Jump to content

WK Zuid-Afrika 2010


Kai-ShockWave

Recommended Posts

Dat zou wel echt dé finale zijn. Duitsland schat ik trouwens wel ver in. Bij het EK waren ze 3e geworden. Uruguay verwacht ik ook wel veel van, vooral met Floran en misschien een schitterende Suarez. Maar er zitten echt poules bij waar ik echt geen flauw idee heb wie er doorgaan. Van sommige ploegen weet je ook helemaal niks en op zo'n WK gaan ze het vaak toch weer anders doen. Alleen hoop ik bij Nederland dat ze niet weer zo makkelijk gaan voetballen na de Groepsfase. Ik baal nog steeds dat we die Russen toen niet hebben verslagen. :{

Ik moet trouwens me poule invullen en ik heb kwartfinale Argentinië - Duitsland. Weet echt niet wie dat gaat winnen. Wat denken jullie?

WK Song:

http://www.youtube.com/watch?v=xhM-cpSwrmM

Link to comment
Delen op andere websites

Ik moet trouwens me poule invullen en ik heb kwartfinale Argentinië - Duitsland. Weet echt niet wie dat gaat winnen. Wat denken jullie?

Ik hoop dat Argentinie op zijn bek gaat, met die blaaskaak van een Maradona aan het roer. Die gast is overigens op zijn achterhoofd gevallen om Cambiasso, Zanetti en Gago niet op te roepen. :bonk: Nee, meneer moest alles uit zijn eigen competitie halen. Weetje dat ik denk dat Argentinië helemaal niet zo goed is als iedereen denkt? Maar ja, moet niet teveel zeggen, wie weet heeft die coach wel gewoon heel veel verstand van zaken. Maar als je het mij vraagt trekt hij gewoon een lot, waarmee hij op puur geluk de beker wil winnen.

Ik denk overigens dat Duitsland zou winnen.

Link to comment
Delen op andere websites

Prachtig topic! Mijn complimenten.

Ik moet eerlijk toegeven, zelf ben ik niet een echte voetbalkenner maar het WK vind ik toch altijd wel erg leuk, lekker met een paar vrienden op de bank (die er wel verstand van hebben) naar de wedstrijden kijken en als een mongool gaan juichen als er gescoord word. Ja, life's good :)

Overigens is die WK-song echt supertof!

paul007

Link to comment
Delen op andere websites

@ Dieko: Servie komt wel erg ver in die tabel... :puh:

Nederland gaat onderuit in de kwartfinale tegen Brazilië, logisch.

En Servië dat Spanje uitschakelt, dat is ook maar ongeloofwaardig. :7

Link to comment
Delen op andere websites

@ Dieko: Servie komt wel erg ver in die tabel... :puh:

Nederland gaat onderuit in de kwartfinale tegen Brazilië, logisch.

En Servië dat Spanje uitschakelt, dat is ook maar ongeloofwaardig. :7

Hoezo, de bal is rond weet je nog, Er kan vanalles gebeuren.

Wie had ooit gedacht dat nederland Van rusland zou verliezen met 1-3 ?

Link to comment
Delen op andere websites

Zojuist is bekend gemaakt dat Vlaar, Lens, Engelaar en Anita afvallen. En terecht, Engelaar was niet best gisteravond en Vlaar heeft leuk een afstandschot maar op het hoge niveau kan hij niet mee. Ik had nog wel wat van Anita verwacht maar die was té actief en wilde té graag mee en dat zag je in z'n spel. Verder een mooie selectie.

Hieronder de volledige selectie:

Bondscoach:

Bert van Marwijk

Doelmannen:

Maarten Stekelenburg

Michel Vorm

Sander Boschker

Verdedigers:

Gregory van der Wiel

John Heitinga

Joris Mathijsen

Giovanni van Bronckhorst

André Ooijer

Khalid Boulahrouz

Edson Braafheid

Middenvelders:

Mark van Bommel

Nigel de Jong

Wesley Sneijder

Rafael van der Vaart

Demy de Zeeuw

Ibrahim Afellay

Stijn Schaars

Aanvallers:

Arjen Robben

Robin van Persie

Dirk Kuyt

Klaas-Jan Huntelaar

Eljero Elia

Ryan Babel.

Link to comment
Delen op andere websites

Zojuist is bekend gemaakt dat Vlaar, Lens, Engelaar en Anita afvallen. En terecht, Engelaar was niet best gisteravond en Vlaar heeft leuk een afstandschot maar op het hoge niveau kan hij niet mee. Ik had nog wel wat van Anita verwacht maar die was té actief en wilde té graag mee en dat zag je in z'n spel. Verder een mooie selectie.

Was wel te verwachten dat hun ging afvallen.. Vlaar en Engelaar zijn goeie voetballers maar niet goed genoeg voor het Nederlands Elftal. Lens en Anita zijn eigenlijk nog te jong en onervaren. Dus ik ben wel eens met de bondscoach.

Ik vond Afellay erg goed spelen, dus ik denk dat van Marwijk straks voor een paar moeilijke keuzes komt te staan.

Bewerkt: door Leontjuuh-gta
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...