Jump to content

Pijltjestoetsen


RJV92

Recommended Posts

Die pijltjestoetsen in de codes klopt geen flikker van! Wie maakt er nou een icoontje die op het pijltje lijkt, en waar het pijltje nog 'omgekeerd' in staat ook:S:S:S

Echt heel irritant. Ik toets die kutcocde's nou al de hele tijd verkeerd in...

Link to comment
Delen op andere websites

Hij doelt op deze symbolen:

Left.gif (pijltje links) en Right.gif (pijltje rechts). Hij vindt dat ze nogal verwarrend overkomen.

Het is trouwens de schuld van de PSP, omdat daar de pijltjes ook op de knoppen staan, er niet er langs.

Bewerkt: door Big Boss
Link to comment
Delen op andere websites

Er staat toch een pijltje in dat wel de "goede" kant op wijst..?

Ja, en er staat er ook een die de VERKEERDE kant op wijst. Alleen de goede kant is genoeg lijkt me!

gozer ben je dom?

Wat er staat is gewoon de knop van hoe die er op de playstation uitziet, is het nu hun fout dat de playstation zulke knoppen heeft?

Verder kan je ook wel eens wat respect tonen(zoals ik nu niet doe maar dat is nu even nvt) naar de makers van de pagina, ze hebben er enorm veel tijd in gestopt en dan kom jij met zulke -in mijn ogen- respectloze en ook vooral domme reacties.

Link to comment
Delen op andere websites

Er staat toch een pijltje in dat wel de "goede" kant op wijst..?

Ja, en er staat er ook een die de VERKEERDE kant op wijst. Alleen de goede kant is genoeg lijkt me!

gozer ben je dom?

Wat er staat is gewoon de knop van hoe die er op de playstation uitziet, is het nu hun fout dat de playstation zulke knoppen heeft?

Verder kan je ook wel eens wat respect tonen(zoals ik nu niet doe maar dat is nu even nvt) naar de makers van de pagina, ze hebben er enorm veel tijd in gestopt en dan kom jij met zulke -in mijn ogen- respectloze en ook vooral domme reacties.

Ja, en in die knop staat weer een pijltje de andere kant op. Daar gaat het om! Dus het is heel verwarrend welke je nou moet gebruiken, omdat het er 'omgekeerd' in staat. Ik weet het nou inmiddels, maar ik snap dat meer mensen hier problemen mij hebben en de codes fout intoetsen, omdat de pijltjes twee richtingen inwijzen! Dus je moet het pijltje in het icoontje hebben. Want al druk je op de linkerknop op de Playstation (die naar rechts wijst) is het eigenlijk een pijltje naar links. Dat maakt het zo lastig.

Ik denk dat ik niet de enige ben die de code's daardoor regelmatig verkeerd indrukt.

En dom ben ik absoluut niet.

En respect alom voor WikiGTA, prachtige site en ik heb er veel aan!

Link to comment
Delen op andere websites

De knoppen op WikiGTA zijn gewoon hetzelfde als die op de PSP. Die knoppen wijzen namelijk ook twee kanten op. (Kijk maar goed) Daarnaast heb ik nog niemand gezien die er problemen mee had. Ikzelf heb er ook nog nooit problemen mee gehad. Maar het probleem is nu toch opgelost? :*D

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...