Jump to content

Vervelendste proefwerk


Donald-Duck

Recommended Posts

Waar ik een ontiegelijke hekel aan heb is Frans.

Dus ook de proefwerken.

Voor de PW haal ik net ietsje meer als een voldoende.

En voor de SO(schriftelijke overhoringen) haal ik bijna altijd onvoldoendes.

Behalve de laatste,daar haalde ik een 6,3 voor.

maar kortom,ik haat Frans en ook de toetsen ervan :@

Bewerkt: door myron.b
Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 years later...
  • Reacties 74
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Grand Theft Auto TOM

    4

  • MostWantedKid

    4

  • Dr.Oppai

    3

  • Leontjuuh-gta

    2

Bump.

M'n hardnekkigste proefwerk dat nog (vers) in m'n geheugen zit is rekenen, omdat ik 'm precies 'n weekje geleden heb gehad. 't Ging over

oppervlakte én omtrek, het jaar daarvoor had ik exact hetzelfde proefwerk tijdens wiskunde. En die had ik dus alleszins verkloot, daarbij wist ik ruim van te voren ook dat ik 'm opnieuw zal gaan verknallen. M'n speculatie werd uiteindelijk ook werkelijkheid; 't Eindresultaat was een prachtige 4.. Wat was ik daar erg trots op! :7:tu:

Bewerkt: door .PhoeniX.
Link to comment
Delen op andere websites

Natuurlijk had ik daar (ruim van te voren) voor geleerd, dat lijkt me vrij logisch hè? Nochtans heb ik - ongeacht hoeveel ik daarvoor heb

geleerd - niets van de droge stof opgestoken omdat 't voor mij zó gecompliceerd in elkaar stak. Overigens was het tevens geen optie om de docent om uitleg vragen aangezien hij dan met zo'n lomp antwoord aankomt, van; 'omdat we maar 'n lesuurtje per week rekenen hebben'. Of; 'dat moet je wel weten'.

Bewerkt: door .PhoeniX.
Link to comment
Delen op andere websites

Ja dat was 1987. Het was een koude winterochtend. We liepen met z'n allen het lokaal in en meester Jan deelde de toets blaadjes uit. Met rode vingers van de kou haalde ik vol zenuwen mijn pen uit de etui. Ik kreeg de toets voor me, las hem goed over, en kwam tot een conclusie: alle toetsen zijn kut.

Bewerkt: door Danger_dog_guy_7
Link to comment
Delen op andere websites

Ik kan me veel proefwerken van de middelbare school herinneren die vervelend waren, maar eigenlijk geen enkele die er bovenuit stak. Als ik dan meerdere proefwerken mag noemen, ga ik voor de wiskundeproefwerken die volledig in het teken stonden van algebra. Verschrikkelijk, rekenen doe je met cijfers en niet met het alfabet. :N

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

De toetsen van rekenen.

De ene keer haalde ik een 4,4 en de andere keer weer een 8,6 en zo bleef het schommelen.

Ik snapte er toen niks van en nu nog steeds niet en het ergste is dat dat vak ook nog verplicht is :7

Verder natuurkunde.. Had ik blijkbaar 'nodig' om te slagen? Uiteindelijk geslaagd voor dat vak met een 6.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Vorig jaar zonder mee de Duits (:kots:) en Grieks (:kots:) PWen, maar dat heb ik beide laten vallen :dans: Nu toch wel Scheikunde. Zonder twijfel. Wat word ik daar depressief van :-(

Bewerkt: door KoningJesper
Link to comment
Delen op andere websites

Je kunt het ook altijd hier vragen. puh2.gif Oppervlakte is nu toch iets dat je onder de knie zou moeten hebben.

Misschien een late reactie hierop, maar als je al die formules voor oppervlakte omtrek en inhoud uit het hoofd moet kennen is het toch niet zo simpel. Met name die van cirkel en de cilinder. Als ik als programmeur héél erg sporadisch deze informatie eens nodig heb dan zoek ik die ook gewoon op. Dingen uit het hoofd leren heb ik altijd zo nutteloos gevonden. Tenzij je een beroep als technisch tekenaar of ingenieur wilt gaan uitoefenen heb je helemaal niks aan dat soort wiskunde. Dat lijstje wordt tevens aangevuld met vergelijkingen, goniometrie en imaginaire getallen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...