Jump to content

WK Zuid-Afrika 2010


Kai-ShockWave

Recommended Posts

Waarom Braafheid? Ik vond hem tegen Mexico bizar slecht spelen.

Net als Schaars.. Leuke voetballertjes, maar niet voor het Nederlands elftal.

Van Persie was trouwens echt goed gister, 2 mooie goals en voetbalt goed mee. Vind hem wel wat beter dan Huntelaar in de spits..

Link to comment
Delen op andere websites

Hmm. Hij wil dus verder met een Ooijer, een Van der Wiel en een Braafheid? Sowieso, Braafheid in plaats van Vlaar begrijp ik sowieso al niet. Jammer dat het zo'n drama verdediging is, maar hopelijk hebben we die niet nodig. Middenveld en aanval ziet er goed uit.

Link to comment
Delen op andere websites

Hmm. Hij wil dus verder met een Ooijer, een Van der Wiel en een Braafheid? Sowieso, Braafheid in plaats van Vlaar begrijp ik sowieso al niet. Jammer dat het zo'n drama verdediging is, maar hopelijk hebben we die niet nodig. Middenveld en aanval ziet er goed uit.

Ik denk dat ze de tweede helft met opzet zo slecht hebben gespeeld om de verdediging een beetje te verrassen. Hopelijk hebben ze hier wat van geleerd.

Link to comment
Delen op andere websites

We worden gewoon kei hard wereldkampioen!

Finale tegen Duitsland. Komt op verlenging aan, Nederland krijgt 4 rode kaarten, en uiteindelijk scoort Vorm de winnende treffer als spits :Y

uuu.. jah...

Je hebt wel een hele grote fantasie :schater:.

Nederland moet maar eerst zorgen dat ze door de poule komen.

Link to comment
Delen op andere websites

We worden gewoon kei hard wereldkampioen!

Finale tegen Duitsland. Komt op verlenging aan, Nederland krijgt 4 rode kaarten, en uiteindelijk scoort Vorm de winnende treffer als spits yep.gif

uuu.. jah...

Je hebt wel een hele grote fantasie schater.gif.

Nederland moet maar eerst zorgen dat ze door de poule komen.

Dus eigenlijk wil jij zeggen dat ze dat niet gaat lukken? crazy.gif

Link to comment
Delen op andere websites

Hmm. Hij wil dus verder met een Ooijer, een Van der Wiel en een Braafheid? Sowieso, Braafheid in plaats van Vlaar begrijp ik sowieso al niet. Jammer dat het zo'n drama verdediging is, maar hopelijk hebben we die niet nodig. Middenveld en aanval ziet er goed uit.

Vlaar had last van z'n hamstring, dat zal ook meegespeeld hebben.

Link to comment
Delen op andere websites

Hmm. Hij wil dus verder met een Ooijer, een Van der Wiel en een Braafheid? Sowieso, Braafheid in plaats van Vlaar begrijp ik sowieso al niet. Jammer dat het zo'n drama verdediging is, maar hopelijk hebben we die niet nodig. Middenveld en aanval ziet er goed uit.

Vlaar had last van z'n hamstring, dat zal ook meegespeeld hebben.

Inderdaad, als Vlaar geen blessure had gehad, dan had Ooijer of Boulharouz niet meegegaan naar Zuid-Afrika, want die hebben dit seizoen niks gepresteerd bij hun club. Misschien had Braafheid er ook nog tussen gekunt, maar dat is dan weer geen centrale verdediger.

Link to comment
Delen op andere websites

We worden gewoon kei hard wereldkampioen!

Finale tegen Duitsland. Komt op verlenging aan, Nederland krijgt 4 rode kaarten, en uiteindelijk scoort Vorm de winnende treffer als spits yep.gif

uuu.. jah...

Je hebt wel een hele grote fantasie schater.gif.

Nederland moet maar eerst zorgen dat ze door de poule komen.

Dus eigenlijk wil jij zeggen dat ze dat niet gaat lukken? crazy.gif

Dat zeg ik niet, ik zeg alleen dat ze eerst de poule moeten doorkomen.. Ik vind sowiezo onlogische "4 rode kaarten" en "Vorm maakt de winnende treffer".

Link to comment
Delen op andere websites

Waarom Braafheid? Ik vond hem tegen Mexico bizar slecht spelen.

Wie anders?

Anita.

Anita speelde net zo slecht als Braafheid, dus dan kies je voor degene die de meeste ervaring heeft. Braafheid dus. Anita is eigenlijk nog te jong voor Oranje, als hij een paar jaar ouder was hadtie meer kans.

Link to comment
Delen op andere websites

Waarom Braafheid? Ik vond hem tegen Mexico bizar slecht spelen.

Wie anders?

Anita.

Anita speelde net zo slecht als Braafheid, dus dan kies je voor degene die de meeste ervaring heeft. Braafheid dus. Anita is eigenlijk nog te jong voor Oranje, als hij een paar jaar ouder was hadtie meer kans.

Anita heeft bij Ajax veel meer gespeeld, Braafheid een paar wedstrijdjes, en van Marwijk zei dat dat ook zwaar zou meetellen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...