Jump to content

Wat is het pijnlijkste dat jij hebt meegemaakt?


Doggi

Recommended Posts

Ooronsteking is wel het pijnlijkste wat ik ooit gehad heb, en heb het erg vaak gehad... Wat ik ook erg pijnlijk vond was toen ik als klein kind (7/8 jaar of zo) m'n voet tussen de spaken van m'n moeder's fiets had. Ik heb ook een keer m'n kleine teen gebroken, ook dat deed behoorlijk zeer. :puh:

Maar ooronsteking vind ik toch wel het meest pijnlijk...

Toen ik een jaar of 11 was had ik na oud&nieuw nog wat sterke vuurwerk over. Een van de explosieven wat op de grond gevallen en had daarbij kruit van de grond opgepikt. Toen ik het aan wou steken en weg wou gooien ontplofte het al bij circa 5cm bij me hand vandaan en ik liep daarbij brandwonden op en gekneusde hand. Toen ik als een gek naar huis aan het rennen begon het te bloeden en te kloppen alsof me hart was verschoven naar me hand. Eenmaal thuis aangekomen moest ik me hand in een kom met ijsblokken leggen (en god wat deed dat pijn).

Aah.. Ik voel je pijn gewoon, ik geloof graag dat zeer deed... Geen littekens aan over gehouden?

Ooronsteking zit in me familie ik had tot me 7de er last van ik werd geopereerd daarna kan ik niet meer zo goed horen

maar het was super vervelend dat ik om de week steeds last van me oren had

Link to comment
Delen op andere websites

Oorontsteking, de eerste keer lag ik op de grond van de pijn te janken.

Ah, dat heb ik ook gehad. Vreselijk vooral omdat je er zelf niks aan kunt doen. :(

Maar ook één van de pijnlijkste dingen in een mensenleven is: Nog snel even iets uit je kamer pakken, en vervolgens je kleine teen stoten tegen kastdeur (of deurpost, naar jou keuze).

Link to comment
Delen op andere websites

Oorontsteking, de eerste keer lag ik op de grond van de pijn te janken.

Ah, dat heb ik ook gehad. Vreselijk vooral omdat je er zelf niks aan kunt doen. :(

Maar ook één van de pijnlijkste dingen in een mensenleven is: Nog snel even iets uit je kamer pakken, en vervolgens je kleine teen stoten tegen kastdeur (of deurpost, naar jou keuze).

Tsja, of dat je precies recht tegen de zijkant van een dunne deur trapt, waardoor je vier tenen de ene kant op gaan en je kleine teen de andere kant op, zodat 'ie breekt :-(

Link to comment
Delen op andere websites

Had vroeger, in groep 7 ofzo, m'n enkel flink gekneusd (echt een kneus ben ik :7 ). Voor de rest kan ik niks meer herinneren, maar ik weet wel zeker dat er nog veel pijnlijkere dingen waren.

Oja, ik weet het weer. Een jaar geleden gingen ik en een vriend een vuurtje ergens maken. En uiteindelijk gooide we er een aansteker op. De aansteker lag niet goed op het vuur dus ik ging er naartoe om het er beter op te gooien (ja, ik ben ECHT dom). 3 Seconden later, en twee stappen achteruit, ontplofte de aansteker. Hij zat nog half vol dus het knalde aardig. Maar door die knal vlogen er jammer genoeg wel wat brandende en smeltende stukjes aansteker door de lucht. Één grote brok kwam natuurlijk op mijn onderbeen (ik had een korte broek aan) en siste en sputterde daar lekker voor nog zo'n goeie 8 seconden door. Mijn eerste reactie was jammer genoeg dat ik het eraf wou slaan. Slecht idee, want in smeerde het heerlijk uit over m'n been. Zit nu een mooi derdegraats brandwondje :(

En nog zo'n 3 maanden geleden was ik weer aardig dom bezig. Weer vuur. Maar dit keer met een touwtje. Zat ook een beetje plastic-achtige shit in verwerkt, want zo rook het wel. Een vriend hield het omhoog terwijl het brandde. Het ging uit. Ik wou het touwtje pakken. Pakte het heel dicht bij het zonet brandende stukje vast, en schrok van de hitte. Waardoor het touwtje alle kanten op vloog en ook nog een smeulend stukje om mijn hals kwam. Smeulde daar door en het plekje valt nu nog te zien.

Bewerkt: door lexus123
Link to comment
Delen op andere websites

Het pijnlijkste was denk ik ene strijkijzer (Heet) Dat op mijn voet viel, Toen was ik ong 4 jaar oud, (Kan het me niet eens meer herinneren, Heb alleen nog een brandwond ervan over gehouden.

Het pijnlijkste dat ik me kan herinneren was ook een brandwond xD,

Het was oud en nieuw en ik vond het leuk om een nitraat door de midden te "Hakken" En het vervolgens aan te steken,

En toen ging het vuur spuiten, Ricting mijn hand :7

Dus toen had ik een brandblaar van 1 cm hoog en 2 cm lang/breed.

Het was echt pijnlijk had mijn hand de hele dag/week in een glas met koud water... :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Met een busje naar een tuin in gereden (10 meter lager met 50 km/h) omdat de chauffeur een hartaanval kregen (was een rolstoelbus). Ik viel uit de rolstoel, en had daarbij een knie gebroken en een heup gekneusd.

Paar keer met de vinger tussen de deur gekomen. We hebben thuis een schuifdeur, en buiten een kiwi plant. Mijn moeder dacht dat er een kiwi tussen de deur zat, dus ze stond ook steeds met veel kracht tegen de deur te duwen.

3 weken geleden flink verbrand aan een soldeerbout.

Bij een zuurstofmeting kreeg ik een injectienaald in mijn pols. Erin drukken voel je niet, maar zodra je m eruit trekt, is het net alsof er een flinke haak aan zit, die aan de slagader trekt...

Bewerkt: door RHochstenbach
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...