Jump to content

Vervelendste proefwerk


Donald-Duck

Recommended Posts

  • Reacties 74
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Grand Theft Auto TOM

    4

  • MostWantedKid

    4

  • Dr.Oppai

    3

  • Leontjuuh-gta

    2

Gisteren had ik Mens en Natuur proefwerk... Het proefwerk daarvoor was slecht gegaan... (ik had een 7.1) En gisteren had ik dus weer zo'n proefwerk, maar daar weet ik de score nog niet van...

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM
Link to comment
Delen op andere websites

Gisteren had ik Mens en Natuur proefwerk... Het proefwerk daarvoor was slecht gegaan... (ik had een 7.1) En gisteren had ik dus weer zo'n proefwerk, maar daar weet ik de score nog niet van...

gozer, krijg je billekoek van je pa bij zulke cijfers? ik ben daar zelf blij mee

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Een Frans repetitie. Ik sta daar een onvoldoende voor en we hadden een repetitie. Toen heb ik thuis 1,5 uur zitten leren en toen we op school kwamen bleken we de 2 uur (2x50 min.) voor het lesuur Frans uur uitval te hebben. In die tijd heb ik ook nog geleerd. In totaal heb ik dus rond de 3 uur en 10 minuten zitten leren. Uiteindelijke cijfer: 4.2.

Link to comment
Delen op andere websites

de meeste vinden frans dus kut hehe :puh:

ik heb nu een nieuwe die we in de repetitie week moetrsen doen van latijn,heb ik een 5.1 voor tgehaald terwijl ik dacht dat ik minstens een 9 had :bonk: die leraar kijkt veel strenger na dan anderen :ch:

Link to comment
Delen op andere websites

Eén van wiskunde, 5 dagen van tevoren geleerd zat er dus heel goed in, repetitie was veel anders dus een 5 :(

Volgende keer dan maar 6 dagen van te voor leren, dan haal je teminste een 6 :bonk:

Voor mij is natuurkunde een heel moeilijk vak, al die rare formules waar je niks van kan snappen..

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...