Jump to content

The cop crimes recruitment


Royboow

Recommended Posts

laten we gewoon een gang oprichten die af en toe IV speelt,inplaats van een clan waar dat juist het doel is.als clan wordt het nooit een groot succes maar als gang kan dat makkelijker.

Link to comment
Delen op andere websites

laten we gewoon een gang oprichten die af en toe IV speelt,inplaats van een clan waar dat juist het doel is.als clan wordt het nooit een groot succes maar als gang kan dat makkelijker.

Is goed, ik zat er al over te denken.

Jij mag de eerste post maken, heb het net iets te druk om deze post helemaal aan te passen etc.

Maar dan moet jij uit TU

Bewerkt: door Snowleopard
Link to comment
Delen op andere websites

laten we gewoon een gang oprichten die af en toe IV speelt,inplaats van een clan waar dat juist het doel is.als clan wordt het nooit een groot succes maar als gang kan dat makkelijker.

Is goed, ik zat er al over te denken.

Jij mag de eerste post maken, heb het net iets te druk om deze post helemaal aan te passen etc.

Maar dan moet jij uit TU

gaan jullie nou alweer een gang beginnen en stoppen met de clan? :?

Link to comment
Delen op andere websites

laten we gewoon een gang oprichten die af en toe IV speelt,inplaats van een clan waar dat juist het doel is.als clan wordt het nooit een groot succes maar als gang kan dat makkelijker.

Is goed, ik zat er al over te denken.

Jij mag de eerste post maken, heb het net iets te druk om deze post helemaal aan te passen etc.

Maar dan moet jij uit TU

gaan jullie nou alweer een gang beginnen en stoppen met de clan? :?

Ze weten blijkbaar niet wat te doen ... lol. :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

Ieereen zit al bij LKZ, KiWI of DI, dus kunnen wij geen kant op...

En hou die overbodige post eruit, ik meen het seriues. Daardoor trekken wij geen leden, omdat jullie het vol spammen

De rest hoor ik graag via PB

Bewerkt: door Snowleopard
Link to comment
Delen op andere websites

Heuj, kan ik dan wel meedoen? Ik zit nergens bij :)

nee jij mag er gwn niet in.

je weet wel dat het een gang word inpv een clan?

Als het een gang word, waarom heeft snow zich dan aangemeld bij The Underground?

Als je per sé iets wilt oprichten doe het dan met volle overtuiging en denk daarbij na, want die clan bestaat hier weer 3 dagen en men gaat al over naar een gang, dan ineens heeft de toekomstige leider zich al bij een andere gang aangesloten.

Ik bedoel maar, waar gaat het uiteindelijk naar toe met TCC want alles lijkt me zo onduidelijk.

Bewerkt: door SNIPER44
Link to comment
Delen op andere websites

Heuj, kan ik dan wel meedoen? Ik zit nergens bij :)

nee jij mag er gwn niet in.

je weet wel dat het een gang word inpv een clan?

Als het een gang word, waarom heeft snow zich dan aangemeld bij The Underground?

Als je per sé iets wilt oprichten doe het dan met volle overtuiging en denk daarbij na, want die clan bestaat hier weer 3 dagen en men gaat al over naar een gang, dan ineens heeft de toekomstige leider zich al bij een andere gang aangesloten.

Ik bedoel maar, waar gaat het uiteindelijk naar toe met TCC want alles lijkt me zo onduidelijk.

tja ik denk dat snow nog geen plannen had toen hij zich bij TU aansloot.

en nee,het is nooit een clan geweest voor 3 dagen,er is wel een recruitment topic aan gemaakt maar dit is al voordat het echt een clan werd weer besproken en is nu een gang.wie?ik of snow?

het komt wel goed,geloof me.

Link to comment
Delen op andere websites

Opgeheven, slotje. Geen gezeik meer. SNIPER, bij de eerste de beste onzinnige post die jij nog post hier of in de gang. Haal ik een mod erbij.

dat is geen onzinnige post,hij wilt gewoon duidelijk heid en geeft gewoon wat kritiek,dat mag volgens de forum regels.

Link to comment
Delen op andere websites

Opgeheven, slotje. Geen gezeik meer. SNIPER, bij de eerste de beste onzinnige post die jij nog post hier of in de gang. Haal ik een mod erbij.

dat is geen onzinnige post,hij wilt gewoon duidelijk heid en geeft gewoon wat kritiek,dat mag volgens de forum regels.

als hij dat in 1 post doet, en steeds edit.

Maar laat het nu met rust, slotje en TCC clan is voor altijd weggevaagd.

Link to comment
Delen op andere websites

Opgeheven, slotje. Geen gezeik meer. SNIPER, bij de eerste de beste onzinnige post die jij nog post hier of in de gang. Haal ik een mod erbij.

dat is geen onzinnige post,hij wilt gewoon duidelijk heid en geeft gewoon wat kritiek,dat mag volgens de forum regels.

als hij dat in 1 post doet, en steeds edit.

Maar laat het nu met rust, slotje en TCC clan is voor altijd weggevaagd.

laatste reactie:

de gang niet he ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...