Jump to content

Ghost Legion - Clan talk


BoerBanaan

Recommended Posts

Gatverdamme! De meeting! Helemaal vergeten :N

Was naar het stad met vrienden..

Maakt niet zo veel uit, we hebben nog niet gefilmd want ik ben nogal druk met huiswerk en vanavond moet ik trainen

Edit: Pagina 2 :7

Alweer iets om te vier met :bier::puh: of met frisdrank :7

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 3.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • BoerBanaan

    692

  • Dr.Oppai

    427

  • Casss

    231

  • Cabyon

    182

Top Posters In This Topic

Posted Images

Sorry dat ik zo inactief ben jongens... Misschien is het beter als onze huidige co-leader mijn taak overneemt, en ik zijn taak? Zeg jullie mening eens :)

Ik ben het er wel mee eens dat je te inactief bent, en ik denk dat Thegodfather je taak prima kan overnemen en jij die van hem natuurlijk :Y

Owja trouwens: Àls thegodfather nieuwe leader wordt, moet hij wel accepteren dat hij misschien later weer terug gaat naar z'n oude rank en Dakendak zijn taak weer overneemt

Bewerkt: door BanaanDaan
Link to comment
Delen op andere websites

Sorry dat ik zo inactief ben jongens... Misschien is het beter als onze huidige co-leader mijn taak overneemt, en ik zijn taak? Zeg jullie mening eens :)

Ik ben het er wel mee eens dat je te inactief bent, en ik denk dat Thegodfather je taak prima kan overnemen en jij die van hem natuurlijk :Y

Owja trouwens: Àls thegodfather nieuwe leader wordt, moet hij wel accepteren dat hij misschien later weer terug gaat naar z'n oude rank en Dakendak zijn taak weer overneemt

:). Ik denk dit ook. Komt er iemand in de server?

Link to comment
Delen op andere websites

Sorry dat ik zo inactief ben jongens... Misschien is het beter als onze huidige co-leader mijn taak overneemt, en ik zijn taak? Zeg jullie mening eens :)

Ik ben het er wel mee eens dat je te inactief bent, en ik denk dat Thegodfather je taak prima kan overnemen en jij die van hem natuurlijk :Y

Owja trouwens: Àls thegodfather nieuwe leader wordt, moet hij wel accepteren dat hij misschien later weer terug gaat naar z'n oude rank en Dakendak zijn taak weer overneemt

ik ben er wel voor hoor om leader te worden,en trouwens:ik wou ook net zeggen van als dakendak weer terug komt dat ik vind dat hij dan weer leader moet worden dus maak je je daar maar geen zorgen over :Y

en trouwens dakendak:ben je nog in de server?ik wil wel joinen.

Bewerkt: door thegodfather91
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...