Jump to content
Joriz

GTA4 Episodic content komt naar PC en Playstation 3!


Eindelijk heeft Rockstar Games aan ons bevestigd dat de downloadbare content van Grand Theft Auto IV ook naar de PC en Playstation 3 komt. Zowel GTA The Lost and Damned en GTA The Ballad of Gay Tony zullen al op 30 maart 2010 uitkomen en los downloadbaar zijn via Windows Live en PlayStation Network. Take Two Interactive (de eigenaar van Rockstar Games) concludeerde al eerder dat ze de downloadbare content te laat hadden uitgegeven voor XBox 360 en dat dit eigenlijk sneller achter de release van GTA4 zelf aan had gemoeten. Dit is waarschijnlijk ook de reden dat beide downloadbare content nu tegelijk in maart uitkomen.

med_gallery_1_129_59899.jpg

Naast de los downloadbare content voor de mensen die Grand Theft Auto IV al hebben zal tevens weer een Grand Theft Auto: Episodes from Liberty City pakket uitkomen voor zowel PC als Playstation 3 voor mensen die nog geen Grand Theft Auto IV hebben. De Episodes from Liberty City bevat tevens enkele extra radiostations en natuurlijk al vele opties die al in GTA4 zaten zoals multiplayer voor 32 spelers en videoeditor (enkel PC).

Op dit moment is er nog geen verdere informatie bekend over de prijs. Waarschijnlijk zal Episodes from Liberty City rond de 50 euro kosten en de los downloadbare episodic content rond de 20 euro. Alle zijn vanaf 30 maart 2010 beschikbaar en reeds te downloaden via Xbox LIVE Marketplace.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Waaat? Echt niet.. Volgens discovery webshop is de leverdatum nog steeds 30/03/2010 :) Dusehh, beter krijg ik hem ook op die dag binnen anders ga ik schelden :puh:

Sowieso bullsh onzin

instoresnow.gif

Staat nog steeds op de Rockstar website :D

EDIT2: Godverdorie! Due to a last minute game submission request from Sony Computer Entertainment Europe to edit some of the in-game Liberty City radio station, television, and internet content – we are forced to delay the worldwide release of Grand Theft Auto: Episodes from Liberty City for both PlayStation 3 and PC for an extra two weeks. :cry:

Wat een poep zooi :S

En allemaal weer dankzij die *pieeep* Playstation en dat *pieeep* Sony he.. :? Sjezus.. Misschien dat we dan toch de originele radiostations er ook bij krijgen bij de PS3 en PC met EfLC?

"This was a tough decision but with a simultaneous release, everyone can experience multiplayer simultaneously, take part in online events together, be on level ground on leaderboards, etc"

Als we nou allemaal een comment plaatsen.. Dat wij PC spelers het echt, echt helemaal niet erg vinden dat we dan een klein beetje voorlopen op de PS3 bij de leaderboards.. Dat het echt niet zo heel erg is... Vinden we echt niet erg.. En dan heel zielig kijken.. Zouden ze de PC versie dan alsnog op 30 maart releasen? :engel:

:7 vast wel hè? :-(

@hieronder: :( Bah.. Ik dacht.. Dan is m'n schoolexamen week voorbij, krijg ik lekker dinsdag EfLc binnen.. LEkker gamen, niets meer aan m'n hoofd.. En dan wordt ie verdomme verzet! Beter krijg ik hem dan wel op vrijdag binnen. En niet pas na het weekend.. Anders wordt ik echt zó woeden..verdrietig he! :O

Bewerkt: door Mythbuster

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Waaat? Echt niet.. Volgens discovery webshop is de leverdatum nog steeds 30/03/2010 :) Dusehh, beter krijg ik hem ook op die dag binnen anders ga ik schelden :puh:

Rockstar zelf heeft via FaceBook aangekondigd dat de releasedatum naar 16 april is verzet. :Y

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...