Jump to content

Witsel trapt Wasilewski dubbele beenbreuk


studio dewolf

Recommended Posts

  • Reacties 34
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    5

  • -Trix-

    4

  • Doggi

    4

  • End Of The Riot

    2

Dit slaat echt nergens op, dit moet echt een vette schorsing van 1 jaar zijn..:duh: Kom op zeg, is dit nog voetbal? Ban die Witsel voor een jaar van het voetbalveld, dit is toch niet meer normaal?

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

De ruige kant van voetbal :{

Maar volgens mij trapt hij wel naar de bal, maar omdat Wasilewski de bal net voor hem wegtikt, land hij op zijn been :N

Maar ik heb niet zo heel veel verstand van voetbal, correct me if i'm wrong :engel:

Link to comment
Delen op andere websites

Dit slaat echt nergens op, dit moet echt een vette schorsing van 1 jaar zijn..:duh: Kom op zeg, is dit nog voetbal? Ban die Witsel voor een jaar van het voetbalveld, dit is toch niet meer normaal?

Jij moet eens meer voetbal kijken Wasilewski een half jaar geschorst.Ga maar eens de 3 afgelopen wedstrijden van hem bekijken hij slaat ze bijna dood met zijn Elleboog.Zijn verdiende loon.En het was zeker niet expres.

Link to comment
Delen op andere websites

Het is moeilijk te zien of hij het expres doet. Uit het beeldmateriaal is het moeilijk te zien of hij het wel of niet met opzet heeft gedaan. Als dit met opzet gedaan is, had die schorsing veel langer moeten zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Jij moet eens meer voetbal kijken Wasilewski een half jaar geschorst.Ga maar eens de 3 afgelopen wedstrijden van hem bekijken hij slaat ze bijna dood met zijn Elleboog.Zijn verdiende loon.En het was zeker niet expres.

Het is een ruige speler, maar iemand zoiets toewensen is onmenselijk. En ik kijk genoeg voetbal, dankje..:7 En met z'n elleboog heeft hij nog niet veel aangericht hoor..

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Jij moet eens meer voetbal kijken Wasilewski een half jaar geschorst.Ga maar eens de 3 afgelopen wedstrijden van hem bekijken hij slaat ze bijna dood met zijn Elleboog.Zijn verdiende loon.En het was zeker niet expres.

Het is een ruige speler, maar iemand zoiets toewensen is onmenselijk. En ik kijk genoeg voetbal, dankje..:7 En met z'n elleboog heeft hij nog niet veel aangericht hoor..

Nee oke NOG niet. maar geloof me dat komt nog wel!

Link to comment
Delen op andere websites

Je veroordeelt iemand voor een daad die hij nog niet gedaan heeft. :7 Iig is een schorsing van toepassing, zelfs al was het niet express(mocht het wel zo zijn, is hij het niet waard om voetballer te zijn).

Een schrosing moet inderdaad zelfs als het niet expres.Maar zeker geen jaar.

Link to comment
Delen op andere websites

Witsel zelf zei dat hij de bal wou tegen houden, omdat hij hem zag aankomen maar toen hij dat wou doen was het al te laat en stapte hij op z'n been.

Of dit waar is en of dit expres was ik zou het ech niet weten. :N

Maar ik vond sommige reacties van standaard spelers een mooie gele kaart waard toen dat gebeurde. :t

Link to comment
Delen op andere websites

Concecaio(fout geschreven, maar hij heeft zo'n ongelofelijke kutnaam met tekens die ik nooit kan vinden op m'n toetsenbord :7) kreeg 6 maanden schorsing voor spuwen in het gezicht van de ref en z'n truitje in het gezicht van de ref te duwen, deze fout is zeker een jaar schorsing waard. Misschien kan Wasilewski nooit meer lopen of heeft hij er zijn hele leven last van. Eduardo had ook al eens zo'n gruwelijke beenbreuk, maar hou maar gerust in het achterhoofd dat Eduardo enorm veel geluk heeft gehad dat alles goed hersteld is. Ik wacht met een bang hart de come-back van Wasilewski af..:N Overigens, toen de fase plaatsvond en er nog niemand bij Wasi stond, zag je'm kijken naar z'n been. Met z'n handen voor z'n ogen keek hij niet meer. Hoe zou jij je voelen als je je voet daar ziet bengelen in een onmogelijke hoek?

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Voetbal is geen sport voor watjes, dit gebeurt nou eenmaal. Ik zie niet in waarom die speler een jaar geschorst moet worden voor deze actie, ik heb spelers op een veel ergere manier zien inkomen en gewoon door zien spelen. Dit is een beetje een ongelukkige actie, maar meer ook niet. Teveel ophef over een verkeerde samenloop van omstandigheden.. Als je meedoet aan een fysieke sport moet je kunnen accepteren dat er ook blessures bij horen, de een wat erger dan de andere, maar dan nog. Ja, het is sneu voor die speler. Maar zoals ik het zie ging de 'dader' er niet echt als een mongool in en zie ik het dus als een ongelukkig actie. Niks om je zo druk over te maken..

Link to comment
Delen op andere websites

Voetbal is geen sport voor watjes, dit gebeurt nou eenmaal. Ik zie niet in waarom die speler een jaar geschorst moet worden voor deze actie, ik heb spelers op een veel ergere manier zien inkomen en gewoon door zien spelen. Dit is een beetje een ongelukkige actie, maar meer ook niet. Teveel ophef over een verkeerde samenloop van omstandigheden.. Als je meedoet aan een fysieke sport moet je kunnen accepteren dat er ook blessures bij horen, de een wat erger dan de andere, maar dan nog. Ja, het is sneu voor die speler. Maar zoals ik het zie ging de 'dader' er niet echt als een mongool in en zie ik het dus als een ongelukkig actie. Niks om je zo druk over te maken..

Ehm, dit is niet 'perongeluk', er zit veel meer achter. Je ziet al aan de tackels die er net voor gemaakt worden, dat het geen 'vriendelijke' partij is.

En degene met de botbreuk komt er ook niet echt leuk invliegen. Als iemand zo bij mij inkomt vliegen, en ik kan net ontwijken, spring ik ook op z'n been. Moet je maar niet als een dapo in komen vliegen.

Ik weet zeker dat die hem pijn wilde doen :7 maar denk niet dat het bedoeld was om m zo te 'verminken' :7

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...