Jump to content
Joriz

Chinatown Wars eindelijk te koop voor iPhone!


Eindelijk is het zover. Grand Theft Auto: Chinatown Wars is eindelijk te koop in Appstore van Apple. In GTA: Chinatown Wars draait alles om hoofdrolspeler Huang Lee, de zoon van een machtig kopstuk in de misdadige wereld van de triades. Tijdens onderlinge ‘onenigheid’ met een rivaliserende bende legt Huang Lee’s vader het loodje. Huang Lee keert noodgedwongen huiswaarts en wordt geacht om in Liberty City een erfstuk, een zwaard, af te leveren bij de familie. Bij aankomst op het vliegveld gaat het direct al mis en wordt Huang Lee welkom geheten met een kogelregen. Vanaf dit moment ontstaat een wilde achtbaanrit geheel in de stijl van Grand Theft Auto, inclusief tussenfilmpjes en klassieke GTA gameplay.

gallery_1_5_16469.jpg

Het spel is grafisch één van de beste spellen voor op de iPhone, het spel komt grafisch en qua functies namelijk redelijk overeen met de Nintendo DS versie. Het spel heeft helaas niet zoveel muziek als de PSP versie, echter heeft de Apple versie van het spel wel Independence FM waarmee je muziek van je eigen iPod kan afspelen waardoor het spel eigenlijk oneindig muziek heeft zolang je het zelf op je iPhone zet.

Chinatown Wars is maar liefst 188 MB groot en kan dus enkel via iTunes en WiFi worden gedownload. Het spel werkt zowel op de iPhone en iPod Touch met firmware 3.1.2 (of hoger).

Grand Theft Auto: Chinatown Wars is verkrijgbaar via iTunes voor slechts € 7.99

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Ik ben zo vrij geweest wat screenshots te nemen van het spel om te tonen hoe het eruit ziet:

2j5ighu.png

Vliegtuig in de begincutscène van het spel

30m4kr7.png

Deel van het vliegveld, waar je toekomt in het begin

4rxhlt.png

Leuke touchscreen interactie bij het stelen van een auto (gelijkwaardig aan DS)

xpaqtv.png

Sportauto bij een savehouse dat je kan kopen eenmaal je het geld hebt

sphfud.png

Faustin's (?) huis in Hove Beach, waar je ook een sportwagen vindt

15guzde.png

Het monument op soldier's Plaza naast Outlook Park

28l7vyt.png

De billboards van Times Square/ Star junction

Het spel ziet er echt prachtig uit, en ik vind het geweldig om te zien hoe alles perfect overeenkomt met GTA IV's Liberty City. Ik kan zo mijn weg terugvinden. ^^

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Echt een heel leuk spel, ik vind hem mooier dan op de ds, maar dat is mijn mening, zal 'ik moest GTA chinatown wars spelen' een goed excuus zijn. Waarom je je huiswerk niet hebt gemaakt, door het spel ben ik me huiswerk vergeten, nou ja morgen eerste uur vrij maak ik het dan wel, als ik de verleiding kan weerstaan :puh:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik heb nog nooit eerder GTA op een handheld gespeeld, en de laatste keer dat ik een 2D GTA heb gespeeld is toch alweer 10 jaar geleden. Is weer ff wennen, maar idd een van de beste games voor de iPhone :tu:

Gta Chinatown wars en gta 1 en 2 zijn gewoon 3D hoor :Y

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Dat heet top down view geloof ik, maar ik zeg ook altijd 2D. Is effe makkelijker.

Ik moet eens gauw Itunes punten kopen, ik kan niet wachten om het te spelen. Dan is die ipod toch ergens nuttig voor. Normaal gebruik ik altijd me Blackberry voor muziek email en internet.

Bewerkt: door doesthematter

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ziet er wel leuk uit.De graphics zijn geslaagd maar de besturing lijkt moeilijk. :Y

Missies waar je binnen een bepaalde tijd zoveel auto´s moet jatten en dat soort missies vind ik drie keer niks, het schieten en auto´s open breken molotov cocktails maken en al dat soort dingen zijn geweldig. En de humor in de filmpjes ook, vooral bij Uncle Kenny. En race missies zijn ook zo kut, maar vrij rond rijden in een auto lukt prima.

Bewerkt: door doesthematter

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...