Jump to content

Rock/Metal Topic


TaartJJ~!

Recommended Posts

Ik vind eigenlijk dat Bullet for My Valentine hard achteruit gaat :cry: :

In welk opzicht volgens jouw? Ik denk zelf dat het, als je die 3 video's vergelijk, ligt aan de gebruikte opname-apparatuur en hoe de muziek gemixt is. Die video uit 2006 klinkt veel duidelijker dan de andere 2 video's. Volgens mij zijn ze niet slechter gaan spelen. Ik heb wel het idee dat de zanger iets meer op zijn stem let en wat minder screamt. Ik heb Bullet For My Valentine afgelopen zomer live gezien en ik vond ze best goed spelen.

Hier was ik bij:

http://www.youtube.com/watch?v=WMg52824vKU

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 164
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Cheers.

    19

  • Lord-Vortex

    15

  • GuitarGuy666

    10

  • StijnGTA

    10

Ik vind eigenlijk dat Bullet for My Valentine hard achteruit gaat :cry: :

In welk opzicht volgens jouw? Ik denk zelf dat het, als je die 3 video's vergelijk, ligt aan de gebruikte opname-apparatuur en hoe de muziek gemixt is. Die video uit 2006 klinkt veel duidelijker dan de andere 2 video's. Volgens mij zijn ze niet slechter gaan spelen. Ik heb wel het idee dat de zanger iets meer op zijn stem let en wat minder screamt. Ik heb Bullet For My Valentine afgelopen zomer live gezien en ik vond ze best goed spelen.

Hier was ik bij:

Wacken was wel goed. Maar ik vind dat ze onnodig playback backing vocals gebruiken. En de stem van Matt lijkt zijn kracht te hebben verloren.

Ze komen btw 7 juni 2010 ook in eindhoven. Ik denk niet dat ik heen mag van men ouders. Ze vinden me denk ik nog te jong om daarheen te gaan.

Bewerkt: door Forumrunner
Link to comment
Delen op andere websites

De godfather van de metal, Robbie James Dio, is vandaag overleden aan de gevolgen van maagkanker. Dio is de zanger geweest van onder andere Dio, Black Sabbath en Heaven and Hell. Hij is 67 jaar oud geworden.

Ik ben blij dat ik hem afgelopen zomer nog live heb mogen zien (Heaven and Hell @ Wacken 2009).

27818_112455658790853_112452045457881_97549_1974438_n.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Oehhh, ik wist niet dat dit topic er was, cool. Jammer dat Dio is overleden, ik heb ook nog het geluk gehad om Heaven and Hell gezien te hebben(W:O:A & Graspop). Dat optreden op Graspop (twee jaar geleden volgens mij) is een van de mooiste concerten die ik ooit heb gezien(en ik heb een flinke concertgeschiedenis achter de rug (voor een 18jarige dan hé)). Cool trouwens dat er nog meer mensen van dit forum naar W:O:A gaan.

Link to comment
Delen op andere websites

Houd iemand hier ook van Them crooked vultures of Queens of the stone age?

Het album van TCV is momenteel mijn favoriet album. _O_

Edit: Btw, ik ga ze zien op Rock Werchter. :dans:

Bewerkt: door Platypus
Link to comment
Delen op andere websites

Houd iemand hier ook van Them crooked vultures of Queens of the stone age?

Het album van TCV is momenteel mijn favoriet album. _O_

Edit: Btw, ik ga ze zien op Rock Werchter. :dans:

Vet, ik wil ook! :eten:

Link to comment
Delen op andere websites

Sandra ik geef je volledig 100% gelijk. Metalheads, emo's, gothics en dergelijke soortgenoten ^^ zijn de vriendelijkste groepen die er zijn. Meeste mensen schrikken zich af. Ik vind het juist goed dat we ons zelf afsplitsen van de massa. Wat dat moshen betreft heb je ook gelijk. Val je dan trekken ze je weer recht.

Overigens Metal etc is my life.

idd, ik ken zelf een meisje die emo is. ze is best leuk maar schrikt me inderdaad soms af omdat ze beweert in haar polsen te snijden :$

best creepy

Link to comment
Delen op andere websites

Ik lusiter zelf sinds kort ook steeds meer rock enzo, omdat me dat om de een of andere reden aan mijn situatie doet denken en het geeft me wat rust(ironisch he als de muziek totaal niet rustig is). Vraag me neit waar ik het onder meot verdelen maar ik luister vooral naar glamour of the kill

Link to comment
Delen op andere websites

Ik luister ook naar rock door m'n toestand... Als ik droevig ben, luister ik meestal naar My Chemical Romance

Favoriete nummers

Welcome to the black parade

Deze video vind ik echt wel droevig...

En dan ook nog:

Famous last words

En ja, dit zijn al redelijk oude nummers..

Ik luister ook nog naar Punk:

Rancid

D.O.A

The Exploited

Greenday

Blink-182

Dropkick Murphy's

The Sex Pistols

Descendants

Against All Authory

Subhumans

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...