Jump to content

Rate het nummer boven je!


Jowx

Recommended Posts

Hans Teeuwen is gewoon geniaal. Voor de muziek hoef je het niet te doen natuurlijk maar 10/10 voor de inhoud en bonuspunten omdat de Meiden van Halal zo getriggered waren door dit lied. :7

 

 

Link to comment
Delen op andere websites

Klassiekertje. Jaren terug, toen ik op de basisschool zat, luisterde ik vrij veel naar bands zoals SOAD, dus nummers zoals Toxicity zijn onlosmakelijk verbonden met een hele rits aan belevenissen en herinneringen van vroeger. Alleen al om die nostalgische reden vind ik het een 8 waard. :)

 

 

Link to comment
Delen op andere websites

In ieder geval een grappige videoclip. Wat betreft de muziek, een beetje vaag. Erg lang voordat er iets 'gebeurd'. De zanger is ook vrij onverstaanbaar, de muziek komt er te veel bovenuit. 4/10

 

 

Link to comment
Delen op andere websites

Dertien in het dozijn nummer weer. Heb je er 1 gehoord dan heb je ze allemaal gehoord wat mij betreft. Dat is nou eenmaal niet aan mij besteed. 2/10 Verbaasde me alleen dat het uit 1993 komt, het klinkt moderner.

 

 

Bewerkt: door Dr.Oppai
Link to comment
Delen op andere websites

Meh. Ik vind het niet heel slecht, maar het doet ook niet heel veel om zich te onderscheiden van andere Trash nummers. Ik vind de riffs niet heel boeiend, en eigenlijk het enige wat het nummer wel heel goed doet is wanneer je eerst alleen de bass hoort en dan de gitaar weer terugkomt rond ongeveer 1:36. Dat is een sterk moment, maar verder vind ik het nummer niet heel boeiend. 5/10

 

 

Link to comment
Delen op andere websites

Nieuw plaat van Kendrick Lamar als ik het goed heb. Had er al iets over gehoord en vrienden van mij zeiden dat ze m erg goed vonden. Nu ik m geluisterd heb vind ik het toch wel weer jammer dat het weer een cliché geld en vrouwen nummer is. Niet echt heel origineel.

3/10

 

 

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...