Jump to content
Joriz

GTA Chinatown Wars PSP trailer online!


Zojuist hebben we van Rockstar Games de trailer van Grand Theft Auto: Chinatown Wars voor op de PSP ontvangen. In de trailer is te zien dat het beeld net zo als op de Nintendo DS nog steeds onder een hoek is, maar dat het spel er wel beter uit ziet. Achter de trailer zit het nummer Pagans van de Noorweegse DJ Skatebård.

Get the Flash Player to see this player.

Grand Theft Auto: Chinatown Wars is eind deze maand te koop voor iPhone/iPod Touch en Playstation Portable. Het spel is al te koop voor Nintendo DS. Op WikiGTA kan je reeds heel veel informatie vinden over het spel.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Wow... Ziet er goed uit..

Een vraagje komt hij ook nog op de oude psp uit, of alleen op de PSP GO. (omdat je dat in die trailer ziet)

PSP go is de nieuwste psp. En ja die gebruiken ze altijd in trailers.

En 2 voor de 100e keer. GTA: CHinatown wars op de PSP zal via Playstation Network (Dus ook gewoon voor de oudere modellen) en via UMD in de winkel te koop komen.

Wow... Ziet er goed uit..

Een vraagje komt hij ook nog op de oude psp uit, of alleen op de PSP GO. (omdat je dat in die trailer ziet)

Maakt in principe niks uit, je kan games voor de GO only ook wel op je gewone PSP krijgen :puh:Als je een custom firmware hebt.[/font]

GO only bestaat niet. Ze komen uit op Playstation network en ja die is ook gewoon op de oudere modellen.

En 2. Dat is zo illegaal[/font]

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

WAAAAAAH IK MOET HEM HEBBEN

Maarja ik ga hem ook op de release datum halen.

En dat pixelachtige kan komen omdat het schermpje van de psp kleiner is dan de screens hier. Op PSP zijn ze zeker minder pixelachtig.

slaying_with_fire.jpg

WAAAAAH HELICOPTER

Zouden we dit keer heli kunnen vliegen. En die bovenste lijkt wel op die nieuwe uit TBOGT

En ziet er vet uit hoe ze het splitscreen probleem hebben opgelost.

Ik denk niet dat je kunt helicopter vliegen, dat is waarschijnlijk de missie 'Slaying With Fire' van Chan Jaoming. Dan zit je er als passagier bij en moet je molotovs gooien.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

In één woord: Geweldig. :tu: Ik kan niet wachten tot ik dit op m'n Touch heb, en ik ben er zeker van dat de graphics op de iPod niet onderdoen voor die van de PSP (en beter zijn dan die van de DS).

Ik kijk er echt naar uit. :Y

Sowieso doen de graphics van de iPod Touch onder voor die van de PSP, de PSP is veel krachtiger en is immers een gameconsole, wat de iTouch niet is.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Goede trailer, maar ik heb hem al voor de Ds en ik vind dat prima... Het is geen spel om voor 2 platforms te kopen (vind ik).

Maar op zich wel lagguh dat je kan vliegen met heli's (ik heb action replay voor ds dus ik kon het al :D )

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...