Jump to content

gta IV NL mod


cripsleader

Recommended Posts

Hoi ik zou graag alle merken en winkels kleding alles dus in een nederlandse style willen hebben, ook een vertaling zou goed zijn maar ik heb geen id waarmee je het moet bewerken mischien hebben jullie een idee :D

Ik zou graag een nederlandse stad ervan willen maken we maken geen total conversion mod maar wel een stad met Nederlandse Style.

Met San Adreas is dit gelukt alles is nu nederlands bij mi het stond op mijn oude pc daar ik nog steeds de files hierheen moet sturen maargoed ik stel voor om uit de volgende steden te kiezen±

Rotterdam :N

Amsterdam :Y

Dit zijn de meest crimineelste steden binne de onderwereld van Nederland als jullie zelf een idee hebben mogen jullie er erbij zetten.

Zelf heb ik liever amsterdam mooiere stad enz, maar Rotterdam is beter omdat de stad daar meer van weg heeft flats en dereglijke ook in de map hebben de makers er iets van gemaakt `Rotterdam Hill`

Voor hulp vragen of iets anders mail naar gtasadutchmodders AT gmail DOT com

Link to comment
Delen op andere websites

Nog 1 vraagje heeft iemand een soort editor waarmee je mensen wapens kan geven

Ik zou graag inplaats van de swat de ME willen maken dat is realisticher de politie Zal wel de pistolen houden heb zin in het modde alvast bedankt :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Als je ik je bericht goed begrijp..

Kan je hier leren hoe je vele dingen moet modden.

Succes met je mod :)

dankje meeste zijn voor gta sa maar dat verwachten ik al, toch denk ik dat over 5 jaar het recor van gta sa al verbroken si met gta IV verder zal ik een aantal fotos uploaden van mijn werk :D ik ben nu bezig om de, triangle club (stripclub) van de hells angels te maken de wachters zullen leden ervan zijn en je aanvallen als je iemand gaat aanvaleln

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...