Jump to content
Joriz

'Meet Luis Lopez' trailer online!


Zojuist hebben we de nieuwste trailer van Grand Theft Auto: The Ballad of Gay Tony van Rockstar Games ontvangen. In de trailer wordt de hoofdrolspeler Luis Lopez voorgesteld. Achter de trailer zit het nummer Anything Goes van Major Lazer.

Behalve de nieuwe trailer staan er sinds vanmiddag ook 27 nieuwe screenshots in de galerij.

The Ballad Of Gay Tony is vanaf morgen te verkrijgen via Xbox Live voor € 19,90 of 1600 MS points. Maar de game is ook samen met de eerder uitgebrachte ‘The Lost And Damned’ vanaf morgen in de winkel te koop voor €44,99, onder de naam ‘Episodes Of Liberty City’. Je hebt daarvoor geen Xbox Live nodig, geen hard drive, geen internet connection en zelfs geen GTAIV.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

ik zou het normaal ook moeten hebben, maar heb helaas geen €35

Ik heb de "Episodes from Liberty City" pakket vandaag bij de Media Markt gekocht en hoefde daar maar 20 euro voor neer te leggen. Had verwacht dat het duurder zou zijn, maar dat viel dus wel mee.

20 euro in media markt, het is het dubbele...

het kost 40 euro :duh:

Ik denk dat ik akelig geluk heb gehad, want ik meen serieus dat ik er maar 20 euro voor betaald heb. Ik ging op de releasedatum naar de winkel toe en vroeg toen naar het spel. Het lag namelijk nog niet in de winkel, dus moest een medewerker ze nog uit het magazijn halen. Hij gaf mij toen een exemplaar en daar ben ik mee naar de kassa gegaan. Vervolgens afgerekend en er werd mij verteld dat ik 20 euro moest betalen.

Afgelopen zaterdag heeft iemand die ik ken ook het spel bij dezelfde Media Markt gehaald en toen moest hij inderdaad ook 40 euro betalen.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

ik zou het normaal ook moeten hebben, maar heb helaas geen €35

Ik heb de "Episodes from Liberty City" pakket vandaag bij de Media Markt gekocht en hoefde daar maar 20 euro voor neer te leggen. Had verwacht dat het duurder zou zijn, maar dat viel dus wel mee.

20 euro in media markt, het is het dubbele...

het kost 40 euro :duh:

Ik denk dat ik akelig geluk heb gehad, want ik meen serieus dat ik er maar 20 euro voor betaald heb. Ik ging op de releasedatum naar de winkel toe en vroeg toen naar het spel. Het lag namelijk nog niet in de winkel, dus moest een medewerker ze nog uit het magazijn halen. Hij gaf mij toen een exemplaar en daar ben ik mee naar de kassa gegaan. Vervolgens afgerekend en er werd mij verteld dat ik 20 euro moest betalen.

Afgelopen zaterdag heeft iemand die ik ken ook het spel bij dezelfde Media Markt gehaald en toen moest hij inderdaad ook 40 euro betalen.

wss zal bij jou de prijs nog niet in de computer zitten en dachten ze dat het maar zo goedkoop was.

je hebt idd wel veel geluk gehad

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

ik heb net call of duty modern warfare 2 (komt pas 10 november uit maar heb em illegaal) uitgespeeld iemand die em wil kopen en een omgebouwde 360 heeft?

hij is egt f*cking vet!!!!:puh:

Euhm...

Waarschijnlijk ben jij nieuw op dit forum.

Ten eerste ik veronderstel dat je hem illegaal hebt en er wordt hier op dit forum niet aan illegale zaken gedaan.

Ten tweede volgens mij zit je ook in het totaal verkeerde topic. :7

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...