Jump to content
GTAGames.nl
Joriz

NIEUW: Red Dead Redemption introductie filmpje!

Zojuist hebben we een introductie film van Red Dead Redemption ontvangen. Rockstar San Diego werkt sinds 2005 al druk aan het spel Red Dead Redemption. Het spel speelt zich af in het begin van de twintigste eeuw in het wilde westen van Amerika. Hoofdpersoon John Marston probeert weer enige regels en wetgeving terug te brengen in dit droge en zanderige gebied van Amerika. Het spel wordt door sommige nu al GTA op een paard genoemd aangezien je vrij tussen de Western dorpjes, prairies en bergpassen heen kan galopperen op je paard. Een eerste indruk van het spel was reeds te zien in de eerste trailer. In de tweede trailer kreeg je een uitgebreidere indruk van dit bijzondere spel en werd de hoofdpersoon John Marston aan je voorgesteld. Nu in deze introductie film, van maar liefst 4 minuten, wordt meer over Red Dead Redemption verteld. Alle beelden zijn echt ingame (een deel heeft ook de HUD inbeeld). Aangezien het spel net zo als Grand Theft Auto 4 op de Rockstar Advanced Game Engine werkt ziet het er zo fantastisch uit.

Het kan even duren voordat het complete HD filmpje is geladen aangezien deze zeer groot is!

Tevens zijn 18 nieuwe screenshots van dit spel te zien in de galerij. Het spel komt in Europa 30 april 2010 uit voor Playstation 3 en XBox 360.

GTAGames.nl

Recommended Posts

Reinier93

Wauw :), de stijl spreekt mij erg aan. Ik koop deze game ook wel denk ik.

Edited by Reinier93

Dieko

Ik heb het filmpje ook geplaatst in de Trailer 2 topic.

Als deze game een multiplayer functie heeft, dan wordt dit de game of 20120.

Kenny-Petrovic

het spreekt mij ook wel aan en ik ga het denk ik ook wel kopen

kan ook niet wachten op max payne 3 heb alle delen tot nu toe en wil die graag aan mijn verzameling toevoegen

die release datum komt mij erg bekend voor was Grand Theft Auto IV ook niet op 30 april gereleased maar dan 2 jaar eerder?:sigaar:

Kai-ShockWave

Wat ziet dit er geweldig uit! _O_ Deze game moet ik hebben, die actie en die humor is geweldig. Met multiplayer wordt dit zo vet! :D

Kenny-Petrovic

zit er ook multiplayer in?

- Team paardmatch

- Team Horse jack city

hehehehehe bloos.gif

Djmaddox

Dit-is-zo-vet!

ik hoop echt dat ie naar de PC komt. ^^

Phoenyxar

Mooi filmpje en als ik zo alle omgevingen, qua diversiteit bekijk lijkt het me ook een immense map :eten: .

Ik had al vanaf de aankondiging van het spel al iets van: 'Dit koop ik, wat dan ook!', beetje een GTA-instelling.

Shorty_D

Vette screens.

Ik hoop trouwens ook op een multiplayer mode, misschien wel een free mode. Wat zou dat ver-schrik-ke-lijk vet zijn. :dans:

Hanneswasco

Nu ben ik er zeker van overtuigd, dit spel moet ik hebben!

Hugo1007

Oew deze wordt zooo vet! :eten:

Ook handig dat Deadeye targetting system!

:D

NickyHendriks

Het valt me op, de map is hetzelfde als die van IV, nouja de radar :puh:

Dakendak

Hoe zou da toch komen :7. Ik moet dit spel ook zeker hebben. Maar ik weet niet, maar het lijkt mindere graphics dan GTA IV.

Vercetti24

Die video heeft mij overtuigd. Ik ga zeker Red Dead Redemption kopen. :eten::dans: