Jump to content
Joriz

Chinatown Wars komt naar iPhone en iPod!


Zojuist heeft Rockstar Games bekend gemaakt dat Grand Theft Auto: Chinatown Wars ook op de iPhone en iPod Touch uitkomt. GTA Chinatown Wars is reeds uit voor Nintendo DS en komt op 20 oktober uit voor de PSP. De iPhone en iPod Touch versie zal ook ergens deze herfst volgen. Screenshots van de Apple versie van Chinatown Wars zullen binnen enkele weken online komen.

gallery_1_5_7210.png

Eergister waren in het nieuws al de eerste screenshots van Grand Theft Auto IV: The Ballad of Gay Tony te zien. Rockstar Games heeft vandaag aan GTAGames.nl verteld dat de trailer van GTA4: The Ballad of Gay Tony morgen aan het einde van de dag online zal komen.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Een bumpje van jewelste, maar ik heb een vraag gericht naar Joriz, of een ander persoon die meer weet.

De releasedatum lag ergens in deze helft, en in een ander nieuwsbericht las ik dat het gelijk met de PSP-versie komt. Maar is dit bevestigd/weet iemand de officiële release datum in eender welke App Store? :)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een bumpje van jewelste, maar ik heb een vraag gericht naar Joriz, of een ander persoon die meer weet.

De releasedatum lag ergens in deze helft, en in een ander nieuwsbericht las ik dat het gelijk met de PSP-versie komt. Maar is dit bevestigd/weet iemand de officiële release datum in eender welke App Store? :)

Voor de iphone is nog geen release-datum bekend.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Er is een releasedate bekend.

Release: Dec 31, 2009

Mag ik vragen waar je die wijsheid vandaan hebt?

hoezo dan klopt deze datum niet dan..

zo ja, wanneer komt hij dan wel ^_^ alvast bedankt

hij bedoeld dat hij wilt weten of hij een betrouwbare bron heeft,hij zegt niet meteen dat het fout is.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Er is een releasedate bekend.

Release: Dec 31, 2009

Mag ik vragen waar je die wijsheid vandaan hebt?

hoezo dan klopt deze datum niet dan..

zo ja, wanneer komt hij dan wel ^_^ alvast bedankt

hij bedoeld dat hij wilt weten of hij een betrouwbare bron heeft,hij zegt niet meteen dat het fout is.

oowh okee srry maar ik hoop dat ze een beetje opschieten

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...