Jump to content
Joriz

Tweede Red Dead Redemption trailer online!


Zojuist hebben we de tweede trailer van Red Dead Redemption ontvangen. Rockstar San Diego werkt sinds al 2005 druk aan het spel Red Dead Redemption. Het spel speelt zich af in het begin van de twintigste eeuw in het wilde westen van Amerika. Hoofdpersoon John Marston probeert weer enige regels en wetgeving terug te brengen in dit droge en zanderige gebied van Amerika. Het spel wordt door sommige nu al GTA op een paard genoemd aangezien je vrij tussen de Western dorpjes, prairies en bergpassen heen kan galopperen op je paard. Een eerste indruk van het spel was reeds te zien in de eerste trailer. In de tweede trailer krijg je een uitgebreidere indruk van dit bijzondere spel en wordt de hoofdpersoon John Marston aan je voorgesteld.

My name is John Marston

Het spel draait, zoals is te zien, net zo als Grand Theft Auto 4 op de Rockstar Advanced Game Engine en de Euphoria animatie engine, waardoor het spel er fantastisch uit ziet. Het spel komt in Europa 30 april 2010 uit voor Playstation 3 en XBox 360. Meer informatie volgt waarschijnlijk binnenkort.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Ik vind de game ( dus wat ik uit de trailer zie) een soort van film..

Het lijk me wel een leuke game, maar ik wacht af wat andere vinden en dan koop ik hem pas. Er zit wel veel sfeer in wat al eerder is gezegd in dit topic

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Wow, ziet er geweldig uit! 30 April, een datum om te onthouden.

Op 0:24 zie je trouwens best wel dat het op de GTA4 engine draait zeg, die beweging maakt nico ook als je voor een paar seconden/minuten je controller niet aanraakt :puh:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Supergeniaal, deze ga ik sowieso halen! De trailers zien er gelikt uit, alsook de gameplay en de graphics. Als de eerste previews ook positief zijn, is er voor mij geen reden meer om een waarschijnlijk weer geweldig door Rockstar geproduceerd spel niet te kopen.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Vinden jullie niet dat het wel érg veel van GTA wegheeft? :?

Het is wel eens GTA op een paard genoemt en het zou me niet veel verbazen, zou me echt leuk lijken, iets GTA-achtig, door R* gemaakt (belangrijk :7 ), en speelt zich eens af in iets volledig anders, niet te cliché, mooie verwilderde afgelegen gebieden 8) .

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

mensen, lijkt dit spel niet massa's op GUN? Ik denk het wel. ik heb GUN gespeeld en vond de verhaallijn, besturing en zijmissies best wel goed, nadeel was dat de graphics minder goed waren dan dit hier, en dat je alles uit had gespeelt geen reden meer had om het spel te spelen.

Kan iemand meer over de gameplay van Red Dead Redemption vertellen? zou het op pc uitkomen?

Bewerkt: door jvj

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Lol hij komt uit op mijn verjaardag, Ik zou alvast zeggen "gefeliciteerd" :puh:

Maar mij lijkt 't een zwaar vette game, Ik heb nog nooit een paardrij spel gespeelt, En als je dat kruist met het westen, En GTA = Vet

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Lijkt mij ook een goede game die ik denk ik ook ga kopen, maar ik wacht eerst nog wel wat meer info af ^_^

Ook die sneeuw in het begin van de trailer als ik het goed heb gezien. :puh:

Is er al iets bekend over een evt 3e trailer?

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...