Jump to content

Picture post & commentary.


DaBeast

Recommended Posts

Niet echt een model, maar wel een texture :7 . Mijn eerste in Substance Designer, een node-based texture tool.

Mijn nodes:

Ziet er goed uit! Kan je wat meer uitleggen over deze tool? Ik ken hem eigenlijk niet...

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Ziet er goed uit! Kan je wat meer uitleggen over deze tool? Ik ken hem eigenlijk niet...

Met substance designer kan je enkel textures maken, deze werkt compleet anders als Photoshop bv. Voordeel van deze tool is dat je alles met 'nodes' opbouwt waardoor als je ergens (in het begin bv) je partoon of de kleur aanpast heel snel variaties kan maken. Ook zijn andere aanpassingen veel sneller. Met Photoshop is het een echte hel om dan bv de gloss map alligned te krijgen. Met substance designer is met ietsje meer 'procedural', en dus een stuk sneller :bier: .

Bewerkt: door DaBeast
Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 maanden later...

Het is een tijdje geleden met de El Camino maar verder even wat geoptimaliseerd en het is klaar voor conversie.

Moet nog alleen het chroom met alles op elkaar juist passen, specular highlights afstellen en waar nodig het chroom helder of wat licht donkerder.

http://www.imagebam.com/gallery/oquwzla0qe5ifxen7au2uryfxiqqm55b

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...