Jump to content
Joriz

GTA Chinatown Wars PSP trailer online!


Zojuist hebben we van Rockstar Games de trailer van Grand Theft Auto: Chinatown Wars voor op de PSP ontvangen. In de trailer is te zien dat het beeld net zo als op de Nintendo DS nog steeds onder een hoek is, maar dat het spel er wel beter uit ziet. Achter de trailer zit het nummer Pagans van de Noorweegse DJ Skatebård.

Get the Flash Player to see this player.

Grand Theft Auto: Chinatown Wars is eind deze maand te koop voor iPhone/iPod Touch en Playstation Portable. Het spel is al te koop voor Nintendo DS. Op WikiGTA kan je reeds heel veel informatie vinden over het spel.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Sowieso doen de graphics van de iPod Touch onder voor die van de PSP, de PSP is veel krachtiger en is immers een gameconsole, wat de iTouch niet is.

In games als dit zijn de graphics echt te vergelijken hoor, de iPod/iPhone kan dit soort perspectief perfect aan met vergelijkbare graphics als de PSP.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

WAAAAAAH IK MOET HEM HEBBEN

Maarja ik ga hem ook op de release datum halen.

En dat pixelachtige kan komen omdat het schermpje van de psp kleiner is dan de screens hier. Op PSP zijn ze zeker minder pixelachtig.

slaying_with_fire.jpg

WAAAAAH HELICOPTER

Zouden we dit keer heli kunnen vliegen. En die bovenste lijkt wel op die nieuwe uit TBOGT

En ziet er vet uit hoe ze het splitscreen probleem hebben opgelost.

Ik denk niet dat je kunt helicopter vliegen, dat is waarschijnlijk de missie 'Slaying With Fire' van Chan Jaoming. Dan zit je er als passagier bij en moet je molotovs gooien.

Er zaten anders wel verdomd veel helicopters in die trailer. Als dat allemaal missies zijn...? :?

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

WAAAAAAH IK MOET HEM HEBBEN

Maarja ik ga hem ook op de release datum halen.

En dat pixelachtige kan komen omdat het schermpje van de psp kleiner is dan de screens hier. Op PSP zijn ze zeker minder pixelachtig.

slaying_with_fire.jpg

WAAAAAH HELICOPTER

Zouden we dit keer heli kunnen vliegen. En die bovenste lijkt wel op die nieuwe uit TBOGT

En ziet er vet uit hoe ze het splitscreen probleem hebben opgelost.

Ik denk niet dat je kunt helicopter vliegen, dat is waarschijnlijk de missie 'Slaying With Fire' van Chan Jaoming. Dan zit je er als passagier bij en moet je molotovs gooien.

Er zaten anders wel verdomd veel helicopters in die trailer. Als dat allemaal missies zijn...? :?

00:04 - 00:06 = Deze vliegen altijd over.

00:09 - 00:11 = Dit vliegtuig hoort bij de intro.

00:27 - 00:29 = De missie 'Slaying with fire' van Chan Jaoming.

00:41 - 00:44 = Politie helikopter tijdens een achtervolging.

00:44 - 00:47 = Weer de missie 'Slaying with fire'.

Ik vraag me wel af waar deze shot is genomen, ik kan hem niet plaatsen. :N

Shot.png

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

WTFFF, ik vind dit wel zulke bullshit, als je liever had gewild dat chinatown wars in 3d was zoals VCS, dan ga je toch lekker vcs stories spelen. Ik vind het zo super vet, die graphics zien er ook mooi uit, en tuurlijk gaan ze het spel niet 3d maken als de ds versie niet in 3d is....

Zieter vet uit, ga hem denk ik halen maar niet als meteen als ie nog zo duur is...

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

WAAAAAAH IK MOET HEM HEBBEN

Maarja ik ga hem ook op de release datum halen.

En dat pixelachtige kan komen omdat het schermpje van de psp kleiner is dan de screens hier. Op PSP zijn ze zeker minder pixelachtig.

slaying_with_fire.jpg

WAAAAAH HELICOPTER

Zouden we dit keer heli kunnen vliegen. En die bovenste lijkt wel op die nieuwe uit TBOGT

En ziet er vet uit hoe ze het splitscreen probleem hebben opgelost.

Ik denk niet dat je kunt helicopter vliegen, dat is waarschijnlijk de missie 'Slaying With Fire' van Chan Jaoming. Dan zit je er als passagier bij en moet je molotovs gooien.

Er zaten anders wel verdomd veel helicopters in die trailer. Als dat allemaal missies zijn...? :?

00:04 - 00:06 = Deze vliegen altijd over.

00:09 - 00:11 = Dit vliegtuig hoort bij de intro.

00:27 - 00:29 = De missie 'Slaying with fire' van Chan Jaoming.

00:41 - 00:44 = Politie helikopter tijdens een achtervolging.

00:44 - 00:47 = Weer de missie 'Slaying with fire'.

Ik vraag me wel af waar deze shot is genomen, ik kan hem niet plaatsen. :N

Shot.png

Click here to view the SnapMap

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Wanneer komt hij nou uit? Want in een folder van een winkel hier in België staat hij al, maar zonder 'release op..' bij, dus het lijkt alsof je 'm daar al kan kopen. :puh:

20 oktober meende ik. :Y

Us release.

Eu doe daar maar 3 dagen bij

23 okt dus.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Wanneer komt hij nou uit? Want in een folder van een winkel hier in België staat hij al, maar zonder 'release op..' bij, dus het lijkt alsof je 'm daar al kan kopen. :puh:

Dit probleem had ik in me begin jaren van Vice city stories ook. Toen melde Media markt het spel al in de schappe te hebben. Athans, dat zij dat foldertje. Ik kwam echter zonder spel thuis. Laat je niet bedriegen. De echte release is dus gewoon de normale datum voor Europa.

Zoals Rinaldo dus al gepost had : 23Oktober. 2009 :)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

wahhahahahahahahahahahaha.....

..... komop jongens dit kunnen we toch niet serieus nemen hoop dat dit gewoon 1 grote grap blijkt te zijn want het kan toch niet waar zijn niemand wil dit spelen iedereen weet dat de psp meer kan dan dit

hoop dus ook dat niemand hem gaat kopen zodat r* nog wel eens nadenkt als ze iets uit willen brengen op de psp

want dit kan niet ..

ditmar

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

wahhahahahahahahahahahaha.....

..... komop jongens dit kunnen we toch niet serieus nemen hoop dat dit gewoon 1 grote grap blijkt te zijn want het kan toch niet waar zijn niemand wil dit spelen iedereen weet dat de psp meer kan dan dit

hoop dus ook dat niemand hem gaat kopen zodat r* nog wel eens nadenkt als ze iets uit willen brengen op de psp

want dit kan niet ..

ditmar

Dan is jou plan nu al mislukt aangezien ik hem al 100% zeker ga kopen.

Zou het kunnen, dat ze ook het 3e eiland er bij doen? Zou wel vet zijn!

Kleine kans.

1. Er is dan niks te doen daar.

2. het spel wordt te groot

3. Ze zouden er dan een hele nieuwe deel aan de verhaallijn moetten stoppen, En dat is niet verteld dat dat zou gebeuren.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...