Jump to content

Wat is het pijnlijkste dat jij hebt meegemaakt?


Doggi

Recommended Posts

Dat ik gepest ben jaren lang op de basisschool, lichamelijk nooit echt iets heftigs gehad, wel een verstuikte enkel en mijn been tussen de spaken, maar dan houdt het ook op. Ohja en dat ik lucht kreeg nadat ik botste bij mijn warming-up als keeper, gelukkig viel de pijn wel mee, maar het was geen pretje.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Hierbij noteer ik even een nieuwe; Vorige week donderdag was 't spekglad buiten, en ik was onderweg naar school. Halverwege kwam er

een scooterrijder mij tegemoet, ik probeer 'm vervolgens uit te wijken. En je raadt 't al; de wegen waren vergelijkbaar met ijsbanen dus ik maakte

'n behoorlijke smak op het asfalt.. Ik kwam als eerste (keihard) op m'n rechterpols terecht (daar had ik trouwens achteraf ook het meeste last van..)

Daarna viel ik op m'n knieën en als laatste had ik een hele schaafwond op m'n bovenbenen. In de eerste instantie dacht ik dat er modder op m'n

kleding zat, bleek na de tijd niet zo te zijn.. Maar in ieder geval ben ik opgelucht dat die klotewinter (voorlopig) achter de rug is.. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een voetbal met volle snelheid in je zak krijgen, dan zing je wel een toontje hoger ^_^

Kun je nagaan hoe ik me voelde toen ik een hockeybal daar kreeg!

(Was tijdens een gymles, we konden er allemaal niets van, klasgenoot van mij staat ongeveer 6/7m van me af en PATS

F*ck.....)

Link to comment
Delen op andere websites

Een niet te nader noemen operatie.

"een operatie" had dan toch gewoon genoeg geweest. Dit lokt echt uit naar vragen :puh:

Ik weet niet echt iets dat het pijnste was. Ik denk buikpijn, dat kan echt pijn doen vind ik.

Bewerkt: door JJ-B
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...