Jump to content

Wat is het pijnlijkste dat jij hebt meegemaakt?


Doggi

Recommended Posts

een volle trap tegen mijn ballen de ander had gebroken neus en blauw oog

In dat eerste kan ik me inkomen, ga nooit te dicht achter iemand staan die na het Baseball'en

moet weglopen, is gouden tip: hij sloeg op de bal en wierp die stok naar achter om te lopen

en je kan al raden waarmee die in contact kwam :duh: .

Link to comment
Delen op andere websites

Dat moet toch wel eens een val geweest zijn waarbij we rond een sportterrein moesten lopen. Het was echt slechte ondergrond, waarbij ik mijn voet omsloeg en met mijn elleboog op de grond en op zo'n rooster terecht kwam. Grote lap vlees eruit. :-(

En natuurlijk ook de klassieke dingen: vinger tussen de deur, van je pedalen slippen en zo met je edele delen op de baar of het stuur van je fiets terecht komen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kan niet echt goed kiezen, vooral omdat ik niet meer zo goed kan herinneren wat nou echt meer pijn deed dan het andere.. Daarom een paar van mijn leuke herinneringen op een rijtje.

Lichamelijke pijnen

-

Mijn moeder verteld wel eens over een auto-ongeluk wat wij vroeger gehad hebben, waarbij ik door de voorruit van de auto vloog en op de motorkap van de andere auto belandde. Ik heb wel wat gezien van een bloedend voorhoofd, maar verder niks.

Groep 2.

Wienish was een klein (toen nog lief en schattig) kereltje dat graag (zoals veel jongetjes) hutjes bouwde in struiken en in bomen klimde. Op een dag klom Wienish met een vriendje in de boom op het schoolterrein. Wienish wilde hoger, en hoger, en hoger, tot aan de top van de boom.. Wienish deed een gruwelijke ontdekking: de takken werden steeds dunner naarmate Wienish hoger de boom in klom. Wienish was niet zo licht als een veertje, en dat kreeg een tak ook op gruwelijke wijze te weten. Wienish stond met beide benen op de tak, toen de tak begon te kraken. Wienish dacht natuurlijke geluiden te horen en negeerde 't.. Tot hij merkte dat de tak het niet trok en op het gegeven moment afbrak. Wienish viel omlaag en knalde met een lekker tempo tegen de grond, nadat hij met zijn hoofd een aantal takken geraakt had. Wienish heeft een jaar of 5, 6 lang een litteken gehad op zijn voorhoofd.

Groep 6

Wienish had ruzie met een meisje van school, wat een beetje uit de hand liep. Wienish was een jongen die (respectvol als hij was/is) geen meiden sloeg, maar niet bang was wat woordjes te gebruiken en niet te gehoorzamen. Helaas had meisje van school een fiets onder haar kont, en ze was niet bang deze te gebruiken. Een tijdje later besloot het meisje het dan ook maar gewoon te doen. Ik verzette me geen millimeter omdat ik verwacht had dat het meisje de ballen niet had om echt over mij heen te rijden. Echter bleek het toch anders te liggen. Het meisje reed vol op mij in, waardoor ik op de grond viel en met mijn rechterbeen nog wel een paar meter over de stoep schuurde. De gevolgen waren groot: 2 bloedsporen over de stoep tot aan de straat bijna, bij mijn enkel kon je het bot zien en op mijn knie had ik een schaafwond die over de hele zijkant (en binnenvoorkant zeg maar) van de knie liep. Wienish heeft er nog vaak last van als hij afstandjes rent/sprint/intensief sport.

Dit, en veel meer kleine dingen, hebben ervoor gezorgd dat Wienish een redelijk hoge pijngrens kreeg en inmiddels geen last heeft van een klap in het gezicht, of als iemand met zijn/haar nagels 'vies hard' (volgens de ander zo hard mogelijk) in mijn arm/hand knijpt. Ik voel er vrij weinig van en als het gebeurt lach ik me kapot om te zien hoeveel moeite de ander doet :)

Geestelijke pijnen

Hier wil ik niet te diep op ingaan, maar lees maar:

augustus/september 2001

Dood opa, deed altijd veel dingen met hem.

18 juli 2003

Scheiding van mijn ouders

2005

Dood opa vaders kant, had goede band.

20 januari 2007

Na genezen verklaart te zijn aan prostaatkanker, komt mijn overgrootvader toch nog in het ziekenhuis in verband met de ziekte. om 10 uur 's morgens, terwijl wij aan het bed van deze 'grootopa' zaten, merkten we op dat hij min of meer wegviel en vervolgens niet meer ademde. Enkele ogenblikken later werd geconstanteerd dat hij overleden was. Hij was dapper, hij was fit, hij was aardig en hij was gezellig. In het ziekenhuis vertelde hij altijd níet dood te willen gaan zonder een bepaald iemand gezien te hebben. Toen deze op 20 januari 2007 binnen kwam, zei opa nog met veel moeite en weinig geluid "goedendag, vaarwel", waarna hij overleed.

Oktober 2008

Meisje laat me staan.

@ hieronder: tellen is moeilijk.. er zit best een groot verschil tussen 1 en 11.

Bewerkt: door Wienish
Link to comment
Delen op andere websites

meisjes zijn lief maar dodelijk en zijn niet bang om hun nagels tegebruiken of wat dan ook

toen ik in groep 1 zat kwam kleine bennie met zijn voetjes tussen de spakke van een fiets toen bennie achter op zat ik krijg nog vaak flashbacks in mijn dromen

1 seconden verschil met xipe

>>> Door Flitskikker: Kun je niet tellen ofzo? :bonk: 57-46 = 11<<<

Bewerkt: door Flitskikker
Link to comment
Delen op andere websites

Het botje in mijn middenvinger gebarsten.

Speelde een spelletje 'hardgooien', weet niet of jullie het kennen, je gooit de bal tegen de muur en die achter je staat moet hem vangen, als hij hem niet vangt is hij 'er aan' en mag hij niet meer mee doen. We hadden op school echter een soort van rand op de muur. Als je daar de bal op gooide, vloog hij hoog en ver, en dat was dus goed als je wou winnen. Maar je kon ook op de bal slaan zodat hij op die rand zou komen, en dus nog hoger en verder vliegt. Helaas sloeg ik onder de bal, met mijn hand op die rand, met als gevolg dat mijn botje gebarsten was.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben heel vaak op m'n hoofd gevallen. Daardoor heb ik hoogwaarschijnlijk ook een kiester in m'n hoofd. (Gelukkig kan het geen kwaad) Toch heb ik liever een gat in m'n hoofd dan andersom, want dat is een ervaring die ik nooit mee wil maken. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Heb afgelopen schooljaar mijn ribben gekneusd door vallen met fiets op een stoeprand, terpleke ben ik alleen buiten westen geweest en gewoon naar huis gefietst. Wel misselijk, maar wat daarna 2 maanden lang volgde. Dat deed echt pijn...

Link to comment
Delen op andere websites

Gevallen met brommer:

Schaafwonden. Mijn rechterbeen lag van men voet tot men dij volledig open. Elleboog lag open.

2 Ongeval:

Juist hetzelfde mar dieper. Als ik mijn beschermde jas niet had aangehad had ik wss in het ziekenhuis gelegen aangezien dan heel men rug had opgelegen.

Been gebroken + uitgerokken ligamenten met Mountainboarden.

Pols gebroken in 6de leerjaar.

Step tegen men hoofd gehad.

Geestelijk:

Al teveel om op te noemen.

Staan btw niet chronologisch.

Link to comment
Delen op andere websites

Het botje in mijn middenvinger gebarsten.

Speelde een spelletje 'hardgooien', weet niet of jullie het kennen, je gooit de bal tegen de muur en die achter je staat moet hem vangen, als hij hem niet vangt is hij 'er aan' en mag hij niet meer mee doen. We hadden op school echter een soort van rand op de muur. Als je daar de bal op gooide, vloog hij hoog en ver, en dat was dus goed als je wou winnen. Maar je kon ook op de bal slaan zodat hij op die rand zou komen, en dus nog hoger en verder vliegt. Helaas sloeg ik onder de bal, met mijn hand op die rand, met als gevolg dat mijn botje gebarsten was.

In mijn hand was er ook een botje gebarsten onder mijn pink ( spelletje om ter hard op de muur slaan :duh:).

Bij mij deed het niet zo'n zeer, want ik had er nog een half dagje met rond gelopen eer ik naar de dokter ging.

Mijn pijnste ervaring was mijn duim tussen de autodeur, maar dat had ik al getypt.

Link to comment
Delen op andere websites

Had vroeger, in groep 7 ofzo, m'n enkel flink gekneusd (echt een kneus ben ik :7 ). Voor de rest kan ik niks meer herinneren, maar ik weet wel zeker dat er nog veel pijnlijkere dingen waren.

Bewerkt: door lexus123
Link to comment
Delen op andere websites

Toen ik een jaar of 5-6 was, lekker op het bed van papa en mama springen, en knetterhard onderuit gaan, met m'n kop op de (scherpe) hoek van het bed. :7

Gat in m'n kop, moest gehecht worden, het litteken zit er nog steeds. :7

En een paar dagen geleden 380V door me heen gekregen, voelde ook niet heel erg lekker. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...