iemand mij helpen? Alvast bedankt.

>>> Door Beagle: Berichten samengevoegd; gebruik de bewerk knop.<<<

Bewerkt: door Beagle
Link to comment
Delen op andere websites

Als je bijvoorbeeld een Majestic vervangt met een andere auto, zie je overal waar normaal een Majestic rijdt de nieuwe auto.

Over je tweede vraag: Je moet de San Andreas installatie map opzoeken, die staat standaard in: C:/Program Files/Rockstar Games/San Andreas. Daar moet je naar de map models navigeren en daar het juiste archief selecteren (meestal gta3.img).

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...