Jump to content

Wat is het pijnlijkste dat jij hebt meegemaakt?


Doggi

Recommended Posts

Toen ik een jaar of 5-6 was, lekker op het bed van papa en mama springen, en knetterhard onderuit gaan, met m'n kop op de (scherpe) hoek van het bed. :7

Gat in m'n kop, moest gehecht worden, het litteken zit er nog steeds. :7

En een paar dagen geleden 380V door me heen gekregen, voelde ook niet heel erg lekker. :7

toen ik vroeger op bed springde knalde ik tegen de lamp aan en kwam op de grond terecht :7

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn been gekneusd toen ik ongeveer 7 was.

En ja ik heb mijn arm eens gebroken op 2 plaatsen. Maar ik voelde geen pijn. Ik moest zelfs onder narcose om het weer recht te laten zetten. Maar ik heb de hele tijd vanaf het moment dat ik viel totdat het volledig geheeld was geen pijn gehad. Die schram die ik door die valpartij met me fiets kreeg dee meer pijn

Link to comment
Delen op andere websites

Kick in the nuts. Heel erg precies geschopt door m'n ex-vriendin :duh: .

Oh ja, en ook nog oveerkop geweest met m'n fiets, pols gebroken op 12 verschillende plekken.

Duuuude, 12 plekken? :O WTF, ben je genezen, of loop je nog steeds rond met 13 polsen?

12 plekken wtf :7

Link to comment
Delen op andere websites

toen ik een jaar of 8/9 was viel ik met de fiets met een snelheid van 30km/h ik schaafde met me bovenbeen arm en hoofd (fiets helm gelukkig) op de grond en sloeg een keer op de kop :bonk:

mn hoofd viel meer maar me arm en been waren helemaal open!

Bewerkt: door onbekendeIV
Link to comment
Delen op andere websites

Begin dit jaar was ik aan het Freerunnen met een maatje.

En ik miste net een dak van een gebouwtje ( 3 á 4 meter hoog ) en ik lande op mijn voeten.

Dus die braken allebij.

En mijn rechterpols was gebroken.

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn hand tussen de auto deur, je weet wel, zo'n schuifdeur :-(. Mijn duim tussen de deur, bij de scharnieren daar, terwijl iemand het dichtklapte :cry:. En vroeger, had ik eens iets aan mijn oor, en mocht niet gaan zwemmen ofzo. Maar ik wou perse meegaan met mijn vriendinnen, en mijn vader had iets gezegd over een oordopje in je oor doen zodat er geen water binnenkomt, ik heb een stukje van een watje genomen en het lekker ingestopt, maar hij was zo klein dat hij te diep zat en ik er niet meer bij kon. Ik had hevige pijn en ze moesten het dan uithalen met een pincetje, ik liet wat tranen vallen door de pijn :-( :$.

Link to comment
Delen op andere websites

@ hierboven, gelieve je post te editen ipv dubbel te posten. ;)

ontopic: Ik heb eens mijn arm gebroken toen ik in de kelder viel toen ons huis nog in aanbouw was.

Ik herinner me er niet veel meer van want toen was ik maar een jaar of zes.

Sindsdien heb ik niets meer gebroken of iets ergs voor gehad.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...