Jump to content

Vervelendste proefwerk


Donald-Duck

Recommended Posts

Ik heb (en jullie denk ik ook) veel vervelende proefwerken. Maar wat is nou de meest vervelende die je ooit hebt gehad. Bijvoorbeeld waarvoor je echt super goed had geleerd en toch een dikke onvoldoende voor had. Laat het hier horen

Mijn vervelendste proefwerk:

Ik had laatst een latijn proefwerk over de stof van klas 1+2, een herhalingstoets dus. Maar dat waren meer dan 900 woorden. Een heleboel rijtjes van de grammatica waaronder een pagina vol met rijtjes met alleen het aanwijzend, betrekkelijk en vragen voornaamwoord. Ze dachten dat wij dit nog wel kenden. Uiteindelijk hadden 18 van de 30 leerlingen van mijn klas een onvoldoende.

Ik kon trouwens geen soortgelijk topic vinden met de zoekmachine, mocht deze er zijn, ik hoor het graag.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 74
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Grand Theft Auto TOM

    4

  • MostWantedKid

    4

  • Dr.Oppai

    3

  • Leontjuuh-gta

    2

Het vervelendste proefwerk dat ik ooit heb gehad was toch wel het eindproefwerk voor geschiedenis. Dat vak heb ik nu gelukkig niet meer omdat ik een eigen profiel heb nu. We moesten de stof van de afgelopen drie jaar leren. En geschiedenis interesseert me gewoon helemaal niets :N Al die saaie lange teksten :N

Link to comment
Delen op andere websites

De PTA-toetsen, die komen nog voor mij, maar ze zullen niet veel moeilijker zijn dan de normale proefwerken, maar ze tellen wel al mee voor het eind-examen in Leerjaar4 bij mij (zit nu in 3), dus de gedachte erbij is gewoon lastig, krijg dit halfjaar van elk vak waarschijnlijk twee PTA toetsen, eentje gewoon tussendoor. En de andere in een proefwerk week, dus zo kom ik uiteindelijk uit op 4 PTA toetsen per vak :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Duits en vooral Frans zijn niet mijn beste vakken :puh: . Vakken als wiskunde, NA en scheikunde vind ik juist simpel (3havo). Maar hoezo heb je nog latijn? Dat is een taal die zo dood als wat is.

op het gymnasium heb je altijd latijn.

OT:frans,dat is gewoon de kutste taal die er is :N

Link to comment
Delen op andere websites

Duits en vooral Frans zijn niet mijn beste vakken :puh: . Vakken als wiskunde, NA en scheikunde vind ik juist simpel (3havo). Maar hoezo heb je nog latijn? Dat is een taal die zo dood als wat is.

op het gymnasium heb je altijd latijn.

OT:frans,dat is gewoon de kutste taal die er is :N

Frans is niet moeilijk ( alleen dan die uitspraken dan). Frans is veel logischer dan alle andere talen..

Link to comment
Delen op andere websites

De PTA-toetsen, die komen nog voor mij, maar ze zullen niet veel moeilijker zijn dan de normale proefwerken, maar ze tellen wel al mee voor het eind-examen in Leerjaar4 bij mij (zit nu in 3), dus de gedachte erbij is gewoon lastig, krijg dit halfjaar van elk vak waarschijnlijk twee PTA toetsen, eentje gewoon tussendoor. En de andere in een proefwerk week, dus zo kom ik uiteindelijk uit op 4 PTA toetsen per vak :puh:

Aah, maak je geen zorgen hoor. Sommige pta toetsen zijn zelfs makkelijker dan een normaal toetsje :puh: Maar sommige ook niet. Zorg gewoon dat je weet waar het over gaat. Dan red je het makkelijk :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Duits en vooral Frans zijn niet mijn beste vakken :puh: . Vakken als wiskunde, NA en scheikunde vind ik juist simpel (3havo). Maar hoezo heb je nog latijn? Dat is een taal die zo dood als wat is.

op het gymnasium heb je altijd latijn.

OT:frans,dat is gewoon de kutste taal die er is :N

Frans is niet moeilijk ( alleen dan die uitspraken dan). Frans is veel logischer dan alle andere talen..

vind jij dat frans niet moeilijk is maar ik vind de andere talen toch echt veel makkelijker en haal voor andere talen hogere cijfers dan frans.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had in het derde jaar van de Theoretische leerweg altijd moeite met Natuur en scheikunde 2(nask2). Die formules deden mij altijd de das om. Ik zou er bijna op blijven zitten maar omdat ik(uiteraard) het vak niet koos werd ik gespaard. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...