Jump to content

Gta IV the lost and damned


Randomcharacter

Recommended Posts

...met als reden dat de crew graag zeker is van juiste inhoud. In principe helpt ook het hele forum eraan mee, tenslotte is er hier een forumdeel aan besteedt. :tu:

EDIT: Vanwege de vraag hier ben ik per vandaag, woensdag 15 september maar vast begonnen aan het vullen van de The Lost and Damned Missies met missie-omschrijvingen. Zoals al gezegd, ik zit nog zonder capture apparatuur, dus afbeeldingen volgen pas op een later moment. :Y

EDIT 2: Status! Zoals te zien op WikiGTA, de eerste dertien missies zijn beschreven van TLaD. Nog negen te gaan. Als die negen ook beschreven zijn, ga ik de nodige interne links naar personages en voertuigen etc. aan de beschrijvingen toevoegen.

Lees gerust even de pagina's door, mocht je ergens een foutje vinden, jullie weten me te vinden. :tu:

Zijn er maar 22 missies?

Link to comment
Delen op andere websites

Het is dan ook maar een DLC, TBoGT heeft ook maar circa 30 missie's.

Het aanlengen van de TLaD informatie verloopt langzaam en gestaag omdat er maar weinigen van de Crew deze bezitten :)

Bewerkt: door Hearv94
Link to comment
Delen op andere websites

Het is dan ook maar een DLC, TBoGT heeft ook maar circa 30 missie's.

Het aanlengen van de TLaD informatie verloopt langzaam en gestaag omdat er maar weinigen van de Crew deze bezitten :)

Waarom laten ze leden dan geen mails sturen met daarin: Missie hulp etc. Sturen we naar de WikiGTA medewerkers en die zetten het in WikiGTA.

Link to comment
Delen op andere websites

Er wordt gewerkt aan de missie pagina's, maar ik heb ook nog een leven.. Met daarin een zoontje van 5. Ik kan dus niet overdag hiermee bezig, alle tijd die ik ervoor heb valt zodoende in de avond-uren en dan blijft er dus maar een x aantal uren over in een week. Verder vergt het forum modereren ook tijd, net als Death Incorporated, en ik wil mijn chica ook niet verwaarlozen.. Ik doe mijn best, maar ik kan niet heksen... :$

Link to comment
Delen op andere websites

Er wordt gewerkt aan de missie pagina's, maar ik heb ook nog een leven.. Met daarin een zoontje van 5. Ik kan dus niet overdag hiermee bezig, alle tijd die ik ervoor heb valt zodoende in de avond-uren en dan blijft er dus maar een x aantal uren over in een week. Verder vergt het forum modereren ook tijd, net als Death Incorporated, en ik wil mijn chica ook niet verwaarlozen.. Ik doe mijn best, maar ik kan niet heksen... :$

Ik begrijp het, ;) Ik heb tijd genoeg ik ben pas 14. :clown:

Link to comment
Delen op andere websites

@NickOwnage: Op Wikigta word de informatie er gezet door een select groepje, juist zodat de zekerheid er is dat de informatie juist is.

Ja, maar probleem is dan dat de mensen die hulp nodig hebben het dan moeten vragen. En dan wordt er wel eens gereageerd kun je dat zelf niet opzoeken. Nou nee, dus. Dit kan hard over komen maar dat is niet zo bedoeld.

Link to comment
Delen op andere websites

Waarom laten ze leden dan geen mails sturen met daarin: Missie hulp etc. Sturen we naar de WikiGTA medewerkers en die zetten het in WikiGTA.

Zo'n dingen gebeuren hoor, maar de Crewleden hebben ook een leden en kunnen niet alles op WikiGTA plaatsen, je kan hoogstwaarschijnlijk 2 keer zoveel ana info vinden als op WikiGTA, maar dna gaat het over kleinere weetjes en dan nog, wie gaat dat er allemaal nog bij opzwieren :7 ?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...