Jump to content

Rate het nummer boven je!


Jowx

Recommended Posts

Wow man, wat een intro :puh: Safe meee! 

 

Wel grappig, perfecte intro... dan wordt het een beetje typisch 80ies... dan net wanneer je er genoeg van krijgt, een perfect tussenstukje en gaat het lekker door elkaar heen. Deze sla ik op... Tnx Bas! :D

91/100

 

 

xknoed.gif

Bewerkt: door NicolaB
Link to comment
Delen op andere websites

Best wel een heel lekker nummer, maar toch iets anders dan ik zelf van Mark Knopfler gewend ben. Midden in het nummer slaat het namelijk een beetje om naar country terwijl Mark met Dire Straits vooral rock speelde. 

8/10

 

 

Link to comment
Delen op andere websites

Hmm, ik vind het maar niets. Een beetje gemompel onder gepingel op een gitaar, als je het mij vraagt. Ik kan het waarderen dat dat gitaarmannetje voor de gelegenheid een grappig pakje heeft aangetrokken. Natuurlijk leidt dat vooral af van de muziek, een begrijpelijke keus, dus. Jammer ook dat de man om 1:55 niet meer de moeite neemt om door te zingen :N 

 

Ik klink wellicht wat negatief, maar het luistert vast lekker weg op de achtergrond tussen het geblèr van Giel Beelen ofzo. 5/10

 

 

 

Link to comment
Delen op andere websites

Tja, deze band ken ik eigenlijk alleen omdat er zoveel grappen over gemaakt worden. :7 Volgens mij is deze band een grindcore band, wat mij al niet zo aanspreekt, en als ik het zo hoor staat dit in mijn ogen toch wel onderaan in het genre. Ik ben een grotere fan van Carcass en Napalm Death, gezien hun muziek toch wat melodieuzer klinkt. Dit klinkt meer als een groepje boze tieners die het liefste alleen maar blastbeats en geschreeuw willen gebruiken. Begrijp mij trouwens niet verkeerd, ik ben een groot fan van gutturals, maar dit klinkt helemaal nergens naar.

2/10

 

 

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...
Op 27/01/2018 om 11:40, Bassieboy35 zei:

Doet me denken aan Saints Row 2, gezien die daar in zat

Mij aan Vice City (V-Rock)


Apart nummertje. Aan het begin raakte het me niet echt, maar op een gegeven moment vond ik het wel leuk worden.  Misschien moet ik er gewoon aan wennen en er naar durven luisteren ;p

Blijft wel goed in je hoofd zitten >.< 75/100

 

Bewerkt: door NicolaB
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb echt nooit iets gehad met dit soort muziek. Misschien is het voor mij net iets te melodisch of net iets te rustig. Slecht zou ik het niet noemen, maar het is simpelweg niet mijn smaak.

6/10

 

 

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Ik ben nooit een fan van Judas Priest geweest, de gitaren kunnen er altijd mee door maar de zang vind ik te zagerig. Desondanks is dit nog een redelijk nummer waardoor het toch een 6,5/10 krijgt.

 

Een iets compleet anders:

Voor de mensen die het origineel niet kennen (liedje zit al een tijd in men hoofd en krijg het er niet uit :7 )

 

Link to comment
Delen op andere websites

Tja, Kendrick Lamar heb ik eigenlijk helemaal niets mee. Zijn nummer Humble vind ik wel aardig, maar verder klinkt het in mijn ogen allemaal hetzelfde. De autotune in het begin doet t voor mij ook helemaal niet. De cover van de artiest met de viool die je plaatste doet mij ook niets. Persoonlijk vind ik het wel beter dan het origineel, maar weer klinkt het hetzelfde.

5/10

 

 

Link to comment
Delen op andere websites

Nice. Ik ben altijd bang als ik jouw posts zie staan dat ik dan bij een rustig begin, straks enorme rock en gebrul ga horen. Dus ik heb een team van mineur-scouts op verschillende momenten van het nummertje gezet. De weg is tijdelijk mijnvrij verklaard.

Nu helemaal luisteren.

 

Best nice. Doet me een beetje denken aan die nummers van Vampire: the masquerade (zie spoiler)

 

 

Bewerkt: door NicolaB
Link to comment
Delen op andere websites

IK heb eigenlijk geen idee waarom het ineens een trend binnen de popmuziek om een geforceerd hoog stemmetje op te zetten. Ik heb er in ieder geval helemaal niets mee en hoor liever een zanger of zangeres die een normale stem opzet. Qua riffs is het wel lekker gespeeld. De bas maakt het nummer wel af en komt goed op de voorgrond. Echter lijkt de bassist niet veel te kunnen improviseren gezien het nummer voor 90% uit het zelfde deuntje bestaat. Beetje jammer. :( 

6,5/10

 

Deze man is een genie. Puur talent.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...