Jump to content

Rate het nummer boven je!


Jowx

Recommended Posts

Haha deze wordt ook zeker gewaardeerd. :tu: Als je Suicide Note Part 1 hiervoor afspeelt en dan deze er achteraan vind ik het al helemaal top. Ik was in het begin nooit zo'n fan van het spontane enorm snelle gitaarwerk en geschreeuw in het begin, maar eigenlijk elke keer dat ik het album luister begin ik onder andere dit nummer steeds vetter te vinden. Het hele Great Southern Trendkill album vind ik altijd het meest diverse van alle Pantera albums. Het kent zijn enorm snelle, harde nummers zoals deze en bijvoorbeeld War Nerve, maar ook hele schimmige rustige nummers zoals Floods en 10's. Topnummers. :tu: 

8,8/10

 

Dan heb ik er meteen eentje voor je terug. :) 

Link to comment
Delen op andere websites

Tja... mijn relatie met deze band is een beetje vreemd. Vroeger heb ik dit album wel een paar keer opgezet, waar ik toen op zich wel genoot, maar op een gegeven moment begon ik me er vooral aan te ergeren op één of andere manier. Toen heb ik de plaat afgezet, en heb ik nooit meer iets van ze geluisterd. Geen idee wat het is, misschien wel vooral de stijl van de vocalen, maar er is gewoon iets waardoor ik en deze band totaal niet klikken. Het wordt dan ook niet hoger dan een 4 :N

 

 

Link to comment
Delen op andere websites

Ah Sun O))). Wat drone muziek betreft is dit volgens mij wel de bekendste. Ik snap aan de ene kant best goed waarom mensen dit fijne muziek kunnen vinden. Het is heel atmosferisch, bijna alsof je in een film speelt waar de muziek tijdens het filmen al aan toe gevoegd is. Ondanks dat het nummer 19 minuten duurt, verveelt het niet snel, maar na een nummer geluisterd te hebben ben ik toch wel toe aan iets anders. Of het beter is dan Jimi Hendrix? Dat denk ik persoonlijk niet.

6,5/10

 

Om het dan toch maar bij Drone muziek te houden. Earth vind ik zelf stukken beter dan Sun O))), omdat het simpelweg meer te bieden heeft op muzikaal gebied. En de artwork van dit album is ook te ziek voor woorden. :) 

Link to comment
Delen op andere websites

Ed Sheeran vind ik een van de meest overgewaardeerde artiesten van de laatste tijd. Hij heeft een goede stem en zijn muziek is niet verkeerd, maar is het zo veel beter dan de gemiddelde andere popartiest met een akoestische gitaar? Dat denk ik persoonlijk niet. Hij is gewoon nog een vis in de oceaan.

Maar goed, daar kan je een nummer natuurlijk niet op beoordelen. Ik vind dit zelf een van de betere nummers die hij geschreven heeft als ik dit zo hoor. Klinkt gewoon lekker rustig en is prima om te horen als je een keer in de kroeg bent.

7/10

 

Watch out where the huskies go, and don't you eat that yellow snow!

Link to comment
Delen op andere websites

Zappa _O_

 

Toevallig dat ik hier nu op stuit, ik ben de laatste dagen juist weer op een Zappa-binge. 'Don't Eat The Yellow Snow' geldt als een van zijn klassiekers, maar ik vind het niet héél representatief voor zijn sound. Wel qua lyrics, Zappa was gek op vunzigheid en absurdisme, maar deze track klinkt verder relatief doorsnee, als je het vergelijkt met de rest van z'n oeuvre. Toch een dikke 7.5, omdat het Frank-fucking-Zappa is.

 

 

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...