Jump to content
Joriz

NIEUW: Red Dead Redemption introductie filmpje!


Zojuist hebben we een introductie film van Red Dead Redemption ontvangen. Rockstar San Diego werkt sinds 2005 al druk aan het spel Red Dead Redemption. Het spel speelt zich af in het begin van de twintigste eeuw in het wilde westen van Amerika. Hoofdpersoon John Marston probeert weer enige regels en wetgeving terug te brengen in dit droge en zanderige gebied van Amerika. Het spel wordt door sommige nu al GTA op een paard genoemd aangezien je vrij tussen de Western dorpjes, prairies en bergpassen heen kan galopperen op je paard. Een eerste indruk van het spel was reeds te zien in de eerste trailer. In de tweede trailer kreeg je een uitgebreidere indruk van dit bijzondere spel en werd de hoofdpersoon John Marston aan je voorgesteld. Nu in deze introductie film, van maar liefst 4 minuten, wordt meer over Red Dead Redemption verteld. Alle beelden zijn echt ingame (een deel heeft ook de HUD inbeeld). Aangezien het spel net zo als Grand Theft Auto 4 op de Rockstar Advanced Game Engine werkt ziet het er zo fantastisch uit.

Het kan even duren voordat het complete HD filmpje is geladen aangezien deze zeer groot is!

Tevens zijn 18 nieuwe screenshots van dit spel te zien in de galerij. Het spel komt in Europa 30 april 2010 uit voor Playstation 3 en XBox 360.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

het spreekt mij ook wel aan en ik ga het denk ik ook wel kopen

kan ook niet wachten op max payne 3 heb alle delen tot nu toe en wil die graag aan mijn verzameling toevoegen

die release datum komt mij erg bekend voor was Grand Theft Auto IV ook niet op 30 april gereleased maar dan 2 jaar eerder?:sigaar:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...