Jump to content

Rate het nummer boven je!


Jowx

Recommended Posts

Zeker geen slecht nummer. Op de foto kan ik zien dat de plaat uit 1989 komt, hoewel ik eerder zou denken dat het uit de begin jaren '80 zou komen. Het nummer is niet te druk wat ik wel prettig vind en het is ook niet te repetitief. 

6,8/10

 

Dio _O_ 

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hou erg van metal maar de schreeuwlelijk in deze band is precies hetzelfde als andere bands in dat bepaalde sub-genre van metal waar ik juist niet van hou. Onderscheid zich niet, niks moois aan, instrumentaal ook maar matig en meer van hetzelfde. Mja, misschien dat de echte metalkenners er onderscheid tussen kunnen maken maar ik heb niks met dit soort vocals die bij elke band hetzelfde klinkt. 2/10

 

 

Link to comment
Delen op andere websites

Meteen in mijn afspeellijst gezet! Wat een lekker nummer is dit. :tu: Doet me een heel klein beetje aan The Who denken, maar dat komt waarschijnlijk omdat ze uit dezelfde tijd komen (toch?). 

8/10

 

 

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

De tekst is best grappig, maar dat is dan ook het enige boeiende aan het nummer. Standaard rapnummer dat je tegenwoordig van elke eendagsvlieg kan verwachten, wat best jammer is. Maargoed, zoveel potentie had het nummer ook al niet met zo'n titel.

3/10

 

 

Link to comment
Delen op andere websites

Ben niet zo bekend met dit soort metal, ben eigenlijk helemaal niet bekend met metal, ik vind metal ook gewoon niet chil :N Slecht is anders, het heeft o.a. wel wat knappe gitaarwerk.

Ik heb er weinig over te zeggen, ik geef het een 5

 

 

 

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het nooit zo met the Prodigy gehad, en dit soort muziek had ik om eerlijk te zijn ook niet van ze verwacht als je kijkt naar bijvoorbeeld het nummer Firestarter. Niet helemaal mijn ding dit. 

4/10

 

 

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...