Jump to content

[2009] De Uitslag!


Dutchy3010

Recommended Posts

Uitslag GTAForum Awards 2009

Het heeft enige tijd geduurd, maar dan heb je ook wat. Iedereen bedankt voor het stemmen. Bij sommige categorieën was het erg spannend, dus elke stem was van belang.

In tegenstelling tot vorig jaar, hebben we besloten naast de standaardbeloningen bij enkele winnaars een extraatje te geven in de vorm van een promotie. Dit zijn in alle gevallen promoties die er toch al aan zaten te komen, maar op deze manier maken ze de forumawards van dit jaar nog een beetje feestelijker dan ze al zijn. Het mag duidelijk zijn dat dit niet automatisch betekend dat dit in de toekomst ieder jaar zal gebeuren bij de awards.

Award_badge_2009.png

De badge is ontworpen door Kai-Shockwave. Speciaal bij deze awards was dat de de andere badge die lang gelijk ging met de beste award badge, ook gemaakt was door Kai-Shockwave.

Ledengroepen

Beste_lid_2009.pngBeste_superlid_2009.pngBeste_megalid_2009.pngBeste_moderator_2009.png

Uitzonderlijke kwaliteiten

Abn_trofee_2009.pngBehulpzaamste_lid_2009.pngBeste_debater_2009.pngBeste_gameskenner_2009.png

Beste_graphicus_2009.pngBeste_modder_2009.pngBeste_multiplayer_2009.pngBeste_savegamer_2009.png

Beste_sfeermaker_2009.pngComputerexpert_2009.pngGrappigste_lid_2009.pngBeste_signature_2009.png

Grand Theft Auto fanaten

Beste_trilogy_kenner_2009.pngBeste_stories_kenner_2009.pngBeste_gta_iv_kenner_2009.pngBeste_gta_cw_kenner_2009.png

Site, forum & wiki

Beste_modificatie_2009.pngBeste_pagina_op_wikigta_2009.pngBeste_project_2009.pngBeste_screenshot_2009.png

Beste_topic_2009.pngBeste_tutorial_2009.pngUitspraak_van_het_jaar_2009.png

Carrière Awards

Beste_comeback_2009.pngBeste_nieuwkomer_2009.pngBeste_veteraan_2009.png

Prijzen

Bierbuikje > Promotie naar Superlid.

.Senne > Promotie naar Megalid.

Beagle > Promotie naar Moderator.

Kai-Shockwave > Promotie naar Megalid.

Flitskikker > Moderator van Computer Talk.

Jon-asses > Pinned topic in Graphics Forum.

Puma > Reclame voor zijn mod(s) op WikiGTA.

DYOM > Reclame op WikiGTA

IV Open Tournaments > Reclame op Frontpage.

Alle anderen krijgen extra inboxruimte.

Gerelateerde topics:

Categorieën Forum Awards

Vragen en Uitleg

Nominatie Ronde

Awardbadge Contest

Stemlokaal

Bewerkt: door Lantyz
Badges opnieuw geüpload
Link to comment
Delen op andere websites

Best grond modder :puh:

Wel overduidelijk dat het blauwe kleurtje erg in de smaak valt bij stemmen. Desondanks toch gefeliciteerd aan iedereen. :)

Teleurgesteld? Volgende keer beter he!

Link to comment
Delen op andere websites

Gefeliciteerd winnaars. :) Jowx sleept er zomaar vier vijf zelfs in de wacht.. 71jldv.jpg

@tweede hierboven: Inderdaad, zo los zijn ze iets mooier.

Bewerkt: door TomHagen
Link to comment
Delen op andere websites

Iedereen die gewonnen heeft, gefeliciteerd met jullie prijzen!

Ook iedereen die op mij heeft gestemd als beste Multiplayer en op mijn Tutorial, hardstikke bedankt! Geeft me weer motivatie om door te gaan! :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Gefeliciteerd winnaars. :) Jowx sleept er zomaar vier in de wacht.. 71jldv.jpg

5 :puh:

@hierboven: Inderdaad, zo los zijn ze iets mooier.

Ik zat er al van te kijken 'He!? :{' toen ik ze zag, hopelijk komen er nog een V2 van alles zoals ze er normaal uit zagen :puh:

Buiten dat feliciteerd ik iedereen met de behaalde prijzen :)

Bewerkt: door Zamg0d1
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...