Jump to content

Picture post & commentary.


DaBeast

Recommended Posts

Ik ben ook wat bezig geweest voor IV, de Beta mod op gtaforums.com. Heb deze twee dingen gemaakt:

Beta esperanto met andere velgen + witte strook op band:

http://www.gtagarage.com/mods/screen.php?s=15220

http://www.gtagarage.com/mods/screen.php?s=15221

Beta Sanchez met zilveren in plaats van zwarte wielen en geen stickers:

http://www.gtagarage.com/mods/screen.php?s=15130

Stefaneke: as usual, weer prachtig model van jou. Maar we zijn hier ook niets anders gewoon. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Mooi gebouwtje word ie voor sa?

dan wil ikhem hebben als ie voor sa komt

Ik doe het niet, GTA modden is niks meer aan.

Waarom niet? Je kasteel ziet er hardstikke goed uit! :tu: KUTGW!

Misschien omdat Grand Theft Auto modden voor hem gewoon te weinig te bieden heeft na alle ervaring die hij al heeft opgedaan het afgelopen jaar... ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Mooi gebouwtje word ie voor sa?

dan wil ikhem hebben als ie voor sa komt

Het enige waar tegenwoordig aan gedacht wordt is 'OH MOOI MODEL INGAME INGAME INGAME INGAME INGAME INGAME ZETTEN ZETTEN ZETTEN ZETTEN ZETTEN ZETTEN ZETTEN' maar enige respect voor het model is er niet meer bij. Niet iedereen kan spullen ingame zetten en als je het eenmaal kan duurt het nog een tijd voordat de conversie kwaliteit heeft. Dit heet "Picture post & commentary" en niet alles wat hier geshowed wordt gaat ingame. Als iets ingame wordt gezet hoor of zie je dat vanzelf wel, lijkt me.

Bewerkt: door Puma
Link to comment
Delen op andere websites

En kijk maar eens naar het texturen van zo'n ding :7.

Wat heb je er trouwens aan als ik het ingame zet? Beetje kasteel, muren waar je doorheen kan lopen (mijn collisons waren nooit zo goed :puh:). Maar voor de rest heb je er niks aan.

Link to comment
Delen op andere websites

108a3no.jpg

2qx28wg.jpg

Wat moet je anders doen tijdens huiswerk maken? De ped_frontseat moet nog wat naar achter, dan is 'ie pefect :7

Stefaneke: Weinig over te zeggen, je models zien d'r zoals altijd heel mooi uit, je hebt oog voor detail :tu: Helaas is m'n rate nu beperkt, want je 2de update render link is broken :(

Bewerkt: door Beagle
Link to comment
Delen op andere websites

Die is vet.. DIE - IS - VET! Die is geniaaal! Super! Genius! Omgwtfbbq, om het ABN-niveau van deze reply nog verder omlaag te halen! Superorigineel, goede animatie en goed model. Waarom laat je CJ er niet bovenop zitten, met het stokje tussen zijn benen, en nog een paar wielen eronder? Dat zou het plaatje helemaal af maken. Dit bedoel ik:

appelauto.jpg

Ik zie het al voor me: Zo'n voertuig in een mta map... :bier: Neem er nog een.

Bewerkt: door Puma
Link to comment
Delen op andere websites

@Stefaneke: Geef de eerste en derde meneer een broek en schoenen! :( Ze zien er heel mooi uit, mooie kleding. Wel een aantal bugs, ga je die nog fixen? Ben benieuwd hoe ze er getextured uit zien!

@Puma: Goed idee, ik zal 't uitwerken. Ik had 'm eerst op het stokje, maar de textures zuigen eigenlijk best wel en ik vond het wel leuk als hij zich zo vastklampte aan de appel :7

am2s8z.jpg

Het meest vage, niet werkende voertuig in heel San Andreas!

Bewerkt: door Beagle
Link to comment
Delen op andere websites

Wat een enorm vette rolstoekhoutkar is dat beagle! Dat ingame zien gaat echt nuteloos worden :puh:. Iets betere textuurtjes mag wel vordat ie ingame word gezet.

chilled1.jpg

chilled2.jpg

chilled3.jpg

(Ik heb de skins niet zelf gemaakt btw.)

Bewerkt: door stefaneke
Link to comment
Delen op andere websites

@ Beagle: 1 woord: Lmaorofl :schater: @ beide dingen :puh: Die appel is gewoon werkelijk raar. Over dat onmogelijke ding voor San Andreas: Waarom? Het enige is dat de texture niet zal bewegen, maar werkend is het wel de krijgen denk ik :puh:

@Stefan: Mooi, zoals altijd. Jij modelt ook behoorlijk snel vind ik, volgens mij heb je een trucje? Gewoon een poppetje die je steeds aanpast? Of begin je echt altijd leeg? Sowieso zijn de models mooi.

Ben deze avond ook weer aan iets geks begonnen. Het lijkt alsof ik er nog niet veel aan heb gedaan, en zoveel heb ik er ook niet aan gedaan, maar ben er toch dit avondje mee bezig geweest. Toch best wel moeilijk, na zo lange tijd weer modellen. Er zitten nog wat bugs in (zoals 2de screen wielkast), maar die zal ik morgen in de loop van de dag wel weg halen.

Over de eerste screen: De bumper ziet er misschien wat raar uit, maar dat is de 'beschadige' bumper die er een beetje uit steekt. Don't worry about it.

Gedaan:

-Infernus verkleind

-Dakkie eraf gehaald

-Normale stoel van de Infernus iets breder gemaakt, wat dingen an de zijkanten verhoogd en in het midden verlaagt, waarna ik er een flinke smooth overheen gooide. Zorgt toch wel voor een comfort stoel :)

-1/5de van de onnodige poly's weg gehaald.

Todo:

-Stuur ofcourse :puh:

-Nog meer onnodige poly's weghalen

-Gaspedaaltjes

-Open gaten vullen met poly's

-Dashboard

-Achterkant bij stoel vullen

-De Infernus zelf nog een lichte smooth geven

-En dan unbuggen maar :D

Voor de mensen die het willen weten: Ja, hij komt ingame.

9a2ukp.jpg

1zlx6hs.jpg

Supahkartjaah :D

Bewerkt: door Remi-X
Link to comment
Delen op andere websites

-SUPER SKATE PARK-

Ik weet dat dit niet veel voorstelt maar zie hier een deel van mijn skate park gemaakt met Google Sketchup!

ilj6ux.jpg

Hij is nog lang niet af maar dit is alvast een beginnetje.

Ik ben van plan om het allemaal kleurtjes te geven zoals een rode halfpipe, een groene halfpipe etc.

Bewerkt: door N.W.A.
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...