Jump to content

Beter dan ...


Amfetamientje

Beter dan ...  

57 leden hebben gestemd

  1. 1. Heb jij het gevoel vaak beter te zijn dan andere

    • Ja
      28
    • Nee
      29


Recommended Posts

  • Reacties 36
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Amfetamientje

    4

  • ThunderDuck

    3

  • JasonStatham

    2

  • SpacyColours

    2

Ik heb zelf vaak het gevoel dat ik wat meer professioneel of serieus reageer in spellen dan mijn klasgenoten/vrienden. Maar nee, ik heb eigenlijk maar een paar dingen waar ik denk dat ik beter in ben dan andere..

Link to comment
Delen op andere websites

Varieert toch, niet? In de klas heb ik toch vaak de gedachte een veel groterekennis te hebben dan de rest om me heen, wat daarna wel vaak wordt bevestigd. Toch kamp je dan wel met momenten van onzelfzekerheid en het denken dat de ander beter is dan jou, of dat dan ook daadwerkelijk zo is niet zozeer te bewijzen maar zit voornamelijk in je eigen hoofd.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb ook ja gestemd. Alles gaat gewoon lekker in het algemeen (veel beter dan een paar jaar geleden). School gaat goed, ben blij met m'n vakken, in de liefde ook :$

En nu dan de echte vraagstuk. Ik voel me soms wel iets beter dan andere. Helemaal niet hier op het forum of ergens anders waar je de personen niet persoonlijk kent (dus ook niet als je zwaar ownt in MW2 :puh:). Als ik soms in een klas zit, dan denk ik ook echt van 'Hoe komen die nou op vwo?' Op msn vragen ze echt de hele tijd alles, want ze kennen Google blijkbaar niet. Kom op zeg, als je iets gaat vragen aan iemand als je het zelf op Google kan vinden, dan ben je echt dom bezig. Dat zijn ook wel de enige momenten dat ik me iets beter vind dan die andere persoon, maar verder noem ik mezelf gemiddeld.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Gestemd voor nee, niet door te weinig zelfvertrouwen, maar door voldoende zelfkennis.

Soms ben ik beter dan anderen, maar op veel terreinen zijn anderen beter, en door dát te erkennen zit ik tóch lekker in mijn vel. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb JA gestemd.

Ik ben totaal niet een ego, of eigen dunk achtig.. maar het gevoel dat je beter bent dan andere heeft iedereen denk ik wel eens. Niet dat je het dan bent, maar goed.

Met gym bijvoorbeeld, dan zie ik mensen dingen doen waar ik van denk.... :bonk:

Nja, zoiets :clown:

Link to comment
Delen op andere websites

Soms voel ik mezelf wel eens beter dan iemand. Een paar maanden terug, bijvoorbeeld. We hadden het over topografie in de klas. Dus de leraar vroeg voor de grap aan een persoon:

"persoon", waar ligt Frankrijk? En toen wees die persoon ergens naar finland toe. Daarna vroeg de leraar het aan een vriendin van die persoon en die wees toen ergens naar Marokko toe.

Op dit soort domme momenten van iemand anders voel ik me wel beter.

Link to comment
Delen op andere websites

Leuke stelling, ik heb Ja geantwoord.

Ik ben niet egoïstisch of iets in die richting, het tegenovergestelde zelfs. Ik vind vaak dat andere beter zijn als ik, en mijn zelfrespect ligt ook vrij laag. Maar als ik nu hier op het moment van typen dit schrijf, en dus helemaal helder ben. Denk ik toch dat ik het wel prima heb, ik heb een goed leventje, een leuke groep vrienden het gaat goed in de liefde. Mijn thuissituatie tussen mijn ouders en mij is ook redelijk oké en ik heb geen moeilijke ouders op de meeste gebieden. Ze zijn dus niet streng, maar ze voeden wel goed op. Maar ook denk ik dat ik meer heb bereikt dan een menig andere 14 jarige. Zo sta ik geregeld op het podium voor theater/zang en heb ik leuke hobby's die ik goed kan uitoefenen ook al zijn het wat duurdere hobby's. Vaak als vrienden zitten te vertellen, en ze vertellen dat ze dan zich het hele weekend hebben zitten vervelen en hebben zitten schooien bij hun ouders of ze wat leuks konden gaan doen. En dan als ik dan terug denk aan mijn weekend, en dan kom ik. Tja, ik heb een geweldige gezellige zaal vermaakt met een toneelstuk waar ik hartstikke leuk en meewerkend publiek had. Dan vind ik me op zon moment toch wel beter als andere, en ook als we bijvoorbeeld iets voordragen. Dan zie ik soms wel kereltjes van mijn leeftijd op de eerste rij zitten, en dan ben ik toch stiekem heel trots op mezelf. Dus ondanks het met mij nu op dit moment niet zo heel goed gaat, stem ik ja!

Link to comment
Delen op andere websites

  • 6 years later...

In mijn ogen is niemand een beter mens, aangezien niemand gelijk aan elkaar is. Iedereen is namelijk uniek. Verder is gewoon geen eenduidige voor beter. Aangezien iedereen zijn eigen kwaliteiten heeft, is geen mens te vergelijken. Ik walg dan ook van mensen die altijd denken dat ze heel wat zijn en zich beter voelen dan anderen. Ik heb dus nee gestemd.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...