Jump to content

Rate het nummer boven je!


Jowx

Recommended Posts

Ik heb het nooit zo gehad met Royal Blood. Het klinkt mij altijd net te modern en dit nummer klinkt overal exact hetzelfde. Er is geen bridge te bekennen.

3/10

 

 

Maar eens een keer iets anders dan jullie van mij gewend zijn. 

Link to comment
Delen op andere websites

Hmm.. niks voor mij. De algehele sound vind ik meer irritant dan fijn om naar te luisteren, de zanglijnen (die het hele nummer wat lijken te domineren) vind ik weinig uitdagend en te zeurderig, wat ervoor zorgt dat het nummer naar mijn beleving nergens echt op gang komt. Ik kom echt niet verder dan een 2. :(

 

 

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Ik heb echt een hekel aan dit nummer, puur omdat het zo zeikerig klinkt. Dat kwam met name door de cover die overal op de radio te horen is. Dit origineel (?) is iets minder slecht, maar het raakt mij nog steeds niet. 

1/10

 

 

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb wel eens vaker van deze band gehoord, maar de muziek nooit een kans gegeven. Ik ben totaal geen fan van dit soort muziek, waarin je een emotioneel pianodeuntje hoort waar dan met een hoog stemmetje overheen gezongen wordt. Er zit ook geen afsluiting in het nummer, helaas vind ik het een en hetzelfde. 

3/10

 

Tijd voor wat lekker progressieve muziek. :) 

Link to comment
Delen op andere websites

Dit is voor mij typisch zo'n band die je altijd op affiches ziet staan maar waarvan ik totaal geen nummer van zou herkennen. Ik ben blij dat ik zojuist eventjes op dit topic heb geklikt, want dit nummer kan ik erg waarderen. Ik krijg er een beetje een ''Volbeat meets Ghost''-gevoel bij. Het nummer is naar mijn smaak soms ietwat eentonig of traag, maar komt toch regelmatig verrassend uit de hoek (03:08). Ik heb het met veel plezier geluisterd en heb mijn lijstje van ''artiesten waar ik nog eens naar zou moeten kijken'' weer uitgebreid.

 

 

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat iedereen inmiddels wel eens van Joost heeft gehoord met tracks als Scandinavian Boy, Kogels en meer. Ik vind zijn nummers vaak best oke om te horen als ik op feestjes ben of met mijn vrienden ben. Dit nummer is naar mijn mening iets minder dan zijn anderen. Verder is hij wel echt een hele relaxte gast.

6,5/10

 

 

Link to comment
Delen op andere websites

Valt me op dat je qua metal steeds donkerder gaat :p.

Ben helaas geen fan van deze metal (ben er nog niet over uit of het death- of doom-metal is).

Helaas een 4/10.

 

 

Ze komen ook naar graspop dit jaar en kijk er naar uit om ze te zien :D

Het is een waardige cover van Phil Collins, je moet vooral luisteren tot de drums losbarsten!

Bewerkt: door moechy
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...