Jump to content

Wat is jou favoriete zitplek?


Djmaddox

Recommended Posts

  • Reacties 62
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • BoerBanaan

    3

  • GreyFox-Smurf

    2

  • Dr.Oppai

    2

  • Djmaddox

    2

  • 4 weken later...

Op m'n boxspring.. Daar kan ik op alle mogelijke manieren op zitten/liggen/rollen/etc..

En met een tv, laptop en met een beetje geluk m'n vriendin binnen bereik verveel ik me nooit.. ^^

misschien een domme vraag hoor maar wat is een boxspring? :7

OT:ik dacht dat het over alleen stoelen ging dus had ik in mijn vorige post hier op bureau stoel gestemd maar ik lig het liefst in me bed.(ra ra ra waarom)

Link to comment
Delen op andere websites

Op m'n boxspring.. Daar kan ik op alle mogelijke manieren op zitten/liggen/rollen/etc..

En met een tv, laptop en met een beetje geluk m'n vriendin binnen bereik verveel ik me nooit.. ^^

misschien een domme vraag hoor maar wat is een boxspring? :7

Een soort matras, maar dan veel zachter en er zit meer vering aan de binnenkant. Als ik er eentje had sliep ik echt als een roos en zou je me er niet meer vanaf zien :puh: Helaas zijn ze best prijzig.

Wikipedia about Boxsprings:

Een boxspring is een comfortabel verend en ventilerend bed of slaapsysteem. Vaak wordt het ook aangeduid met de term hotelbed omdat het in veel hotels voorkomt.

Een boxspring is in vrijwel elke gewenste maat verkrijgbaar en is compleet aan te kleden met verschillende hoofd- en voetborden.

Vrij vertaald is een boxspring een "bak met springveren", het is dan ook een matras die is gevuld met een verenkern en heeft daardoor de nodige loze ruimte. De loze ruimtes zorgen voor extra ventilatie in de matras. De binnenkant van de matras is afgedekt met schuim.

Vanwege de samenstelling heeft de matras een vochtregulerende en ventilerende werking waardoor het de duurzaamheid van de matras wordt vergroot. De samenstelling van de matras zorgt er ook voor dat het gewicht gelijkmatig wordt verdeeld over de gehele matras.

Maar als je ze zelf koopt liggen ze toch lekkerder dan die in hotels, die hebben vaak een iets goedkopere laag schuim erin zitten waardoor ze toch iets harder en minder fijn liggen. Eentje van de bedden-zaak is vaak wel goed :) En zou pas geweldig zijn met een elektrische bedbodem erbij :puh: Op en neer enzo :puh:

Maarja, ik zit het liefst op de bank met me laptop en een fles ginger ale :) Borrelnootjes erbij, filmpje aan en het is geweldig, laptop hoeft niet perse maar indien mogelijk wel :puh: Maar niet tijdens films, mijn laptop is mijn DVD speler :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...