Jump to content

Wat is het pijnlijkste dat jij hebt meegemaakt?


Doggi

Recommended Posts

Toen ik een jaar of 11 was had ik na oud&nieuw nog wat sterke vuurwerk over. Een van de explosieven wat op de grond gevallen en had daarbij kruit van de grond opgepikt. Toen ik het aan wou steken en weg wou gooien ontplofte het al bij circa 5cm bij me hand vandaan en ik liep daarbij brandwonden op en gekneusde hand. Toen ik als een gek naar huis aan het rennen begon het te bloeden en te kloppen alsof me hart was verschoven naar me hand. Eenmaal thuis aangekomen moest ik me hand in een kom met ijsblokken leggen (en god wat deed dat pijn).

Link to comment
Delen op andere websites

Toen ik een jaar of 11 was had ik na oud&nieuw nog wat sterke vuurwerk over. Een van de explosieven wat op de grond gevallen en had daarbij kruit van de grond opgepikt. Toen ik het aan wou steken en weg wou gooien ontplofte het al bij circa 5cm bij me hand vandaan en ik liep daarbij brandwonden op en gekneusde hand. Toen ik als een gek naar huis aan het rennen begon het te bloeden en te kloppen alsof me hart was verschoven naar me hand. Eenmaal thuis aangekomen moest ik me hand in een kom met ijsblokken leggen (en god wat deed dat pijn).

ohhhhhhhh dat moet zeer doen

Link to comment
Delen op andere websites

Ooronsteking is wel het pijnlijkste wat ik ooit gehad heb, en heb het erg vaak gehad... Wat ik ook erg pijnlijk vond was toen ik als klein kind (7/8 jaar of zo) m'n voet tussen de spaken van m'n moeder's fiets had. Ik heb ook een keer m'n kleine teen gebroken, ook dat deed behoorlijk zeer. :puh:

Maar ooronsteking vind ik toch wel het meest pijnlijk...

Toen ik een jaar of 11 was had ik na oud&nieuw nog wat sterke vuurwerk over. Een van de explosieven wat op de grond gevallen en had daarbij kruit van de grond opgepikt. Toen ik het aan wou steken en weg wou gooien ontplofte het al bij circa 5cm bij me hand vandaan en ik liep daarbij brandwonden op en gekneusde hand. Toen ik als een gek naar huis aan het rennen begon het te bloeden en te kloppen alsof me hart was verschoven naar me hand. Eenmaal thuis aangekomen moest ik me hand in een kom met ijsblokken leggen (en god wat deed dat pijn).

Aah.. Ik voel je pijn gewoon, ik geloof graag dat zeer deed... Geen littekens aan over gehouden?

Bewerkt: door frankyyguy
Link to comment
Delen op andere websites

Hmm, heb een aantal vervelende dingen meegemaakt

Toen ik aan het voetballen was met een paar vrienden struikelde ik over de bal, en toen viel ik op me handen dus toen was me pols gebroken (3/4 weken in gips).

Toen ik een jaartje of 7 was bij kerstmis viel ik met me hoofd op de grond, gat in m'n hoofd dus.

Bij een activiteiten dag op school moesten we een duw wedstrijd houden met zo'n hele grote bol... Toen duwde ik maar toen viel de bol dus tegen me hoofd, grote bult die ontzettend pijn deed, was draaierig enzo.

Op de voetbalclub gleed ik uit en viel ik op m'n achterhoofd, ook bloeden dus...

En een aantal keer m'n wenkbrauw en kin open door het rennen in het zwembad.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...