Jump to content
Joriz

Chinatown Wars komt naar iPhone en iPod!


Zojuist heeft Rockstar Games bekend gemaakt dat Grand Theft Auto: Chinatown Wars ook op de iPhone en iPod Touch uitkomt. GTA Chinatown Wars is reeds uit voor Nintendo DS en komt op 20 oktober uit voor de PSP. De iPhone en iPod Touch versie zal ook ergens deze herfst volgen. Screenshots van de Apple versie van Chinatown Wars zullen binnen enkele weken online komen.

gallery_1_5_7210.png

Eergister waren in het nieuws al de eerste screenshots van Grand Theft Auto IV: The Ballad of Gay Tony te zien. Rockstar Games heeft vandaag aan GTAGames.nl verteld dat de trailer van GTA4: The Ballad of Gay Tony morgen aan het einde van de dag online zal komen.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Mooi nieuws, waar blijft eigenlijk het nieuwstopic met de CW screens op PSP? :puh:

Zie de galerij. Ook worden er soms updates geplaatst in de galerij zonder nieuwsbericht. Zo zijn er onder andere nu ook filmpjes te vinden van het Rockstar Games 'spel' Beaterator.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik ga 'm overigens niet kopen aangezien ik geen creditcard heb en dus niet via de iTunes store kan kopen. Oh, geweldig is dit. :$

Je hebt voor de iTunes store geen creditcard nodig. Je kan ook gewoon je bankrekening koppelen aan iTunes via ClickandBuy.

Ik ga het waarschijnlijk wel kopen zolang het niet te duur is.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik ga 'm overigens niet kopen aangezien ik geen creditcard heb en dus niet via de iTunes store kan kopen. Oh, geweldig is dit. :$

Je hebt voor de iTunes store geen creditcard nodig. Je kan ook gewoon je bankrekening koppelen aan iTunes via ClickandBuy.

Ik ga het waarschijnlijk wel kopen zolang het niet te duur is.

Maar ik weet niet hoe dat allemaal in elkaar zit. :-( Ik heb het proberen uit te pluizen tot ik illegaal downloaden ontdekte. :$

Zal overigens wel groot zijn. Payback was rond de 200 mb, dit moet dan toch ook zoiets worden. Kan echt niet wachten. :eten: Er komt toch een nieuwsbericht als de release datum bekend is he? :puh:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...