Jump to content

Witsel trapt Wasilewski dubbele beenbreuk


studio dewolf

Recommended Posts

Voetbal is geen sport voor watjes, dit gebeurt nou eenmaal. Ik zie niet in waarom die speler een jaar geschorst moet worden voor deze actie, ik heb spelers op een veel ergere manier zien inkomen en gewoon door zien spelen. Dit is een beetje een ongelukkige actie, maar meer ook niet. Teveel ophef over een verkeerde samenloop van omstandigheden.. Als je meedoet aan een fysieke sport moet je kunnen accepteren dat er ook blessures bij horen, de een wat erger dan de andere, maar dan nog. Ja, het is sneu voor die speler. Maar zoals ik het zie ging de 'dader' er niet echt als een mongool in en zie ik het dus als een ongelukkig actie. Niks om je zo druk over te maken..

Ehm, dit is niet 'perongeluk', er zit veel meer achter. Je ziet al aan de tackels die er net voor gemaakt worden, dat het geen 'vriendelijke' partij is.

En degene met de botbreuk komt er ook niet echt leuk invliegen. Als iemand zo bij mij inkomt vliegen, en ik kan net ontwijken, spring ik ook op z'n been. Moet je maar niet als een dapo in komen vliegen.

Ik weet zeker dat die hem pijn wilde doen :7 maar denk niet dat het bedoeld was om m zo te 'verminken' :7

Lol nee dat denk ik ook niet.Maar goed hij kwam er wel als een gek aan ja.Nou gezzelige sociale speler ben jij op het veld!:7

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 34
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    5

  • -Trix-

    4

  • Doggi

    4

  • End Of The Riot

    2

Voetbal is geen sport voor watjes, dit gebeurt nou eenmaal. Ik zie niet in waarom die speler een jaar geschorst moet worden voor deze actie, ik heb spelers op een veel ergere manier zien inkomen en gewoon door zien spelen. Dit is een beetje een ongelukkige actie, maar meer ook niet. Teveel ophef over een verkeerde samenloop van omstandigheden.. Als je meedoet aan een fysieke sport moet je kunnen accepteren dat er ook blessures bij horen, de een wat erger dan de andere, maar dan nog. Ja, het is sneu voor die speler. Maar zoals ik het zie ging de 'dader' er niet echt als een mongool in en zie ik het dus als een ongelukkig actie. Niks om je zo druk over te maken..

Ehm, dit is niet 'perongeluk', er zit veel meer achter. Je ziet al aan de tackels die er net voor gemaakt worden, dat het geen 'vriendelijke' partij is.

En degene met de botbreuk komt er ook niet echt leuk invliegen. Als iemand zo bij mij inkomt vliegen, en ik kan net ontwijken, spring ik ook op z'n been. Moet je maar niet als een dapo in komen vliegen.

Ik weet zeker dat die hem pijn wilde doen :7 maar denk niet dat het bedoeld was om m zo te 'verminken' :7

Lol nee dat denk ik ook niet.Maar goed hij kwam er wel als een gek aan ja.Nou gezzelige sociale speler ben jij op het veld!:7

Het is geblesseerd raken, of iemand blesseren, dan heb ik toch na al die blessures snel gekozen :7

Link to comment
Delen op andere websites

Had 't gisteren op 't werk op teletekst gelezen en YouTube bekijken was dan ook het eerste wat ik gisteravond heb gedaan...en wat een verschrikkelijke overtreding zeg. Dieprood natuurlijk en of 't nou expres is of niet, dit verdient gewoon een flinke schorsing van 5 tot 10 wedstrijden.

Link to comment
Delen op andere websites

en daar verdien hij al die miljoenen voor:S....

al die mensen die kei hard moeten werken voor elke cent en hij trapt daar ff voor zijn gemakje een been er bekand af.

Als je die röntgen foto had gezien nou dan ben je wel ff zout :S.

Verschriikkelijk

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben geen voetbal kenner dus baseer het volgende puur op de beelden in de beginpost.

Het lijkt mij geen bewuste overtreding. Meer een samenloop van omstandigheden. Die ene glijd met zijn been onder voet van die ander door die hem net neer wou zetten. Goede timing maar slechte afloop.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vond de reacties van die Sarr ofzo ook aso, dat Wasilewski al eens Witsel had pijn gedaan ofzo en dat dit zijn verdiende straf is. Ga toch weg uit voetbal denk ik dan. Maar wel een hele erge overtreding inderdaad.

Link to comment
Delen op andere websites

Witsel mag 10 competitiematchen, 1 bekermatch en waarschijnlijk een paar Champions League matchen niet spelen. Ik ben fan van Standard, maar vind dat ze zich best ongelukkig uiten in verband met dit incident. :N

En zo gaat Standard floppen in CL :-(

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...