Jump to content

Picture post & commentary.


DaBeast

Recommended Posts

headervvw.png

Tijdelijke header.



Het Show jouw models II topic ging niet echt goed. Hij werd gesloten, En een nieuwe kon ongetwijfeld niet wegblijven. Alleen heet hij deze keer anders, om het doel van dit topic te benadrukken. Dit topic dient voor het posten van 3D renders, viewport screenshots, ingame screenshots enzovoort van models die door jou gemaakt zijn. Als je een render post met iemand anders zijn model, post dan van waar/wie hij komt (moet wel door jou gerendert zijn dan). Natuurlijk kunnen er ook tips enzovoort gegeven worden door anderen. Uiteraard zijn er ook regels/tips, al zijn deze wel wat versoepelt ten opzichte van zijn voorgangers:

  • Je mag zoveel als je wil je model showen per dag, zorg wel dat er voldoende updates zijn zodat je niet telkens naar hetzelfde plaatje moet kijken.
  • Hou het vooral gezellig, al moet je voor vragen over bv hoe je iets maakt in het hulp forum zijn.
  • Hou je plaatjes op een redelijke file-size zodat de 3G/56K modem users ook mee kunnen genieten.
  • Respecteer iedereen zijn mening. (Zoek dus geen ruzie (en provoceer niet), omdat iemand eerlijk zijn mening uit).
  • Probeer iedereen te motiveren.
  • Als het kan, en als je wil geef dan tips over wat de persoon kan verbeteren aan zijn/haar model.

Waar jullie wel op moeten letten:

  • GEEN afbeeldingen quoten! (we hebben immers al de plaatjes eerder gezien, verwijder ze gewoon simpel uit de quote)

Vorige showrooms:

Show jouw models I
Voetuigen Showroom topic.
Show jouw models II

Last edit/update:

Bewerkt: door DaBeast
Toevoeging van Voertuigen Showroom
Link to comment
Delen op andere websites

Tjezus ik ben ff een maandje weg van het forum :7

Anyway ik heb ook niet stilgezeten

huisje.jpg

kast3r.jpg

kast4.jpg

Het blauwe is gewoon een random kledingstuk dat eruit hangt :puh:

martelkamer.jpg

Dit is gewoon een expirimentje met bloedvlekjes etc het gaat niet om de rest van de kamer.

huisrender6.jpg

Dat was gewoon het resultaat van verveling, maar dit is voor MS:

ms2h.jpg

Het stoeprandje onderaan in het plaatje is verkeerd ja, dat weet ik :puh:

Bewerkt: door MartyCeha
Link to comment
Delen op andere websites

Tjezus ik ben ff een maandje weg van het forum :7

Anyway ik heb ook niet stilgezeten

[

Dat was gewoon het resultaat van verveling, maar dit is voor MS:

Het stoeprandje onderaan in het plaatje is verkeerd ja, dat weet ik :puh:

Mooi gemaakt :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Mooi gemaakt :Y

gast reageer dan gewoon niet, allereerst als je de eerste post gelezen had wat niet eens zo heel veel moeite is dan had je dit gezien

Waar jullie wel op moeten letten:

* GEEN afbeeldingen quoten! (we hebben immers al de plaatjes eerder gezien, verwijder ze gewoon simpel uit de quote)

dus doe dat dan ook niet wat het is zwaar irritant om twee keer achterelkaar het zelfde plaatje te zien en dan ook nog met zoon zinloze comment bij van MOOI.

wat hebben wij er aan dat je het mooi vind. geef argumenten waarom je het mooi vind en wat je misschien niet mooi vind zodat hij het kan aanpassen, wat hier kan dus echt niemand iets mee.

Link to comment
Delen op andere websites

Nee hoor ik maak er ook gebruik van

Nee je maakt er misbruik van, om een beetje je postcount om hoog te krijgen :duh:

ff oftopic:

Nee hoor

waarom zal ik m,n post omhoog moeten krijgen?

het zijn maar post

het is geen wedstrijd om wie dde meeste post krijgt

Link to comment
Delen op andere websites

Nee hoor ik maak er ook gebruik van

Nee je maakt er misbruik van, om een beetje je postcount om hoog te krijgen :duh:

ff oftopic:

Nee hoor

waarom zal ik m,n post omhoog moeten krijgen?

het zijn maar post

het is geen wedstrijd om wie dde meeste post krijgt

om het doel van dit topic te benadrukken. Dit topic dient voor het posten van 3D renders, viewport screenshots, ingame screenshots enzovoort van models die door jou gemaakt zijn.

Dus geen ontopic of offtopic gejank, gewoon pictures posten :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

die towel lijkt echt geod :tu:

hier mijn sniper(5e model)

grz

WOW Mooi dingetje zeg

Firebell-Alarm-Clock_440x440.gif

Serieus, lees de eerste post.

@ MartyCeha, Dat rook effect is erg mooi gedaan, ik neem aan dat je gewoon een alpha map hebt gepakt? Voor de rest heb je meshmooth overmatig gebruikt, wat scherpere hoeken kunnen geen kwaad. Je kan schaduwen toevoegen bij je render en je plane draaien zodat je geen hoeken ziet (of gewoon een matte plane gebruiken).

Over je lod valt weinig op te merken. Ik zie het wel in MS!

@ keessie, Voor je 5e model erg goed geslaagd. Jammer dat ik er niet veel over kwijt kan omdat je de foto uit zo'n slechte hoek hebt genomen. Erg veel detail heb je niet gemaakt maar nog ziet het er goed uit. Wat een meer varieerende texture en het kan ingame als je dat ooit wilt doen.

----------------------------------------------

fort1s.jpg

Ik wil een medium gedetailleerd fort gaan maken, dit is zowat de basis. Wish me luck :).

>>> Door DaBeast: //Me wishes Stefan luck.<<<

Bewerkt: door stefaneke
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...