Jump to content

Windows XP vervangen door Win 7


Casss

Recommended Posts

  • Reacties 47
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Casss

    21

  • TomFurga

    7

  • wesley123

    5

  • Hayte

    4

Hij is geinstaleerd :D, ik weet niet wat Hochstenbach gelult heeft want mijn PC met nu Windows 7 Ultimate is sneller dan xp.

[...]

Niet zo snel mister Wiseguy, dit is niet te vergelijken, een Windows installatie word geleidelijk langzamer naarmate je meer programma's installeert en je hem meer gebruikt. Gooi je er een nieuwe installatie van welk besturingssysteem dan ook erop dan zal dat weer sneller lopen omdat het helemaal 'schoon' is. Je kan alleen maar 2 echte schone installaties met elkaar vergelijken.

Bewerkt: door Galiorix
Link to comment
Delen op andere websites

Niet zo snel mister Wiseguy, dit is niet te vergelijken, een Windows installatie word geleidelijk langzamer naarmate je meer programma's installeert en je hem meer gebruikt. Gooi je er een nieuwe installatie van welk besturingssysteem dan ook erop dan zal dat weer sneller lopen omdat het helemaal 'schoon' is. Je kan alleen maar 2 echte schone installaties met elkaar vergelijken.

En toch is windows 7 in verhouding sneller dan xp.

Want je kan eigenlijk niet verwachten dat windows 7 net zo snel is als xp op dezelfde hardware.

Windows XP is 9 jaar oud en is gemaakt voor de hardware die er toen was.

Nu is de harware veel beter. En windows 7 is gemaakt voor de harware van nu.

En omdat windows 7 bijna net zo snel is als XP is het in verhouding een stuk sneller.

Link to comment
Delen op andere websites

En omdat windows 7 bijna net zo snel is als XP is het in verhouding een stuk sneller.

Dat is logica van niks. Dat is zoiets als dit:

Een Ferrari F40 heeft een top snelheid van 324 km/h, terwijl de nieuwere Ferrari F430 315 km/h haalt. Maar omdat de F40 gemaakt is voor de weg of voor mijn part met een motor van ruim 20 jaar geleden, is de F430 in verhouding sneller?

Je zou juist verwachten dat Windows XP compatibiliteits problemen krijgt met de nieuwe hardware en niet goed weet wat het er mee aan moet, in plaats van dat je alleen maar goed praat dat Windows (onnodig) logger en langzamer word.

Maar dat zijn just my 2 cents.

Bewerkt: door Galiorix
Link to comment
Delen op andere websites

En toch is windows 7 in verhouding sneller dan xp.

Want je kan eigenlijk niet verwachten dat windows 7 net zo snel is als xp op dezelfde hardware.

Windows XP is 9 jaar oud en is gemaakt voor de hardware die er toen was.

Nu is de harware veel beter. En windows 7 is gemaakt voor de harware van nu.

En omdat windows 7 bijna net zo snel is als XP is het in verhouding een stuk sneller.

Als je googled naar snelheidsverschillen tussen XP en W7 zal je zien dat die op dezelfde hardware nauwelijks voor elkaar onderdoen.

Link to comment
Delen op andere websites

Toch niet alles opgelost :( Ik krijg bij het afsluiten een BSOD

Bij opstarten zie je dan onverwachts afgesloten:

Probleemhandtekening:

Gebeurtenisnaam van probleem: BlueScreen

Versie van besturingssysteem: 6.1.7600.2.0.0.256.1

Landinstelling-id: 1043

Aanvullende informatie over dit probleem:

BCCode: 1000007f

BCP1: 00000008

BCP2: 801DB000

BCP3: 00000000

BCP4: 00000000

OS Version: 6_1_7600

Service Pack: 0_0

Product: 256_1

Bestanden die helpen bij het beschrijven van het probleem:

C:\Windows\Minidump\030210-48453-01.dmp

C:\Users\Cas en Hannah\AppData\Local\Temp\WER-78359-0.sysdata.xml

Lees de onlineprivacyverklaring:

http://go.microsoft.com/fwlink/?linkid=104288&clcid=0x0413

Als de onlineprivacyverklaring niet beschikbaar is, lees dan onze offlineprivacyverklaring:

C:\Windows\system32\nl-NL\erofflps.txt

Link to comment
Delen op andere websites

Het heeft er misschien niets mee te maken, maar toen ik mijn Asus-notebook, gekocht met Vista, upgrade naar Windows 7, vond ik op het Asus-forum het advies om de BIOS te voorzien van een Firmware-update, die Windows 7 support toevoegde. Die update was op de site van de fabrikant te vinden.

Kan zoiets bij jou ook aan de hand zijn?

Link to comment
Delen op andere websites

Nog steeds van die kut BSOD's :( Zelfde foutmelding

@ clus Ik begrijp je eerlijk gezegt niet zo goed bloos.gif Kan het mij van de BSOD afhelpen?

Hardeschijf helemaal formateren en opnieuw installeren :)

Link to comment
Delen op andere websites

Nog steeds van die kut BSOD's :( Zelfde foutmelding

@ clus Ik begrijp je eerlijk gezegt niet zo goed bloos.gif Kan het mij van de BSOD afhelpen?

Hardeschijf helemaal formateren en opnieuw installeren :)

En dan gaat het allemaal weer goed werken, met elke versie?

Kan niet de schijf formatteren waar windows op staat?

Zou ik het FORMAT C: commando in MS-Dos kunnen gebruiken?

>>> Door Thundercover: Berichten samengevoegd, gebruik voortaan de Edit- of Bewerk-knop.<<<

Bewerkt: door Thundercover
Link to comment
Delen op andere websites

ja hem geloven slim, je zult erna wel een ongeregistreerde versie hebben, no way dat microsoft 2 maal in 2 dagen dezelfde key gaat toestaan.

Ik zou gewoon zelf ook eens wat research doen via google, dat helpt je vaak zat wel.

Link to comment
Delen op andere websites

ja hem geloven slim, je zult erna wel een ongeregistreerde versie hebben, no way dat microsoft 2 maal in 2 dagen dezelfde key gaat toestaan.

Ik zou gewoon zelf ook eens wat research doen via google, dat helpt je vaak zat wel.

Werkte bij mij wel gebruik nu Professional Edition Werkt prima en trouwens stuur mail naar Microsoft en trouwens je kan key zo vaak gebruiken als je wilt

Link to comment
Delen op andere websites

Nog steeds van die kut BSOD's :( Zelfde foutmelding

@ clus Ik begrijp je eerlijk gezegt niet zo goed bloos.gif Kan het mij van de BSOD afhelpen?

Hardeschijf helemaal formateren en opnieuw installeren :)

Kom jij van warrock.nl ofzow?

Bij elk pc probleem zeggen ze dat windows en alles eraf moet.

Link to comment
Delen op andere websites

ja hem geloven slim, je zult erna wel een ongeregistreerde versie hebben, no way dat microsoft 2 maal in 2 dagen dezelfde key gaat toestaan.

Ik zou gewoon zelf ook eens wat research doen via google, dat helpt je vaak zat wel.

Dat kan gewoon hoor? Ze kijken gewoon of de licentie code bij het moederbord past. Ik heb nog nooit van een regel gehoord dat je hem maar één keer per week mag herinstalleren ofzo iets.

Wat je moet doen, kneusje, is de code van de BSOD in google intikken, en dan kijken wat de pagina's daar zeggen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...