Jump to content

Hoe vaak heb jij ruzie op school?


benhelsloot

Hoe vaak heb jij ruzie op school?  

85 leden hebben gestemd

  1. 1. Geef hier antwoord

    • 1 keer per week
      8
    • 2 keer per week
      3
    • 3 keer per week
      5
    • 4 keer per week
      1
    • 5 keer per week
      0
    • 6 keer per week
      0
    • Alle dagen, elke week
      2
    • (Bijna) nooit
      61


Recommended Posts

  • Reacties 81
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • benhelsloot

    10

  • Wesley

    4

  • Nick_Kerkwijk

    3

  • Phoenyxar

    3

ik zelf ongeveer 2 keer per week

Zo weinig? Ik 2 keer per dag. Allemaal uitlokkers :-(

ik heb teveel vrienden als ik ruzie krijg gaan we met ze alle op af :7

Ik heb te weinig vrienden en sta er altijd alleen voor :-(

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga geen antwoordt geven, maar wel een antwoord.

Ik had vorig jaar regelmatig ruzie met een kneus uit mijn klas, die samenspande met een andere kneus.. Ik heb 'm eens tegen zen scooter getrapt (leenscooter, was ie ff genaait), milkshake over zen koppie, klappen in scheikundeles en zo kan ik wel even doorgaan.

Edit: whaha, Ben vriendjes nodig? ^^ Ik handel 't wel af in mijn eentje :$ Met 10 tegen 1 vind ik ook beetje zwakzinnig.

Bewerkt: door Wienish
Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga geen antwoordt geven, maar wel een antwoord.

Ik had vorig jaar regelmatig ruzie met een kneus uit mijn klas, die samenspande met een andere kneus.. Ik heb 'm eens tegen zen scooter getrapt (leenscooter, was ie ff genaait), milkshake over zen koppie, klappen in scheikundeles en zo kan ik wel even doorgaan.

Edit: whaha, Ben vriendjes nodig? ^^ Ik handel 't wel af in mijn eentje :$ Met 10 tegen 1 vind ik ook beetje zwakzinnig.

Nah liever heb ik ook zo'n 40 tegen 1, als die dan met een vriend komt, roep ik er 10 bij. Maarja, heb ze niet hè.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga geen antwoordt geven, maar wel een antwoord.

Ik had vorig jaar regelmatig ruzie met een kneus uit mijn klas, die samenspande met een andere kneus.. Ik heb 'm eens tegen zen scooter getrapt (leenscooter, was ie ff genaait), milkshake over zen koppie, klappen in scheikundeles en zo kan ik wel even doorgaan.

Edit: whaha, Ben vriendjes nodig? ^^ Ik handel 't wel af in mijn eentje :$ Met 10 tegen 1 vind ik ook beetje zwakzinnig.

je bedoelt 3 tegen4 is maar 1 man verschil

Bewerkt: door benhelsloot
Link to comment
Delen op andere websites

bijna nooit,ben met zowat iedereen in de klas wel vrienden ^_^ maarja er zitten wel 2 klootzakken in de klas die niet normaal kunnen doen maar die doen hun ding en ik heb er geen last van.heb er dus geen ruzie mee eigenlijk.

Link to comment
Delen op andere websites

Nooit, op die ene keer in het eerste na dat was uitgebroken tot een vechtpartij. Gelukkig zijn ze na dat jaar naar een andere school gegaan en ik ben ze ook nooit meer tegengekomen. Maar verder eigenlijk nooit. Er zitten nou niet echt van die uitlokkers bij mij op school. Je moet niet iemand belachelijk maken, dat is respectloos tegen een ander.

Link to comment
Delen op andere websites

Heb nooit ruzie :) En ik ben ook geen persoon dat ruzie opzoekt. Natuurlijk ga ik lang niet overal mee akkoord en ik heb ook best het lef om ergens tegen in te gaan.. Alleen dat doe ik dan op een gewone manier en dus niet meteen in een vorm van ruzie.

Tevens met vechtpartij'tjes ben ik ook redelijk simpel, ik laat mij door niemand slaan of duwen of wat dan ook, iedereen kan mooi van mij afblijven, tenzij ik toestemming geef. Doe ik dat niet, dan ga ik wel over naar geweld, maar gelukkig gebeurd dat nooit :)

Link to comment
Delen op andere websites

Heb nooit ruzie :) En ik ben ook geen persoon dat ruzie opzoekt. Natuurlijk ga ik lang niet overal mee akkoord en ik heb ook best het lef om ergens tegen in te gaan.. Alleen dat doe ik dan op een gewone manier en dus niet meteen in een vorm van ruzie.

Tevens met vechtpartij'tjes ben ik ook redelijk simpel, ik laat mij door niemand slaan of duwen of wat dan ook, iedereen kan mooi van mij afblijven, tenzij ik toestemming geef. Doe ik dat niet, dan ga ik wel over naar geweld, maar gelukkig gebeurd dat nooit :)

geef jij dan toestemming ik zie het al voor me :je hebt ruzie met iemand mag ik jou slaan tuurlijk mag dat :schater:

Link to comment
Delen op andere websites

geef jij dan toestemming ik zie het al voor me :je hebt ruzie met iemand mag ik jou slaan tuurlijk mag dat :schater:

Precies dus als je even logisch nadenkt dan kun je best nagaan dat ik daar nooit toestemming voor zou geven.. Ik geef vanzelf wel aan als iets mij niet bevalt. Tevens mag ook niemand volgens de wet jou of mij zomaar aanraken tenzij je er toestemming voor geeft. Maargoed als een meisje me gaat kietelen of voor de gein even gaat slaan ofzo dan heb ik daar wel vrede mee.

Link to comment
Delen op andere websites

geef jij dan toestemming ik zie het al voor me :je hebt ruzie met iemand mag ik jou slaan tuurlijk mag dat :schater:

Precies dus als je even logisch nadenkt dan kun je best nagaan dat ik daar nooit toestemming voor zou geven.. Ik geef vanzelf wel aan als iets mij niet bevalt. Tevens mag ook niemand volgens de wet jou of mij zomaar aanraken tenzij je er toestemming voor geeft. Maargoed als een meisje me gaat kietelen of voor de gein even gaat slaan ofzo dan heb ik daar wel vrede mee.

tssss de wet heiligboontje :engel:

weest toch eens een man en maak een ruzie :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb nooit ruzie en bijna nooit last van lokkers ook. Je hebt af en toe wel eens een randebiel die jou niet kent en begint met een groep opmerkingen te maken zodat ze zich mans voelen voor hun vrienden, maar dat soort mensen lach ik recht in hun gezicht uit en vertel ze dat ik ze echt tof vind en dat ik gewoon kippenvel krijg van hun mans gedrag. :) Iniedergeval, met mensen die mij kennen heb ik nooit ruzie, "im a man of peace, but don't f*ck with me" :puh:.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...