Jump to content

WK Zuid-Afrika 2010


Kai-ShockWave

Recommended Posts

Vergeet je niet de WK bal genaamd Jabulani?

blogSpan.jpg

Vind het er een goed uitziende bal.

Hij ziet er wel mooi uit, maar volgens Rafael van der Vaart ''gaan er veel rare goals komen door een zwabberbal''. Hij is te stroef, en daardoor rolt en/of schopt hij gewoon niet lekker.

1. Lekker boeiend, we hebben het nu over Robben. Hij mag waarschijnlijk inderdaad mee naar het WK, maar het is nog niet bekend hoelang zijn revalidatie gaat duren.

2. Ik heb de 'orginele' Jabulani thuis liggen, en hij schopt juist heerlijk. Hij is niet al te licht, en daardoor krijg je die heerlijke zwabbers in het schot. Maar zwabbers komen alleen voor bij de kei harde schoten van de toppers bij het WK. Dus mogen we er ook vanuit gaan dat tijdens dit WK de grote spelers met de zuivere schot in de benen veel gaan scoren.

Link to comment
Delen op andere websites

Vergeet je niet de WK bal genaamd Jabulani?

blogSpan.jpg

Vind het er een goed uitziende bal.

Hij ziet er wel mooi uit, maar volgens Rafael van der Vaart ''gaan er veel rare goals komen door een zwabberbal''. Hij is te stroef, en daardoor rolt en/of schopt hij gewoon niet lekker.

1. Lekker boeiend, we hebben het nu over Robben. Hij mag waarschijnlijk inderdaad mee naar het WK, maar het is nog niet bekend hoelang zijn revalidatie gaat duren.

2. Ik heb de 'orginele' Jabulani thuis liggen, en hij schopt juist heerlijk. Hij is niet al te licht, en daardoor krijg je die heerlijke zwabbers in het schot. Maar zwabbers komen alleen voor bij de kei harde schoten van de toppers bij het WK. Dus mogen we er ook vanuit gaan dat tijdens dit WK de grote spelers met de zuivere schot in de benen veel gaan scoren.

Zozo M4X, woon jij op 1500 meter hoogte? :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Je vergeet iets.

WK Finale bal Jo'Bulani

7949.jpg

Is dat nou echt goud?

Ik geloof het niet, maar je weet het maar nooit...

Doet jullie school ook iets speciaals voor maandag?

Wij krijgen 50 minuten rooster en daarna gaan we de wedstrijd kijken in de grote aula :eten:

Link to comment
Delen op andere websites

Ziet er goed uit voor Robben. A.s. vrijdag of zaterdag gaat hij naar Zuid-Afrika. Bert van Marwijk zal hem niet laten spelen tegen Denemarken ( en terecht) uit voorzorg. Hopelijk kan hij de volgende wedstrijd weer mee doen. :D

Link to comment
Delen op andere websites

Ziet er goed uit voor Robben. A.s. vrijdag of zaterdag gaat hij naar Zuid-Afrika. Bert van Marwijk zal hem niet laten spelen tegen Denemarken ( en terecht) uit voorzorg. Hopelijk kan hij de volgende wedstrijd weer mee doen. :D

Ik zie hem de wedstrijd tegen de Japanners niet spelen of als nederland achter staat dan zet hij erin. Ik denk dat hij Robben pas gaat gebruiken bij de achste finales..

@Vercetti24: Bij ons op school zijn ze er ook eindelijk achter gekomen dat het bijna wk is. Zo hebben wij een 40 min rooster, les 9,8, 7 vervallen en je kunt het bij ons in de aula kijken op het groot scherm.

Link to comment
Delen op andere websites

Er is een poll toegevoegd. Omdat er maar 14 keuzes zijn kan ik niet elk land toevoegen.

De grootste landen heb ik toegevoegd. Zit je land er niet bij dan kies je de onderste optie en kan je het land in je post vermelden. Zo kunnen we zien wie de topfavoriet is op dit forum.

EDIT: Ik heb trouwens gestemd op Nederland.

Link to comment
Delen op andere websites

Laten we een beetje realistisch blijven. Ik denk dat Nederland echt niet wint met zo'n verdediging hoor. Ik gok op Spanje, prachtig team. Engeland haar team is te oud, Brazilië en Italië laten een aantal goede spelers thuis en Portugal is ook niks op het middenveld na. Duitsland of Spanje gok ik.

Link to comment
Delen op andere websites

We hebben wel een kans om te winnen, maarja de verdediging is erg zwak in vergelijking met de aanval. Hopelijk kan Stekelenburg dezelfde rol als Van der Sar in 2008 vervullen. Maar als we spelen zoals tegen Italie en Frankrijk op het EK en dat dan bijna elke wedstrijd, dan zouden we kunnen winnen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb op Nederland gestemd, iedereen hoopt dat Nederland straks de beker pakt, maar dat gaat nooit lukken. Ik denk ook dat spanje een goede kans maakt, ik vind ook altijd dat spaanse voetbal mooi en ziet er ook meestal erg goed uit.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat van Nederland, Duitsland, Spanje en Brazilië er drie de halve finales halen, aangevuld met de verrassing van het toernooi. Ik denk dat Nederland de finale niet haalt en dat Spanje wereldkampioen wordt. Ze hebben een uitstekende, uitgeballanceerde selectie, gewoon een hele sterke ploeg.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat van Nederland, Duitsland, Spanje en Brazilië er drie de halve finales halen, aangevuld met de verrassing van het toernooi. Ik denk dat Nederland de finale niet haalt en dat Spanje wereldkampioen wordt. Ze hebben een uitstekende, uitgeballanceerde selectie, gewoon een hele sterke ploeg.

Ik verwacht ook dat Spanje ver komt. In de finale, samen met Nederland?¿

Nederland laat achterin nog de nodige steken vallen, maar Bayern Munchen heeft ook niet de sterkste verdediging van de Champions League, en ook zij zijn in de finale gekomen.

Johan Derksen heeft voor de eerste keer in zijn leven vertrouwen in dit Oranje. Dat zegt al héél veel.. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...