Jump to content

Script Aanvraag Topic


Rickyboy30

Recommended Posts

Kan iemand een jail+iemand handboeien command voor me maken die alleen voor Gteam TEAM_COP0 is ( if(gTeam[playerid] == TEAM_COP0) ).

Je moet eerst bij iemand handboeien omdoen en dan pas kan je hem jailen, je moet natuurlijk wel dichtbij degene staan die je wilt handboeien.

Thx :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 132
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Crusher!!

    16

  • Rickyboy30

    11

  • GTAguillaume

    9

  • 1112rutger

    8

Kan iemand een jail+iemand handboeien command voor me maken die alleen voor Gteam TEAM_COP0 is ( if(gTeam[playerid] == TEAM_COP0) ).

Je moet eerst bij iemand handboeien omdoen en dan pas kan je hem jailen, je moet natuurlijk wel dichtbij degene staan die je wilt handboeien.

Thx :)

dat jail snap ik maar wat versta jij onder handboeien?

Edit: dcmd of strcmp ?

Bewerkt: door Crusher!!
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

hee ik zoek een missie script

dat je een bord hebt met auto's erop en die auto moet gaan zoeken en dan afleveren bij dat bord en krijg je er geld voor

weet iemand hoe dat heet ik heb het nodig en kan het niet vinden :(

alvast bedankt rickie !

Link to comment
Delen op andere websites

Ok, ik heb een script dat als je bij een gas station komt dat je /fill doet en je auto vol loopt.

nou wil ik een /fillfromcan command die, als je op een plek een jerry can hebt opgepikt en gevult bij een tankstation, je auto begint te vullen tot 100%. Daarna moet je opnieuw je can vullen bij een tankstation. kan iemand dit maken?

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Hallo,

Ben weer een beetje bezig met mijn server, sinds maanden.

Nu zou ik graag de optie willen hebben, om Away from keyboard te kunnen zijn.

Soms zie je in bepaalde servers, dat bij gebruik van /afk, je in bvb een computerkamer gezet wordt.

Nu heb ik een adminsysteem, die je na enige tijd eruit gooit, op het moment dat je niet in beweging bent,

vandaar mijn vraag naar een afk code. Kan iemand mij op weg helpen.

Gr. Steve

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Kijk. ik heb laatst in een server geweest, en die server had een auto question ding: Bv:

Are you still alive? the first one who types: 239u23813782 gets 10000000!

Wie heeft dat en wil mij dat geven ;)

Bedankt

- JEroen

Link to comment
Delen op andere websites

Kijk. ik heb laatst in een server geweest, en die server had een auto question ding: Bv:

Are you still alive? the first one who types: 239u23813782 gets 10000000!

Wie heeft dat en wil mij dat geven ;)

Bedankt

- JEroen

Er is hier ergens een topic van, even zoeken.

EDIT: Klikkie

Bewerkt: door Freaksken
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Hallo,

Ik had een klein vraagje, ik ben bezig met een laptop-systeem en ik wil een soort google maken d.m.v een input dialog. Het systeem bevat allemaal sites bijv. /www.cluckinbell.com . Nu vraag ik me af of het mogelijk is dat als je 'cluckin bell' intypt, je word doorgelinkt naar het command /www.cluckinbell.com. Weet iemand dit?

sean5874

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo,

Ik had een klein vraagje, ik ben bezig met een laptop-systeem en ik wil een soort google maken d.m.v een input dialog. Het systeem bevat allemaal sites bijv. /www.cluckinbell.com . Nu vraag ik me af of het mogelijk is dat als je 'cluckin bell' intypt, je word doorgelinkt naar het command /www.cluckinbell.com. Weet iemand dit?

sean5874

Ja hoor.

Zet in de actie van de Dialog:

if(!strcmp(inputtext, "cluckin bell", true, 12) // Controleert of de speler 'cluckin bell' heeft ingetypt.
{
OnPlayerCommandText(playerid, "/www.cluckinbell.com"); // Verwijst de speler naar het command: '/www.cluckinbell.com'.
return 1; // Stopt de functie.
}

Link to comment
Delen op andere websites

Ik probeer al een week een command te maken die een auto toevoegt aan het script, en dat die auto nog blijft staan ook.

Maar het lukt me maar niet :(

Kan iemand me helpen?

Zoiets als dit?:

if(strcmp(cmd, "/car", true) == 0)
{
	 AddStaticVehicle(model ID, x pos, y pos, z pos, z rot, color 1, color 2);
	return 1;
}

EDIT: Als je een auto permanent wilt toevoegen, gewoon ingame /save INFO intypen en je kunt je code dan zien in savedpositions.txt

Bewerkt: door GTAguillaume
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...