Jump to content

Beter dan ...


Amfetamientje

Beter dan ...  

57 leden hebben gestemd

  1. 1. Heb jij het gevoel vaak beter te zijn dan andere

    • Ja
      28
    • Nee
      29


Recommended Posts

Ik heb een extreem minderwaardigheidscomplex, waardoor ik ook vaak somber ben. duh.gif

Haha, bullshit!

Soms heb ik het gevoel dat ik beter ben dan een ander en af en toe denk ik zelfs ergens excellent in te zijn en niemand die mij dan kan verslaan. Maar ik laat het niet graag blijken, dat lijkt mij geen fijne eigenschap. Maar ook met regelmaat heb ik het idee ergens minder in te zijn, en als het uitkomt, aarzel ik ook niet om de ander een compliment uit te delen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 36
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Amfetamientje

    4

  • ThunderDuck

    3

  • JasonStatham

    2

  • SpacyColours

    2

Ik heb een extreem minderwaardigheidscomplex, waardoor ik ook vaak somber ben. duh.gif

Haha, bullshit!

Soms heb ik het gevoel dat ik beter ben dan een ander en af en toe denk ik zelfs ergens excellent in te zijn en niemand die mij dan kan verslaan. Maar ik laat het niet graag blijken, dat lijkt mij geen fijne eigenschap. Maar ook met regelmaat heb ik het idee ergens minder in te zijn, en als het uitkomt, aarzel ik ook niet om de ander een compliment uit te delen.

Excellent in iets (dat niemand beter is) zou ik me echt niet kunnen voorstellen. Dat klinkt ook eerder als een beperking in mijn ogen, dan dat je daardoor integraal excelleert.

Ik heb geen minderwaardigheidscomplex, ik probeer mezelf ook niet te overschatten.

Anchored at the lowest bottom or Risen to the highest top, lost- it or are about to obtain it. Accept your current status quo before you proceed...

Link to comment
Delen op andere websites

Excellent in iets (dat niemand beter is) zou ik me echt niet kunnen voorstellen.

Oh, maar zo bedoelde ik het niet! Ik bedoelde het zoals Van Dale het zou beschrijven: uitstekend of voortreffelijk in iets zijn.

Ik ben nergens beter in dan alles en iedereen. Misschien aan mijn pikkie trekken, maar dat telt vast niet.. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Excellent in iets (dat niemand beter is) zou ik me echt niet kunnen voorstellen. Dat klinkt ook eerder als een beperking in mijn ogen, dan dat je daardoor integraal excelleert.

Ik heb geen minderwaardigheidscomplex, ik probeer mezelf ook niet te overschatten.

Anchored at the lowest bottom or Risen to the highest top, lost- it or are about to obtain it. Accept your current status quo before you proceed...

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, ik kan veel beter gamen dan de meeste mensen (daarmee bedoel ik mensen die in GTA bijvoorbeeld 10000 keer doodgaan, 500 keer naar de Pay'n'Spray gaan en de hele tijd missies falen enzo :7)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...