Jump to content
Joriz

GTA4 Episodic content komt naar PC en Playstation 3!


Eindelijk heeft Rockstar Games aan ons bevestigd dat de downloadbare content van Grand Theft Auto IV ook naar de PC en Playstation 3 komt. Zowel GTA The Lost and Damned en GTA The Ballad of Gay Tony zullen al op 30 maart 2010 uitkomen en los downloadbaar zijn via Windows Live en PlayStation Network. Take Two Interactive (de eigenaar van Rockstar Games) concludeerde al eerder dat ze de downloadbare content te laat hadden uitgegeven voor XBox 360 en dat dit eigenlijk sneller achter de release van GTA4 zelf aan had gemoeten. Dit is waarschijnlijk ook de reden dat beide downloadbare content nu tegelijk in maart uitkomen.

med_gallery_1_129_59899.jpg

Naast de los downloadbare content voor de mensen die Grand Theft Auto IV al hebben zal tevens weer een Grand Theft Auto: Episodes from Liberty City pakket uitkomen voor zowel PC als Playstation 3 voor mensen die nog geen Grand Theft Auto IV hebben. De Episodes from Liberty City bevat tevens enkele extra radiostations en natuurlijk al vele opties die al in GTA4 zaten zoals multiplayer voor 32 spelers en videoeditor (enkel PC).

Op dit moment is er nog geen verdere informatie bekend over de prijs. Waarschijnlijk zal Episodes from Liberty City rond de 50 euro kosten en de los downloadbare episodic content rond de 20 euro. Alle zijn vanaf 30 maart 2010 beschikbaar en reeds te downloaden via Xbox LIVE Marketplace.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Ik weet niet of ik het hier in dit topic mag vragen, maar als je de apparte versie koopt inde winkel.

Hoe je dan nog dezelfde account voor multiplayer? :?

Nee, het zijn 2 apparte games los van elkaar. Je hebt uiteraard je eigen account maar je stats en dergelijke horen niet bij elkaar.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

mooi nieuws, maar of ik hem ga kopen, nee, ik download hem wel.

Dit mag dan mooi nieuws zijn, wij pc gamers worden wss weer net zo hard genaaid als met gta4 zelf, het meot weer geprot worden en word wss net zo crap gedaan.

Er komt enkel nieuwe content zoals wapens, voertuigen en mission scripts bij, niks van nieuwe visuals. Dus het boeit niet zoveel dat het een port is.

Overigens zijn de 360 textures 256×256 en de PC textures 512×512, oftewel de PC textures zijn twee keer zo groot, wat het al helemaal geweldig maakt voor de PC bezitters!

Ik ga hem ook zeker nog een keer downloaden. :Y

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik weet niet of ik het hier in dit topic mag vragen, maar als je de apparte versie koopt inde winkel.

Hoe je dan nog dezelfde account voor multiplayer? :?

Nee, het zijn 2 apparte games los van elkaar. Je hebt uiteraard je eigen account maar je stats en dergelijke horen niet bij elkaar.

Dus je hebt een andere rank?

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

whahaaa al die xbox eigenaren zijn zo keihard genaaid whahaaaa

Wat kan het ons nu schelen? :7 Jullie moeten nu gewoon blij zijn dat jullie het kunnen spelen, ligt het aan ons dat jullie die DLC niet hebben gehad? De enige die ik hier vaak heb over horen zeiken zijn de PS3-eigenaars.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik snap niet dat sommige mensen zo triest kunnen reageren op dit nieuws, erg jammer weer.

Verder wil ik iedereen veel plezier wensen en ik als (360 bezitter) vind het echt de moeite waard om de Episodes in huis te halen! :bier:

Denk nou na , nieuwe DLC's '' Exclu '' op Xbox 360. Neem nou bijvoorbeeld mij : Op elke console die ik heb .. heb ik wel een GTA. En die TBoGT was ' Exclusief ' op Xbox 360. Dus ben ik gewoon Xbox gaan kopen. En nu word aangekondigd dat het ook op PS3 & PC komt. Is toch egt k*t ?

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

mooi nieuws, maar of ik hem ga kopen, nee, ik download hem wel.

Dit mag dan mooi nieuws zijn, wij pc gamers worden wss weer net zo hard genaaid als met gta4 zelf, het meot weer geprot worden en word wss net zo crap gedaan.

Er komt enkel nieuwe content zoals wapens, voertuigen en mission scripts bij, niks van nieuwe visuals. Dus het boeit niet zoveel dat het een port is.

Overigens zijn de 360 textures 256×256 en de PC textures 512×512, oftewel de PC textures zijn twee keer zo groot, wat het al helemaal geweldig maakt voor de PC bezitters!

Ik ga hem ook zeker nog een keer downloaden. :Y

klinkt idd geweldig, in de praktijk is dat echter anders, zo is met gta4 zelf gebleken

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik snap niet dat sommige mensen zo triest kunnen reageren op dit nieuws, erg jammer weer.

Verder wil ik iedereen veel plezier wensen en ik als (360 bezitter) vind het echt de moeite waard om de Episodes in huis te halen! :bier:

Denk nou na , nieuwe DLC's '' Exclu '' op Xbox 360. Neem nou bijvoorbeeld mij : Op elke console die ik heb .. heb ik wel een GTA. En die TBoGT was ' Exclusief ' op Xbox 360. Dus ben ik gewoon Xbox gaan kopen. En nu word aangekondigd dat het ook op PS3 & PC komt. Is toch egt k*t ?

Alsof ik niet weet dat het alleen maar om het 'geld' gaat. De fans hebben hier niets mee te maken, neem dit bericht die ik in een ander topic plaatste:

''Het draait inderdaad bij de meeste Game designers alleen maar om het geld en het succes rondom een game. We dachten allemaal dat de Extra content exclusief voor de Xbox 360 zou blijven vanwege het geld dat Microsoft aan Rockstar Games heeft betaald, maar aangezien de Episodes geen groot succes op de Xbox 360 hebben geboekt laten ze het alsnog voor de Playstation 3 en PC komen. Lijkt me een niet al te slimme zet van Rockstar Games, aangezien veel gamers Rockstar al in de steek hebben gelaten vanwege de (tijdelijke) Extra Content. Het draait dus alleen maar om geld en deze stap hebben ze gezet om een nog betere omzet te draaien. Beetje flauw van Rockstar Games maar ook wel weer logisch als je het van de andere kant bekijkt.''

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Gelijk de CD rom versie kopen dan, M$ staat lekker voor lul. Sorry dat ik het zeg, maar M$ mag mijn reet hellemaal schoon likken ( niet letterlijk natuurlijk )

Eerst de boel een beetje lekker maken, nou volgens mij hebben ze die 50 miljoen nooit betaald. Ze hebben gewoon net zo lang zitten drammen tot het opperhoofd zei. Oke een half jaartje eerder.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...