Jump to content

Eerste onvoldoende


RS-modder

Recommended Posts

Geen een ik doe vmbo t en ik heb tot nu toe nog niet lager als een 7.7 gehaald...

Meschien is in het begin wel gewoon een eitje :puh::dans:

Een iemand uit m'n klas moest al 2 keer naar het straflokaal 3 keer de klas uit en had een 1 en een 3 en het is nu super makkelijk...

Link to comment
Delen op andere websites

Laagste cijfer tot nu toe is een 8, toetsweek komt nog :(

Goh, Voor iemand die een 8 heeft is je iQ nog vrij laag. Want als je denkt dat een 8 ''onvoldoende gescoort'' is, ben je of een flinke uitslover, of je zit op VWO+ ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Voor mij een 4.8 voor Economie, wat trouwens gewoon zonde is, want ik had heel goed geleerd voor de toets. :(

Dat is inderdaad altijd jammer Jesperkaj. Ik ken dat. Maar je moet dan maar gewoon goed onthouden dat als je ECHT goed geleert heb, en dat weet je best van jou zelf, Dat een onvoldoende halen dan helemaal niet erg is. Als je echt moeite had met dat onderwerp dan is het niet anders. Iets harder leren voor de volgende toets , en je 4.8 dan gewoon ophalen met een 8. Gecompenseert heb je dan nogsteeds een nette 6.2. :dans:

Bewerkt: door BigM
Link to comment
Delen op andere websites

Voor mij een 4.8 voor Economie, wat trouwens gewoon zonde is, want ik had heel goed geleerd voor de toets. :(

Dat is inderdaad altijd jammer Jesperkaj. Ik ken dat. Maar je moet dan maar gewoon goed onthouden dat als je ECHT goed geleert heb, en dat weet je best van jou zelf, Dat een onvoldoende halen dan helemaal niet erg is. Als je echt moeite had met dat onderwerp dan is het niet anders. Iets harder leren voor de volgende toets , en je 4.8 dan gewoon ophalen met een 8. Gecompenseert heb je dan nogsteeds een nette 6.2. :dans:

Ik heb volgende week een toetsweekje waar ik gewoon dikke vette voldoendes wil scoren en hopelijk haal ik dan mijn onvoldoendes op naar voldoendes. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...