GTAGames.nl
Joriz

Tweede introductiefilmpje Red Dead Redemption online!

31 berichten in dit onderwerp

NEEEE!!! Alleen maar voor de PS3 en Xbox360? :cry: :cry: het leek me zo'n geweldig spel :cry::-(:N

Ben de laatste tijd erg veel op m'n ps3 bezig, dus mij hoor je niet klagen. :puh:

Ziet er een goed spel uit, komt zeker terecht in mijn collectie.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites
GTAGames.nl

Supertoll! Ik kijk die trailer morgen wel, ik ga nu slapen :zz: .

Deze game is echt supervet, maar er komen ook veel andere vette games. zoals BF:BC2 (heb beta gespeeld, goedgekeurd :puh: ) en het veel te brute God of War III (Heb ik ook een beta demo van, veel te bruut: Je pakt iemand vast, rent met hem als levend schild door een horde mensen heen, rukt z'n kop eraf en smijt hem weg :puh: BRUUT! ) Maar deze lijk me ook vet. Ik zie nog wel waar ik mijn kast dit jaaar mee ga aanvullen, voorlopig vermaak ik me nog wel met MW2 (begint wat minder te worden), BF1943 (blijft leuk) en LBP :) .

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

De leuke games blijven maar komen en een maand ervoor komt heavy rain uit :D

Leuk leuk leuk :puh:

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

GTA op een paard, het kan niet mooier... Death Inc. is blij, dit wordt de 2e game voor onze clan om te gaan spelen!

Een hele gave video trouwens, je kan er wel aan zien dat de RAGE en EUPHORIA engines naar hartelust worden gefinetuned door R*. Ik dan ook echt niet wachten op het volgende GTA deel op deze engine, maar ach.. Tot die tijd maar even paardrijden dan. :D

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

dit word geweldig :D

kan niet wachten

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik wist al dat ik hem ging kopen maar elke trailer geeft me steeds minder geduld, dus nu kan ik echt niet meer wachten. :7

Maar gelukkig heb ik vrij op 30 april dus kan ik hem al vroeg gaan halen! :D

30 April is koninginnen dag!

winkels gesloten.

hij komt speciaal in Nederland 29 April in de rest van Europa moeten ze nog 1 dag wachten

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Deze ga ik echt halen hoor! Lijkt me een geweldig spel om te spelen en ook de graphics zijn fantastisch.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Wat fijn toch dat ik 'm al op 29 april kan halen, scheelt me toch weer een dag langer wachten ^_^ Dat kan ik namelijk niet...

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Wat fijn toch dat ik 'm al op 29 april kan halen, scheelt me toch weer een dag langer wachten ^_^ Dat kan ik namelijk niet...

Lang leve koninginnendag! :D

Bewerkt: door Kenny-Petrovic

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

hij lijkt me zo vet =D

ik heb m net besteld :Y

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Een zeer uitdagende game voor mij die ik zeker ga kopen. Geweldig dat het er zo fantastisch goed gaat uitzien en in zo'n grote open speel wereld ga je, je haast nooit vervellen (lijkt me). Lekker dat ze voor deze game de ''Rockstar Advanced Game Engine'' gebruiken aangezien die bij GTA: IV ook goed werkt en het zorgt natuurlijk voor de prachtige graphics. Ook leuk dat ze het 'slow down target systeem' gebruiken uit Call of Juarez, wat uiteraard zorgt voor mooie shoot matches. Ben zeker beniewd naar deze game, laat het wilde westen maar komen! :bier:

Red eye zat al in red dead revolver

dit wordt echt een vette game kan al niet meer wachten:P

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik wist al dat ik hem ging kopen maar elke trailer geeft me steeds minder geduld, dus nu kan ik echt niet meer wachten. :7

Maar gelukkig heb ik vrij op 30 april dus kan ik hem al vroeg gaan halen! :D

30 April is koninginnen dag!

winkels gesloten.

hij komt speciaal in Nederland 29 April in de rest van Europa moeten ze nog 1 dag wachten

Wij hebben geen koninginnen dag in België. ;)

En het is gewoon een vrije dag die gekozen is door de school. (een facultatieve vrije dag)

Dus de winkels zijn hier wel open. :Y

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Zekerheidje dit! Aangezien MW2 tegenvalt moet ik ook echt iets nieuws hebben. ;)

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

ziet er goed uit!

Ik ga hem zeker kopen!

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Die game Lijkt zeer goed gta 4, Vooral Toen hij een molotov wierp dus ik ga hem ook zeker kopen :tu:

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet lid zijn om te kunnen reageren

Een account aanmaken

Registreer je voor een eigen account. Het is snel en makkelijk!

Nu registreren

Inloggen

Heb je al een account? Log hier in.

Nu inloggen

• Recent actief   0 leden

Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.