Jump to content
Joriz

Vierde patch voor PC versie van GTA4!


GTAGames.nl afbeelding
Zojuist heeft Rockstar Games een vierde patch uitgebracht voor Grand Theft Auto IV voor de PC. De patch lost diverse problemen op in GTA4 waar gamers last van hadden. Volgens Rockstar Games lost de patch de volgende problemen op:


Versie 1.0.0.4 – 10 november 2009
ALGEMEEN:
  • Convertie van alle regio SKU's in dezelfde SKU.
  • Ondersteuning voor alle talen in dezelfde exe.


BESTURING:

  • Mogelijkheid om twee knoppen voor dezelfde functie te gebruiken.
  • Mogelijkheid om muisbesturing van helikopters uit te zetten.
  • Gevoeligheid van toetsenbordcontrols bij de hood cam view in voertuigen is aan te passen.


MULTIPLAYER:

  • Veiligheidsupdates tegen valsspelen in multiplayer.
  • Hosts kunnen nu direct spelers kicken van hun spel in de lobby en in game via het mobiele telefoonmenu.
  • Fix voor een bug in Cops 'n Crooks mode waarbij de host uit het spel verdween en waarbij de rest van de spelers achter bleef


Leden van het forum hebben ook al diverse andere details ontdekt die nu zijn gerepareerd of toegevoegd aan het spel. Zo zijn er onder andere Grand Theft Auto: The Lost and Damned achievements aan het spel toegevoegd waarmee Rockstar Games dus zo goed als bevestigt dat de Episodes From Liberty City met daarin The Lost and Damned en The Ballad of Gay Tony uiteindelijk ook naar de PC zullen komen.
De patch download automatisch als je Grand Theft Auto 4 opstart. Mocht de patch niet automatisch laden dan kan je de patch van 97.7 MB groot hier gratis te downloaden. Je hebt geen voorgaande patches nodig om deze patch te installeren. Heb je nog een detail ontdekt wat verbeterd is in GTA4 of draait nu het spel opeens beter? Dan hoor ik het graag van je door op dit nieuwsbericht te reageren.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Ik hoop dat de PS3 bezitters nu ook Episodes from Liberty City krijgen aangezien het anders wel een beetje lullig is.. Maar goed, de PC versie komt eraan en dat is natuurlijk ook fijn voor de PC gamers. Verder, altijd weer handig en effectief van Rockstar om weer zo'n patch uit te brengen. :)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

[Leden van het forum hebben ook al diverse andere details ontdekt die nu zijn gerepareerd of toegevoegd aan het spel. Zo zijn er onder andere Grand Theft Auto: Lost and Damned achievements aan het spel toegevoegd waarmee Rockstar Games dus zo goed als bevestigd dat de Episodes From Liberty City met daarin The Lost and Damned en The Ballad of Gay Tony uiteindelijk ook naar de PC zullen komen.

En dat is goed nieuws! Ik kon echt niet wachten tot deze patches uit kwamen voor het échte platform, de PC! De kwaliteit en mogelijkheden van de PC zijn zo veel beter, het mocht gewoon niet zo zijn dat deze episodes niet voor de PC kwamen. Het opvallende hieraan is dat het lijkt of GTA zich meer op de stad, Liberty City, gaat focussen in plaats van het verhaal van 1 karakter. Je kunt nu avonturen in de stad beleven vanuit het oogpunt van 3 verschillende figuren, dat bevalt mij ook wel.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ge-wel-dig! Beste patch ooit. Ben hem nu aan het downloaden dus ik weet niet of me game nog wel start hierna (ik speel op een nvidia gf 7600 lol). Maar sinds TLATD niet op de ps3 komt maar wel de pc heb ik dus nog een kans om het te kunnen meemaken :D

75 procent :koffie:

Edit: Done. Als ik het spel opstart dan geeft hij aan dat het niet opstart vanwege DEP preventie. Ga hem nu even reïnstalleren.

Bewerkt: door Little Jacob

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

[Leden van het forum hebben ook al diverse andere details ontdekt die nu zijn gerepareerd of toegevoegd aan het spel. Zo zijn er onder andere Grand Theft Auto: Lost and Damned achievements aan het spel toegevoegd waarmee Rockstar Games dus zo goed als bevestigd dat de Episodes From Liberty City met daarin The Lost and Damned en The Ballad of Gay Tony uiteindelijk ook naar de PC zullen komen.

En dat is goed nieuws! Ik kon echt niet wachten tot deze patches uit kwamen voor het échte platform, de PC! De kwaliteit en mogelijkheden van de PC zijn zo veel beter, het mocht gewoon niet zo zijn dat deze episodes niet voor de PC kwamen. Het opvallende hieraan is dat het lijkt of GTA zich meer op de stad, Liberty City, gaat focussen in plaats van het verhaal van 1 karakter. Je kunt nu avonturen in de stad beleven vanuit het oogpunt van 3 verschillende figuren, dat bevalt mij ook wel.

Om nou te zeggen dat de Pc het echte platforum is dat is een beetje apart of niet dan? Playstation 3 en xbox 360 zijn zeker gelijkwaardig/beter dan de Pc.

Ontopic: Ik vind dit goed nieuws voor de Pc bezitters. Het word wel een beetje lullig als de DLC's niet naar de Playstation 3 gaan..... Ik heb zelf een xbox 360 dus ik vind het allemaal best. Ik gun het iedereen, zolang de xbox 360 het ook maar heeft :puh:.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

ik begon de hoop al te verliezne in r*

Als alles weer goed modbaar is voor versie 5 dan installeer ik hem.

deze nieuwe patch heeft m'n gta verkracht! minder FPS, (veel) langere laadtijden. Als ik online wil laad ie heeeeeeeel lang en an komt er uiteindelijk op dat de verbinding met GFWL is verbroken :duh:

de patch 1.040 (vorige) was 10 keer beter.

of kan het zijn dat de nieuwe zo traag is omdat er geen filecheckfix.asi meer is? :bonk:

Bewerkt: door jvj

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Woei, natuurlijk erg logisch dat na een tijd toch de DLC's naar PC komen. Slimme zet van Microsoft om meer Xbox'es te verkopen, maar natuurlijk kan rockstar ook hier weer geld mee verdienen. :)

Laat ons hopen dat de patch mijn NAT probleem fixed, want deze is wel degelijk open en toch zegt IV dat het te strikt is. :puh: Erg goed nieuws, bedankt voor het melden Joriz! :tu:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...